+1 yılYani öncelikle bu bunun dini boyutunu düşünecek olursak evet kapanmak her kadına farz yani bununla ilgili bir sağlık sıkıntısı yaşıyorsanız evinizin içinde kafanızı açabilirsiniz eşinizin yanında kafanızı açabilirsiniz bunda bir mahsur yok yani illa her dakika dışarıda başınızın açık olmasına gerek yok, mesela mahrem akrabalarımızın yanında başınız açık olabilir anne baba kayınpeder kayınvalide bunlar mahrem akrabalardır bunların yanında başınız açık durabilirsiniz eşinizin yanında da açık durabilirsiniz bunda bir mahsur yok.
Ama mahrum olmayan erkeklerin yanında başınızı da kapatamanız gerekiyor ama tabii ki siz kapanmak istemiyorsanız bunun günahı da sevabı da sizi ilgilendirir. Yani eşiniz izin veriyorsa ailenizin de artık o dakikadan sonra müdahale etme yetkisi olduğunu düşünmüyorum ama bana da soracak olursanız bu bir bahane değil.00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(36-45)+1 yılMüslüman olduğunu iddia edenlerin en büyük hatası baskı yapmaları, bu zorbalıktır ve kitapta zalim olduklarını söyler. Bu insanlar hiç kuranı okumazlar mı?
''ben izin vermiyorum'' ne demek haşa allah mı o ya, şirk içinde olduğunu da bilmiyor anneniz. Anneniz bu tavrına devam ederse mesafe koymanızı tavsiye ediyorum.10 Yorumla
Herhalde baş örtüsüne bir taş bağlayıp boynundan aşağı bırakıyorsun açılmak istemen tamamen senin kendi isteğin af buyurun osuruklu *öte arpa çöreği bahane derler açılmak için böyle bir bahane bulman komik
20 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
38Cevap
Gizli Üye(30-35)+1 yılSeni asıl düşünen kişi annen. Bir de yazmışsın geri kafali falan... sen sana merhametinden seninle münakaşa etmeyi bile göze alan annenle utanmadan kavga ediyorsun. Annen senin ahiretini düşünüyor. Eşini kiskanmayan, açık gezdiren adam dey. y. us. ur. karisiyla birlikte ahirette azap cekecektir. Esin sana destek olarak senin günahina ortak olmaya calisiyor. Seytan sizi aldatmasin. yoldan çıkarmasin. Yapmayin bunca sene ne güzel örtünmüşsün bundan sonra da sabret. Ibadetleri yapmak, emirlere uymak kolay değildir sabir gerektirir. Ama mükafatı coktur. Nefse hos gelmez. Kıyma kendine. Ama senin icinden tesettür sevgisi çıkıp gitmisse, nefret ederek takacaksan ve tesettürü ayaklar altina alacak hareketler yapacaksan çıkarip cikarmamanin dünyada bir önemi yok. Ama ahirette azabi var. Bizden uyarmasi, söylemesi. Annenin merhametine kulak ver. Kendini atese atma.
20 Yorumla- Sağlık konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılÖrtü baş ve boyun ağrısı yapmaz senin kalbin mühürlenmiş kardeşim zaten namaz da kılmıyorsun sanırım yazık etmişsin kendine
50 Yorumla - Sağlık konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılşal dediğin kaç gram ki ağrını etkiliyor öyle? yılın nobel ödülü şeytana gider açılırsan
50 Yorumla
+1 yılBaşıni açmak başlangıç olabilir, devamı gelebilir senin nefsim belkide seni burdan kandırıyor zaten her şey bahane ile başlar ben tavsiye etmem hayat çok kısa kaç nefeslik ömrümüz kaldı bilemeyiz az sonra markete gidersin geri evine donemeyebilirsin sana tavsiyem hacamat yaptır faydasını görürsün
00 YorumlaAçılmak istiyorsan açıl bu kimseyi ilgilendirmez. Eşinle ailen sorun yasayacaksa da yaşasın duzelirler
011 Yorumla
Soran+1 yılUmarım düzelirler tekrar bi deneyeceğim
Soran+1 yılHayırlısı olsun pişman olur muyum diye 1 yıl bekledim ama yine de kararım değişmedi insan isteyerek kapanmalı diye düşünüyorum yine açılmazdım ama baş boyun ağrımdan dolayı artık dayanamıyorum
Soran+1 yılTeşekkür ederim anlayışınız için gerçekten beni anlayan bir insanın olması çok güzel
Soran+1 yılKeşke herkes sizin gibi empati kurabilse 😕
Soran+1 yılTekrardan teşekkür ederim hayırlı sabahlar
+1 yıldaha 20 yaşındasın kesinlikle açıl ilerde 30+ olup iyice oturursa daha zor açılırsın şimdiden karar ver
01 Yorumla
Soran+1 yılDoğru bende ondan dolayı bu şimdi olsun geç olmasın diyorum aradan 1 yıl geçti hala açılamadım ama bu sefer kararım net
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılbikere kocanın kararı, anlayışı vs. senin için temel fikir olmalı.. annnenin bu sebeple eşinle tartışması bile abes.🤷♂️sebep ne olursa olsun, açılmak istiyosan açıl.. boyun düzleşmeside pis bir durum, fizyoterapiste mutlaka git
03 Yorumla
Soran+1 yılTabiki benim için şu an eşim öncelikli ama ailem geri kafalı olduğu için ben ne dersem o olur diyor annem o benim kızım diyor eşim o benim karım istediğini yapar diyor böyle böyle tartışma büyüyor
Cevap sahibi+1 yılöyle bir tartışmanın içinde olmak bile saçmalık.. senşn ne düşündüğün ne istediğin önemli ama hadi diyelim biri karar verecek buna, bu karar ya da fikri verecek ve inancın gereği uymakla yükümlü olduğun kişi kocan.. aslında doğru olan jerkesin özgür karar almasıda.. hadi ailen tutucu vs. ise bu kural geçerli
Soran+1 yılZaten bende aynı düşüncedeyim bu benim karaeım benim saçım benim günahım benim sevabım ama dediğim gibi ailem ile kötü olmak istemem başka hiçkimsem yok arkadaşım yok eşim ve ailem hariç kimsem yok bilmiyorum belki çok duygusal düşünüyorum ama anlayışınız için teşekkür ederim
Gizli Üye(30-35)+1 yılÇok saçma bir sebep değil mi? İstemiyorum açılıcam ben desen daha az tepki alırsın inan. Ne istiyosan yap bizi ilgilendirmez 😌
48 Yorumla- +1 yıl
Başörtünü ne güzel takmışsin
Cevap sahibi+1 yılTeşekkürler 🙋🏻♀️
- +1 yıl
Sizi çok beğendim sizi tanimama izniniz var mı
Cevap sahibi+1 yılYok 🫠
- +1 yıl
Öğretmen misiniz
Soran+1 yılAçılmam için zaten bir sebep aramama gerek yok zaten hem kendim de açılmak istiyorum hemde boynum ve baş ağrımdan dolayı ağrı yapıyor zaten yaşamayan anlamaz + ilgilendirmiyosa yorum yapmanıza gerek yok iyi günler
Cevap sahibi+1 yılHerkese açık bir platform da soru sorduğunuz için fikrimizi beyan ettik sakin 😌🫶🏻
- +1 yıl
Şu benim yorumları silebilir misiniz
+1 yılBaşörtüsü o kadar ağır değil ki
Türlü türlü kumaşıvar
Hafif kumaşları dene
Ve daha önemlisi doktora git20 YorumlaYıllardır kesilmeyen saç tamam ağırlık yapabilir ama şalın ağırlığı olmaz tabi büyük topuz yapmıyorsanız yinede siz bilirsiniz
11 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılEğer kararın bu ise gönlünden geçeni yap sonuçta günahta senin sevapta ki. Bu seninle yaradan arasında bir durum. Hakkında hayırlısı olsun canım ❤️
133 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl@the03 kesinlikle öyle.
Cevap sahibi+1 yıl@the03 ritüel ile ne demek istediniz anlamadım?
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim beni anladığınız için, ben gerçekten bu konudan dolayı çok yoruldum 1 yıldır bunaldım eşim arkamda sağolsun bana hep destek çıkıyor ne dinliyorsun açılmak istiyorsan açıl diyor hatta dışarı çıkarken istersen şalını takma diyor ama annem anlamıyor baş ağrısından dolayı eve ağlayarak geliyorum herkes saçın çok uzun kes derdi kıyamazdım şimdi taşıyamadığım için saçımı bile kestim ne yapacağımı bilmiyorum
Soran+1 yılBen o insanlardan değilim sadece boyun düzleşmesinden dolayı ağrım olduğu için saçımı açmak istiyorum tayt giymek veya crop giymek için değil normal nasıl giyiniyorsam öyle giyinirim
Cevap sahibi+1 yılDestek olabildiysem ne mutlu bana 💐😇 dediğim gibi hayat sizin hayatınız. Yaşamımız boyunca istediğimiz sevapta günahta bizi ilgilendirir. Kaldı ki yüce Allah'ın affından şüphe edilmez 😊 yani kimseyi dinlemeyin. Bir şey derlerse de günahı da sevabı da benim deyin. Ama çok önemli bir karar yani ben burada yönlendirme yapmıyorum asla siz düşünün ve karar verin 🤍 inşallah her şey gönlünüzce olsun.
Cevap sahibi+1 yıl@the03 hii anladim
Cevap sahibi+1 yıl@the03 yok Estağfirullah onu istinaden bir şey dememistm ne demek istediğinizi anladım o yönde yani.
Cevap sahibi+1 yıl@the03 tabiki öyle katılıyorum
Soran+1 yılTekrardan teşekkür ediyorum çok tatlı bir insansınız kararım net o yüzden tekrar denicem 😇
Soran+1 yıl@the03 12 yaşında sağlıklı karar veremedim dinime bağlı bir insanımdır ama türban gerçekten ağır geliyor artık hayırlısı bakalım
Cevap sahibi+1 yılİltfatiniz için teşekkür ederim mutlu oldum 😊 eşinizle birlikte mutluluklar dilerim. Esen kalın 💐iyi geceler 😇
Cevap sahibi+1 yıl@the03 elbette öyle önemli olan niyettir. 👍
Soran+1 yıl@the03 arada kılıyorum insan zaten yavaş yavaş herşeyi tam anlamıyla yapmaya başlar dine bağlı olmak sadece 5 vakit namaz kılmak değildir harama bulaşmamaktır, kötü niyetli düşünmemektir, kalp kırmamaktır vs vs gerisi zaten yavaş yavaş geliyor :)
Soran+1 yıl@cevapsahibi teşekkür ederim tekrardan iyi geceler 🤗
Soran+1 yılYok ne kusuru kötü niyetle söylemedim yanlış anlattıysam siz kusura bakmayın sadece fikrimi belirttim
Soran+1 yılZaten en büyük destekçim eşim sağolsun her zaman arkamda, ne takıyorsun sen ne istiyorsan onu yap bu senin kararın benim veya bir başkasının değil vs diyor
Soran+1 yılAma dediğim gibi annemle tartıştıkları için bende geri çekildim
Soran+1 yılEşim hiçbir konuda bana sınır koymaz sen ne istersen onu yaparsın diyor giyimime falan da karışmaz ama ben açık giyinemem kendimi rahat hissedemem sadece saçımı açmak istiyorum uzun sweat ve pantolon giyiyorum normal hayatımda yine o şekil devam ederim
Soran+1 yılEvet zaten tek bu konuda şanslıyım
Saçma nedenler. Bir sürü insan sizden daha zor durumda ama vazgeçmiyor.
12 Yorumla
Soran+1 yılYaşamayan anlamaz zaten sebep aramama gerek yok kendim de istiyorum
+1 yılSağlığın için daha iyi olacaksa acilabilirsin eşinde arkanda destekçi ve seni koruyor sen sağlığın için ne gerekiyorsa yap gerisini eşine bırak
00 YorumlaBunun için hastaneye gitsen bir çözüm vardır. Neden açılmak ilk çözüm gibi görülğyor ki
10 Yorumla- Sağlık konusunda 458 cevap paylaştı.
+1 yılAçıl o zaman nasıl rahat yaşayacaksan, vicdanın nasıl rahat edecekse.
00 Yorumla
+1 yılçok hafif baş örtüsü araştır. bu kadar zor olmamalı
10 Yorumla
+1 yılSağlığın daha önemli elbette. Doktorla görüş sonra kararını verirsin.
00 Yorumla
+1 yılGeç bile kaldın. Bu hastalık sayesinde hayatın değişir bilim sanat ve kültürün artar. Başarılar
01 Yorumla- +1 yıl
Ne alaka
Gizli Üye(36-45)+1 yılBoyun düzleşmesi bir çok insanda var. bu başınızı açmanıza sebep değil. islamın emirlerine uyduğunuz için kapatıyorsunuz. yok ben uymam müslümanlık benim neyime derseniz açılabilirsiniz.
10 Yorumla- Sağlık konusunda 451 cevap paylaştı.
+1 yılkarar senin. ne annen ne eşim. kimse sana bu konuda karışamamalı.
00 Yorumla
+1 yılSağlığın söz konusu aç saçlarını annene de düzgün bir şekil de anlat
00 YorumlaDinde zorlama dayatma yok dürüst ahlaklı bir bireysel sıkıntı yok..
00 Yorumla
+1 yılDoktora gitmelisin önce. Başörtü başı ağrıtmaz. Açılınca da ağrıyacaktır muhtemelen çünkü fiziksel bir sorun var. ya da yanlış örtüyorsun başını boynunu incitiyorsun. Bol bağla başörtünü boğazını çok sıkma saçına örtü dolama hiç.
30 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAnlatımında yalan var bence annen aklına girmiş yoksa açılmana mani olmazdı.
02 Yorumla
Soran+1 yılNerde yalan var ve ne alaka annemin aklıma girmesi olanı yazıyorum yalan söylicek bir durumum yok
Cevap sahibi+1 yılAnnen neden karışıyor ona ne? Evlisin ona artık söz düşmez.
+1 yılRabbim şifa versin inşallah. Bence açılma ama hafif başörtüleri var onları tak ve topuz yapma. Bu zorlukta sen Rabbinin emrini çiğneme dua et inşallah Rabbim kolaylık verir 🤲🏻
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBence baş ağrısı , cehennem ateşine göre çok çok hafif
00 Yorumlaevlendikten sonra ailen eşin çocuklarındır annen baban değil eşin sorun etmiyorsa kendi isteğin doğrultusunda hareket et
05 Yorumla
Soran+1 yılTabiki öyle eşimi ezdirmem o da beni ezdirmez ama ben araları kötü olsun istemiyorum
Soran+1 yılAnnem ben izin vermiyorum diyor eşimde onun kararı herkes saygı duyacak diyor annem o benim kızım eşim o da benim karım diyor ve öyle tartışma başlıyor
Soran+1 yılKatılıyorum :(
Evlenmişsen annenden bağın ilgin kalmamış annen ne alaka annen kocan yoksa eşin mi anlamadım nasıl ailelerde kocalarda yaşıyorsunuz
00 Yorumla
+1 yılBence açılma boyun düzleşmesi yüzünden
Daha rahat eşarp sal modelleri yap ve tak10 Yorumla
+1 yılSenin kararın kimseye bakma
01 Yorumla
Soran+1 yılAynen öyle ama bunu anlayan yok kararım net tekrar deneyeceğim
+1 yılBoyun ne alaka
06 Yorumla
Soran+1 yılBoyun düzleşmesi olduğundan ağeı yapıyor bone vs
- +1 yıl
Bence biraz açılmak istediğin için nefsin bunu gerekçe yapmak istiyor olmasın
Soran+1 yılHayır evde de saçım açık gezdiğim için saçlarım bile ağırlık yapıyor diye saçımı kestim çok ağladım ama ağrıdan dolayı dayanamıyordum
- +1 yıl
Çözümü bu değil ama
Soran+1 yılNe peki
- +1 yıl
Doktora sor
+1 yılBence açılmak için bahane bulmak istiyosun
10 Yorumla- Sağlık konusunda 393 cevap paylaştı.
+1 yılBu konu ne anneni ne de eşini hiç ilgilendirmez
10 Yorumla
+1 yılAnnen ve eşin değil senin kararın önemli
00 YorumlaSağlık konusunda 418 cevap paylaştı. Sagligin icinse yap
00 Yorumla
+1 yılSağlığına engelle acil
00 YorumlaAman ne halin varsa gör, sana müstehak
00 Yorumla
+1 yılİslâm temiz yüreklere yuva yapan kuş misalidir
00 Yorumla- Sağlık konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılSenin sacin senin basin senin inancin
00 Yorumla Sakın sakina açılma
02 Yorumla
Soran+1 yılNeden?
+1 yılannen eşinlemi tartıştı? ona neki
01 Yorumla
Soran+1 yılBende anlayamadım benim kararım diyorum anlamıyor
+1 yılBisey olmaz istediğin gibi yaşa arap gibi değil
14 Yorumla- +1 yıl
Araplar uydurdukları gibi yaşıyorlar. Kuran başka kuranı okumak anlamak gerçek inançtır.
- +1 yıl
Din varmış sonra milletin zevkine dogru evrilmis uzun bir sure kitap olmamış neyse ben kreşten karımı almaya gidiyorum
- +1 yıl
Aynen
+1 yılAçıl zaten saçma
10 Yorumla
+1 yılpopon pişik olunca onu aç gez
00 YorumlaBone tarzı filan yapiyolar su aralar onu dene
00 Yorumla
+1 yılAçmayın
00 Yorumla
+1 yılKendinmi istedin kapanmayi
00 Yorumlakarar senin
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılCehennemi unutmuşsun sen
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılCehennemde yan
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılNe alaka
00 Yorumlaaçıl
00 Yorumla
+1 yılaçıl bence
00 YorumlaBaş ağrısı
00 Yorumla
+1 yılnamaz kılıyor musun
00 YorumlaAçılabilirsin
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer