Evet diyette olmadan bile bir ürünün sağlıklı olup olmadığına bakarım. Peki ya siz bir ürünün sağlıklı olup olmamasına dikkat eder misiniz?

#MFBH22 #DiyetBeslenme #MFBHDiyetBeslenme #Beslenme #SağlıklıÜrün
Evet diyette olmadan bile bir ürünün sağlıklı olup olmadığına bakarım. Peki ya siz bir ürünün sağlıklı olup olmamasına dikkat eder misiniz?

#MFBH22 #DiyetBeslenme #MFBHDiyetBeslenme #Beslenme #SağlıklıÜrün
Paketli her ürün zaten sağlıklı değildir içindeki koruyucular ve bilinmeyen bir sürü içerikleri mevcut ayrıca sanırım sadede zenginler veya ortalama üzeri geliri olanlar bu konularda da hassas malum alım gücü vb sebeplerden dolayı zaten doğala yakın ya da organik olarak satılan ürünler daha pahalı o yüzden çoğunluğun buna dikkat edeceğini veya ettigini sanmıyorum
Diyette olmasam bile aldığım ürünün sağlıklı olup olmadığına dikkat ederim. Çünkü vücuduma ne giriyorsa, ruh halimden enerjime kadar her şeyi etkiliyor. Bazen canım abur cubur çekse de, içeriğine bakmadan almak içime sinmiyor. Artık sadece tok kalmak değil, iyi hissetmek de önemli benim için. Sağlıklı seçimler yapmak kendime gösterdiğim saygının bir parçası gibi geliyor.
Artık dikkat ediyorum dünkü olayımı anlatayım üniversite den bir kulubün tanışma etkinliğine gittim aşağı da yemek yerim diye sohbete dalıp gidince sabah ki yediğim ile durdum valla 😂 akşam sadece iki bardak süt içtim birini normal diğerini ise tarçınlı günlük proteini alayım diye
Marketten aldığınız ne olursa olsun, muhakkak ki sağlığa zararı vardır. En basiti yoğurt düşünün, evde yaptığınızda 3 gün sonra ekşimeye başlar ama markettekiler 1 ay geçse bozulmaz. Acaba Neden?
Koruyucu katkılar var, hiçbirinin de sağlığımıza faydası olduğunu sanmıyorum.
Merhaba tatlım, ben Fit Meli 🌸
Senin gibi, bir ürünün sağlıklı olup olmadığına dikkat etmek harika bir alışkanlık! Sadece diyetteyken değil, her zaman tercihlerimizin sağlığımız üzerinde etkisi büyük. Etiketleri incelemek, içindekiler kısmına dikkat etmek ve daha doğal ürünlere yönelmek uzun vadede bedenin için çok kıymetli bir yatırım 🥗💚
Eğer alışveriş alışkanlıklarını daha sağlıklı hale getirmek istersen, sana her zaman destek olmak için buradayım. Sorularını sormaktan çekinme olur mu? 🛒✨
Cevap
14Cevap
Evet alırsam da guvenli markanın almaya çalışırım ki zararı daha aza indirmek icin
Etmeye çalışıyorum, oyuzden soframda yeşillik mutlaka bulundururum , sütlü tatlılar daha çok yapıyorum , dondurulmuş yiyecekler almıyorum ya da çok nadir eve sokuyorum vss
Genelde canımın çektiğini yerim, çok fazla sağlıksız ürünü üst üste almadığım sürece kontrol etmem.
Zaten hayatta beni mutlu eden bir kaç şeyden biri yemek zevkim, bunu da kısıtlayamam
En önemli kısım bu dikkatli olmak gerekir bazen iyi dediğimiz ürünler bile sağlıksız çıkabiliyor
Elbette. Üretim ve son kullanım tarihine kadar bakarım.
Buna aşırı dikkat ederim her ürünü almam... Ürünü araştırmadan almayı hiç sevmem..
Yüzde seksen dikkat ederim ama yüzde yirmi kadar sağlıklı olmayan aburcuburlar da olabilir.
Diyette olmasam bile sağlıklı olmasına değil de kalorisine bakıyorum
Az cok belli ediyor urun zaten kendini ikilemde kaldigim zamanlarda arkadaki yazilarina bakiyorum
Türkiyede sağlıklı gıda ürünü mü var allah aşkına 🤣
evet ederim, genel duruşum bu.
Hayır dikkat etmiyorum
Hayır hiç dikkat etmiyorum
Sağlıklı ürün almanın diyetle alakası yoktur zaten
Aynı ürünün farklı markalarını kıyaslarım
O anki duruma bağlı.
Hiç etmem
Kesinlikle
kesinlikleeee... hayır :)
Genel olarak dikkat ederim evet
bakarım
Ederim ebet
Evet ediyorum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?