
Belki anlık sinirle, kırgınlıkla yapıyorum ama yapmamam lazım işte.

Belki anlık sinirle, kırgınlıkla yapıyorum ama yapmamam lazım işte.
Öncelikle ne istediğine karar vermen gerekiyor yani bir karar almadan önce bunu gerçekten istiyor musun? yoksa bir anlık öfke ya da istekle mi yaptın onu düşün. ondan sonra da gerçekten sana iyi gelecek şeyleri yapabilirsin. veya günlük not gibi şeyler tutabilirsin böylece anlık karar almak yerine planladığın şeyleri yaparsın sadece.
Öfke ile kalkan zarar ile oturur. Sen anlık olarak verdiğin karardan sonrasında pişman oluyorsun bu da senin için aslında bir zarardır. Bende bunu daha önce çok yapıyordum sonrasında hem pişmanlık duyuyordum ve keşke diyordum. Kendimi düşüncelerimi kontrol etmeyi öğrendim zaman alsa da başardım
Cevap
10Cevap
Bir şeyi yapmadan önce sakin bir nefes alıp, oturup düşüneceksin.
Başka yolu yok. Ben de anlık yaptığım şeylere takılıyorum bazen ama bunu sadece irade ile kontrol edebilirsin.
Aceleye gerek yok, eyleme geçmeden önce bir düşün.
Doğru, evet. Özellikle kırıldığım zaman fazla kontrol edemiyorum kendimi.
Adım atmamam gereken kişilere adım atıyorum.
Bajen bende duygulayımı kuntrol edemiyoyum şonya kendime çuk kıjıyoyum bu yüjden eyimden geydiğince şakin kaymya çayışıyoyum cinim
Öyle olmalı minnoşum.
Yaptıkların için pişman olma, aklın hala yapamadıklarında olsun eoeaoe
İkisi de oluyor ya Usmanlı
Hayat; düşünmek için çok kısa boş ver. İçinden geldiği gibi davran
Teşekkür ederim.
Yaptıklarımdan pişman değilim aklım hala yapamadıklarim da jdjsjs
Hareket etmemeye çalış ilk. Sonrasında mantığın duygularını geçtiğinde ne yapacağına karar verebilirsinnn
İçinden geldiği gibi davran boş ver biraz onlar kırılsın kurban
İmza kaşe mühür ama onlar kırılmıyor canısı...
bu bende de var ya bazen oluyor sonra oturup kendıme kızıyorum ne yaptım ben dıye :(
Pişmanlık yaptığın an bunu not al, ve gerçekten pişmanlık mı yoksa kendini mı suçluyorsun düşün
Sakin olmakta fayda var
Dürtüsellik bu
İd'e söylerim daha sakin düşünmesini.
Düşünmeden hareket etme ani karar verme Eoea’cım
Peki, terapist.
Ya pişmanlık duyma ya hiç yapma..
Düşünüp hareket et, sorgula sonra
Olur öyle şeyler insaniz
Anlık sinirleniyorum zmn gecince pişman oluyorum
Ne gibi seyler?
Bu ben
Bu sen jdıd
Komik mi jdjd
Evet, çok komikk. Güdüm sana...
Aahah güdün mü banaaaa
Evett... Fazlasıyla...
Komik olan be bilmiyorum ama gülmeye devam et jdjd
ne*
"Bu ben" dediğine güldüm. Gayet anlaşılır değil mi
E tamam bu komik değil dkfkf
Hayır, komik tamam mı. Sana adım adım anlatayım. İlk sorumu oku, sonra kendi görüşünü oku ve ne kadar anlamsız, komik olduğunu gör. Sonra tekrardan benim görüşümü oku ve benim ne kadar haklı olduğumu gör. Anladın umarım...
Okudum bende böyleyim o yüzden bu ben dedim eeee ne demek ne alaka aaaaa çattık jdjd
Çattık? Hah... Çatmayan sorulara git o zaman.
Bir de kovuyor hahahsh
Evet, kovuyorum. İyi günler...
hiç gerek yok böyle laflara durduk yere :d
Durduk yere bir şeyler yapmak senin işindir...
Üç noktalarında beni güldürüyor
Güzel.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?