Merhabalar... aslında onun hesabını yapıyorlar.. kilo ve aktiviteye göre ama şu an 80 gr çok değil bence iyi gibi zaten çok aza indirirseniz kabızlik sorunu yaşarsınız Bir önemli konuda o yağı nerden aldığınız basit yağlardan değil de sağlıklı yağlardan tüketmeniz sizin bu diyet sürecini güzel götürür... ne kadar az yağ o kadar çok kilo veririm düşüncesi yanlış oluyor yağ yakmak için yağ kullanmamız lazım... zaten sporunuzu da yapıyorsunuz bence korkulacak bir durum yok gibi
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
biraz yağ da tüketmen lazım kararın da tuz da tüketmen lazım. ama şeker tüketmesen de olur. öncelikle şekerden uzak dur da gerisi hâllolur
Merhabalar... aslında onun hesabını yapıyorlar.. kilo ve aktiviteye göre ama şu an 80 gr çok değil bence iyi gibi zaten çok aza indirirseniz kabızlik sorunu yaşarsınız
Bir önemli konuda o yağı nerden aldığınız basit yağlardan değil de sağlıklı yağlardan tüketmeniz sizin bu diyet sürecini güzel götürür... ne kadar az yağ o kadar çok kilo veririm düşüncesi yanlış oluyor yağ yakmak için yağ kullanmamız lazım... zaten sporunuzu da yapıyorsunuz bence korkulacak bir durum yok gibi
Yağ içeren besin olarak kuruyemiş var genelde
Kuru yemişler cok iyi lakin fazlası kilo yapıyor ... zeytinyağı, tereyağ, ve balıklar bide evet sizin dediğiniz gibi kuruyemişler