Tesettürlüyüm, boyun düzleşmesi yüzünden açılmak istiyorum. Bana ne önerirsiniz?

Merhaba arkadaşlar, ben yaklaşık 8 yıldır kapalıyım 12 yaşımda kapanmıştım ve o zamanlar küçüklük aklı heves etmiştim o zamanlar ailem söylemişti daha erken pişman olursun diye dedim ya küçüklük aklı kapandım fakat son zamanlarda çok zor gelmeye başladı boyun düzleşmesi var kafamı taşıyamıyorum diye yıllardır kesmediğim saçımı kestim ama şal taktığım için yine ağrı oluyor eve geelene kadar yolda ağlıyorum ağrıdan eşim açılmama karşı değil sen ne istiyorsan o olsun diyor ama annem istemiyor bu yüzden eşimle tartışmışlardı ben şimdi açılırsam eşim ile tekrar tartışırlar diye korkuyorum ama artık ciddi anlamda bana zorluk veriyor zaten açık giyinmem yine aynı şekil giyinirim sadece baş ağrım boyun ağrımdan dolayı ve artık zorlandığımdan dolayı açılmak istiyorum sizce ne yapmalıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar hepinize teşekkür ederim anladığınız için fikir verdiğiniz için :)
Güncellemeler
+1 yıl
Maşallah ne kadar boş insan varmış bahane değil arkadaşlar yaşamayan anlamaz zaten kendim de açılmak istiyorum bu bir ikincisi de fikir verin diye yazdım bahane bahane deyin diye yazmadım uygulamayı da siliyorum artık cidden sıkıldım insanlardan
Tesettürlüyüm, boyun düzleşmesi yüzünden açılmak istiyorum. Bana ne önerirsiniz?
Cevapla