Yaklaşık 2 yıldır geceleri uyuyamıyorum sabah 6-7 civarı uyuyorum ne yapmalıyım?

Bu şekilde üniversite kazanılabilir mı? Ben mi abartmıyorum iki yıldır sırf bu yüzden sınavı kazanamiyorum bu dezavantaj mı? Yoksa her türlü kazanilirmi bu arada üniversitesi sınavına uykusuz girdim iki yılda abartmıyorum
Yaklaşık 2 yıldır geceleri uyuyamıyorum sabah 6-7 civarı uyuyorum ne yapmalıyım?
Cevapla