Kola ve şekerin zararları hakkında ne düşünüyorsunuz?

Pepsi ve Coca Cola'nın şeker oranları aynı. 100 ml kolada 11.2 gram şeker var.
2.5 litrelik bir Pepsi şişesini bitirirseniz 275 gram şeker tüketmiş oluyorsunuz.

Günlük şeker tüketimi için maksimum rakam 50 gram olarak öneriliyor.

Diğer besinleri saymıyorum bile günde 1 litre kola içen insan günlük şeker ihtiyacının 2 katından fazlasını tek seferde alıyor.

Gece gece kafama takıldı bir kola bağımlısı olarak araştırdım ve bir daha kolaya yanaşırsam beni öpsünler.

Sizin düşünceniz ne?

Her şeye rağmen yine kola içer misiniz?
Kola ve şekerin zararları hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla