Her sabah uyandığımda ergenlik çağı travmam kafamda canlanıyor nasıl baş edebilirim?

Ergenlik çağında yani ben ortaokuldayken sınıftan bı çocukla kavga etmiştik kavgayı da o başlatmıştı serçe parmagimi tersine bukmustu kavga esnasında parmağım uyusmustu hissetmiyordum sonra öyle kaldı doktora da gitmedim geçer diye düşündüm şu an 19 yaşındayım parmağımın ucu aşağı doğru bükülü düz yapamıyorum kendi istegimle doktora gittim tendonu kopmuş ve yanlış kaynamış dedi cerrahi ameliyat gerekiyormuş şu an ameliyat da olamam çünkü sınav senem ve eğer ameliyat olursam kalem tuttuğum elimi uzun bı sure kullanamicam böylelikle çalışmalarımda aksicak ama bı yandan da parmağı ne zaman böyle görsem kabullenemiyorum beni o güne götürüyor o kavga gününe ameliyat olmak istiyorum ama ertelemem gerekiyor yani şu an ne yapıcagimi bilmiyorum psikojim alt üst olmuş durumda sizin onerebileceğiniz yöntemler var mı lütfen yardımcı olur musunuz bu konuda? Sağlıklı düşünemiyorum.
Her sabah uyandığımda ergenlik çağı travmam kafamda canlanıyor nasıl baş edebilirim?
Cevapla