Bazen birilerine bir şeyler söylüyorum sonra pişman oluyorum bundan nasıl kurtulurum?

Öyle böyle bi pişmanlık değil ama. Az önce kendi arabamız manuel ve benzinli olduğu için babamın yanında kötü dedim belki babam alınmadı ama ben inanılmaz üzüldüm. Arabamızı seviyorum ama ya babam öyle dedim diye üzülürse düşüncesi beni ağlama seviyesine getiriyor. Bu düşünme şeklinden nasıl kurtulurum. Yanlış düşünmediğimi aslında kötü derken dizele göre daha zor anlamında söylediğimi babama söyledim ama yinede ya üzüldüyse diye düşünmekten gözlerim doluyor. Bu herhangi birisine herhangi bi ortamda söylesem de oluyor. Düşünmekten beynimi yiyor bu nasıl geçek

Bazen birilerine bir şeyler söylüyorum sonra pişman oluyorum bundan nasıl kurtulurum?
Cevapla