Bence hayatında ki gereksiz her şeyi ne varsa artık çıkart.. insan olur gereksiz zaman harcadığın bir uğraş olur.. önemli olan gerçekten seni ileriye götürecek geliştirecek şeyler edinmen.. mesela hobiler bul çevre edin kurslara git.. ve mutlaka bunları bir plan dahilinde yap mesela liste tutabilirsin günlük tutabilirsin yapacaklarının listesini tut her gün edindiğin alışkanlıklar olsun ve hiç bir zaman da vaz geçme...
kendine değerli olduğunu her fırsatta kendine dile getirirsen bir başlangıç yapmış olursun en azından temelde, geleceğin için planlamalar yapmalısın, hayallerin olmalı mesela bunun için gayret göstermelisin ki odak noktan da değişsin... bir amacın olmalı yani kötü alışkanlıklar kayıpdan başka bir işe yaramıyor ve günün sonunda boşa geçmiş bir ömür olduğunun farkına varıyorsunuz o yüzden kendin için geç kalma
En İyi Cevaplar