biraz çocukluğumdan bahsetmek istiyorum.
Çocukken 7/24 kavga edilen bir evde büyüdüm.
Ailem benimle asla iletişim kurmazdı hatta bu yüzden
Okulda sessizliğimden faydalanıp bana zorbalık yapan çocuklarda az değildi. Hocalar bir olay olduğunda ilk hedef noktaları bendim.
Hatta eve gelen misafirlerin çocukları evi dağıttıklarında suçu üstüme atardı ailem “sen yaptırıyorsun, suçlusun” diyip dayak atarlardı oysaki korkudan oynayamazdım çocuklarla çünkü etrafı dağıttığımı düşünüp beni döveceklerdi keşke dağıtsaydım ama asla dağıtmadım :)
5 yaşında bana motor çarptığı için babam tarafından dayak yedim :) sebebi motor çarptığı için suçlu olan benmişim.. keşke orada ölseydim Ahahaha
Daha ben 8 yaşındayken okuldaki öğretmenim bu ucubenin yanına oturmayın, midemi bulandırıyor demesi üzerine herkes bana hakaret ve küfürler etmeye başlamış ve bunu 3 sene sürdürmüşlerdi. Bütün yılımı tek başıma bir sırada geçirmiştim.
Ortaokulda ise ilkokuldaki sınıf arkdaşlarım diğer yeni çocuklarla arkadaş olmayayım diye beni kötülemişlerdi. :) tahmin edersiniz artık devamını.
Beni banyoya kilitleyip kaçıyorlardı, saçımı yakmıştı bir keresinde biri. Ve bunu öğretmene anlattığımda asla umrunda değildi.
Liseden bahsetmek istemiyorum.
Ailem: “Hep senin mi başına geliyor, demek ki suçlusun”..
Çocukluğumda Tek hatırladığım güzel anım jangumdu (yumurcak tv’de yayımlanan anime). Onu da izlediğim için dayak yiyordum çünkü erdoğan benim mutluluğumdan hep daha önemliydi. :)
Asla lunaparka ve sinameya gitmedim, ailem beni görmüyordu.
Çocukken 7/24 kavga edilen bir evde büyüdüm.
Ailem benimle asla iletişim kurmazdı hatta bu yüzden
Okulda sessizliğimden faydalanıp bana zorbalık yapan çocuklarda az değildi. Hocalar bir olay olduğunda ilk hedef noktaları bendim.
Hatta eve gelen misafirlerin çocukları evi dağıttıklarında suçu üstüme atardı ailem “sen yaptırıyorsun, suçlusun” diyip dayak atarlardı oysaki korkudan oynayamazdım çocuklarla çünkü etrafı dağıttığımı düşünüp beni döveceklerdi keşke dağıtsaydım ama asla dağıtmadım :)
5 yaşında bana motor çarptığı için babam tarafından dayak yedim :) sebebi motor çarptığı için suçlu olan benmişim.. keşke orada ölseydim Ahahaha
Daha ben 8 yaşındayken okuldaki öğretmenim bu ucubenin yanına oturmayın, midemi bulandırıyor demesi üzerine herkes bana hakaret ve küfürler etmeye başlamış ve bunu 3 sene sürdürmüşlerdi. Bütün yılımı tek başıma bir sırada geçirmiştim.
Ortaokulda ise ilkokuldaki sınıf arkdaşlarım diğer yeni çocuklarla arkadaş olmayayım diye beni kötülemişlerdi. :) tahmin edersiniz artık devamını.
Beni banyoya kilitleyip kaçıyorlardı, saçımı yakmıştı bir keresinde biri. Ve bunu öğretmene anlattığımda asla umrunda değildi.
Liseden bahsetmek istemiyorum.
Ailem: “Hep senin mi başına geliyor, demek ki suçlusun”..
Çocukluğumda Tek hatırladığım güzel anım jangumdu (yumurcak tv’de yayımlanan anime). Onu da izlediğim için dayak yiyordum çünkü erdoğan benim mutluluğumdan hep daha önemliydi. :)
Asla lunaparka ve sinameya gitmedim, ailem beni görmüyordu.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer