Kesin ve hızlı sonuç almak istiyorsan, üsengeckiz1 in söylediklerine ek olarak, ekmek ve şekeri kes mecburi, sabah kahvaltıyı kes mecburi, onun dışında ne yar ne yersen içersen problem yok
@SpringSun sabah kahvaltı sevmiyorum. Öğlen sadece iki yumurta tüketiyorum uzun süre tokluk sağlıyor. Ekmek hiç yemiyorum. Akşam yemeğine kadar arada bazen meyve vs yiyorum. Abur cubur çok yiyorum. Onu kontrol etmek çok zor. 3 hafta yemeden durdum ama bizim evde çok alınıyor ☹️☹️
Ögle yemeğini 13:30 gibi yapmalisin, akşam için sorun yok, aburcubur endüstriyel paketlenmiş ürünleri hayatından çıkar, daha sağlıklı evde kendi yapacağın şeylerden tuket, şeker kullanmadigini da varsayiyorum
Ki 20 kilo bile versem bana yakıştığını söylüyor herkes. 160 boy 60 kiloyken yürüyen, mesaj atan , tanışmak isteyen çok insan oluyor. 60 kiloyken belim ipinceydi, kalçam büyük, bacaklarım dolgun, ve göğsüm büyük zaten.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Cok su ic günde en az 15k adim yuru saglikli beslen
Kesin ve hızlı sonuç almak istiyorsan, üsengeckiz1 in söylediklerine ek olarak, ekmek ve şekeri kes mecburi, sabah kahvaltıyı kes mecburi, onun dışında ne yar ne yersen içersen problem yok
@SpringSun sabah kahvaltı sevmiyorum. Öğlen sadece iki yumurta tüketiyorum uzun süre tokluk sağlıyor. Ekmek hiç yemiyorum. Akşam yemeğine kadar arada bazen meyve vs yiyorum. Abur cubur çok yiyorum. Onu kontrol etmek çok zor. 3 hafta yemeden durdum ama bizim evde çok alınıyor ☹️☹️
Akşam ve öğle yemeklerini saat kaçta yiyorsun
@SpringSun 11 12 gibi 2 yumurta, akşam yemekleri ailemin çalışma saatine göre değişiyor (bazen 6.30 bazen 8.30 civarında).
Ögle yemeğini 13:30 gibi yapmalisin, akşam için sorun yok, aburcubur endüstriyel paketlenmiş ürünleri hayatından çıkar, daha sağlıklı evde kendi yapacağın şeylerden tuket, şeker kullanmadigini da varsayiyorum
Beyaz ekmegi
hayatindan cikart
aksam belli bi saatten sonra yemek yeme bol su ic
yazmı geliyor? 2024 içinmi yazdın bunu.. haziranı ortaladık farkındaysan..30 lilo seni senden almış.
Yaşadığım şehir hala soğuk fkfk 1 ayda 9 kilo verdiğim olmuştu. Hem de ilk 15 günü sporla, 15 gün sporsuz
o hesapla 30 kiloyu yaz ayları içinde vermen olanaksız. kışı bulur.2024 e çalış.
Ki 20 kilo bile versem bana yakıştığını söylüyor herkes. 160 boy 60 kiloyken yürüyen, mesaj atan , tanışmak isteyen çok insan oluyor. 60 kiloyken belim ipinceydi, kalçam büyük, bacaklarım dolgun, ve göğsüm büyük zaten.
yaa çirkinsin falan demedim. mutlaka öylesindir.. burada konu 30 🤷♂️yoksa eminim fıstık gibi kız olduğuna..
Evet 30 ama işte abur cubur çok tüketiyorum. Normalde ekmek yemiyorum. Bir günde hayvan gibi de yemek yemiyorum.
abur cubur dedinmi zaten maalesef...🤷♂️keseceksin.. ve bol bol yürümek güzel kız😀🤷♂️
Abur cubur kesilmez mi 3 hafta yemeden dayanıyorum. Ama bir zaman sonra resmen işkence.
diyetisyenden destek al.. varsa oralarda..🤷♂️yemicen ama işte.. geçte olsa sizin oraya da yaz gelecek 😀neredeysen artık
Diyetisyen peynir zeytin vs yazacak çoğu şeyi sevmiyorum. Üstelik onlar sadece 1 ayda 5 kilo verdirmeye çalışacak. Ohoo
😀sabırsız kız.. bunu abur cubur yerken düşünecektin.
😖😣
şu an bile belki atıştırırken yazıyosun😀😀😀
Hayır şu an sadece dizi izliyorum. Geceleri film dizi çok seviyorum
ama aklında cip kola abur cubur var. filme konsantre olamazsın. çok soru sorma😀😀
Şuanlik yok fkfkc bugün çok fazla şey yedim. Kaç zamandır diyetteydim. Gece gece vicdanım sızlıyor
şimdilik sana asılan, tanışmak isteyen, beğenen çoktur.. ammmaaa 30+ kilo alırsannnnm...❌
iyide cevabımı neden sildin🤷♂️
Ben cevabını silemiyorum ki fkfkf dalga geçme ya
pekii. abur cubur yok. Temmuz sonu -20... belki asılan ben olurum sana ozaman😏
Dalga geçme yaaa ama off
neden geçiim..🤷♂️
19y boyunda erkek olarak boy kilon çok güzel bence
bol su iç , porsiyonu kucult
Bemde oyleyim ya diyet basliyalim
Napican diyimmi koşu koşu kosu
Bu arada kilon bişe değil taşırım seni
Önemsiz
30 😱😱
Sporlan
Diyet ve spor acilll
Bana ver kanki 🤣
Çok mu zayıfsın
Aynen