arkadaslar aksam yemeginde bir tabak makarna yedim asiri pismanim vucudumun odem
tutmamasi icin ne yapmam lazim
tutmamasi icin ne yapmam lazim
Fazla karbonhidrat tüketimi genellikle şişkinlik ve susama hissiyle birlikte gelir. Bol miktarda su içmek, vücudunuzu hidrate etmek ve sindirim sistemini desteklemek için önemlidir. Yemekten sonra hafif bir yürüyüş yapmak veya aktif olmak, kan şekeri seviyelerini düşürmeye yardımcı olabilir. Egzersiz, vücudun enerji harcamasını artırarak fazla karbonhidratların yakılmasına yardımcı olabilir.
Fazla karbonhidrat tüketiminin ardından bir sonraki öğününüzü dengeli bir şekilde planlamak önemlidir. Daha düşük karbonhidrat içeren ve protein, sağlıklı yağlar ve lif açısından zengin bir öğün seçmek sindirimi dengelemeye yardımcı olabilir.
Makarna eğer ki normal bir sosu var ise ve sadece 1 porsiyon yenildi ise kilo verme sürecinin en masum karbonhidratlarından biridir. Belli süre tüketmeyip bir akşam sadece 1 tabak yemek ile vücut ödem tutmaz. Ödem tutulduğunda da çok su tüketmek, bitki çayı içmek ve egzersiz yapmak lazım. Yani normalde nasıl ise aynı düzene devam etmek lazım.
Hiçbir şey olmaz, afiyet olsun.
Merhabalar🙋♀️
Ödem bu sonuçta ertesi gün kaldığın yerden devam et ödem çabuk atarsın.
Fazla karbonhidrat vücurta su tutar ve su içerek o suyu atabilirsin
Tuzu azaltın, yeşil yapraklı sebzeler tüketin, egzersiz yapin..
Cevap
6Cevap
Bol su için
Makarna problem değil ya çok da yemişsin zaten karbonhidrat da almalısın yoksa vücut proteinlerden yemeye başlar, spor da yapıyosun ya sorun olmaz
bir tabak makarna ıle ödem yapıyorsa o vucut at onu canım götür onu bır baktır valla bak 70 model falandır o
yaparsa bir daha karbonhıdrat yeme gıt tıbete yerles
zaten herkes 1 tabak yemiyor mu
Kosu ya cikma sansin varsa bir kosu parkuruna git ve hafif tempo kosu yap
Beden boy be kg olculerine gorr program olusturmamiz lazim, sana bir program cikarabilirim, istersen yaz..
Yapacak bir şey yok bolca su iç
Bir tabak makarnaya tedirgin mi oldun gercekten?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?