
Zayıf bir fiziğe sahip olabilmek için zayıflayabilmek için nasıl beslenmeli. Hiç karbonhidrat şeker kullanmıyor mu böyle insanlar ve sürekli Yarım porsiyon mu yiyorlar

Zayıf bir fiziğe sahip olabilmek için zayıflayabilmek için nasıl beslenmeli. Hiç karbonhidrat şeker kullanmıyor mu böyle insanlar ve sürekli Yarım porsiyon mu yiyorlar
Dengeli bir diyet, sağlıklı bir şekilde kilo vermenize yardımcı olur. Öğünlerinizi protein, kompleks karbonhidratlar, sağlıklı yağlar, lif ve vitaminler/mineraller açısından zengin yiyeceklerle dengeleyin. Az yağlı proteinler, kas kütlesinin korunmasına yardımcı olur ve tok hissetmenize yardımcı olur. Beyaz et, balık, tofu ve baklagiller gibi protein kaynaklarına odaklanın. Tam tahıllı yiyecekler, daha uzun süre tok kalmanızı sağlayan lif ve karbonhidratların birleşimiyle doludur. Tam buğday, kahverengi pirinç ve yulaf gibi yiyecekleri tüketin. Sebzeler ve meyveler, sağlıklı beslenmenin temel taşıdır. Bol miktarda vitamin, mineral ve lif içerirler. Günlük beslenmenize çeşitli renklerde sebzeler ve meyveler ekleyin.
manken falan modunda olmak için bence fastfood ve abur cuburların paketli gıdaların hayattan çıkarılması lazım. düşük ve karbonhidrat alınmalı spora her zaman yer verilmeli. ama normal bi insan için yemeklere daha az yağ koymak çorba salata sebze et bunlar daha rahat yenip ekmek pilav makarna biraz kısıtlı yenmeli en azından haftasonları bi yürüyüşe koşuya gidilmeli abur cuburlar da düzenli olarak değil de denk geldikçe yenmeli. bu iki kişi arasında fark olur tabiki
Yani bende zayıfım. Ôyle ara sıra inişler çıkışlar oluyor tabi ki. Bir ara depremde psikolojim bozuldu 34 e düştüm, şimdi 39 um. Yani metobolizmayla alakalı bir durum aslında daha çok. Şekeri hayat8ndan çıkart, ya da az miktarda tüketmeye calıs. Ekmek, makarna, pilav azalt. Yaglı şeyler yememeye calış. Bol sebze ve meyve tüket. Bir de ben 2 ana 1 ara ögün yapıyorum. Yeşil çay falan da iç, asitli şeyler içme. Sucuk, salam falan da yemezsen tamamdır.
2 ara 1 ana öğün dediniz ya. Öğle yemeği yerine ara öğün yapıyorsunuz sanırım? Peki o ara öğünde neler tüketiyorsunuz. Kahve + kayısı gibi mi salata tarzı şeyler mi
Cevap
6Cevap
şeker cok az tüketiyorum. Karbon hidrat günlük spora göre 20-30 gr ve üstü olabiliyor. protein 35 - 50 gr. lifli gıda ağırlı yeşillik. salata vs. sabah kahvaltısı çok önemli buna dikkat etmekte fayda var.
Bu çok sağlıksız bir şey.
Vücut tipiylede alakalı bir şey. Kimisinin metabolizma çok çalışır ne yese yakar kimisi ise bir çok diyete girer
Fiziğimi korumak için yemek yemiyorum doğru düzgün. Ama öğünleri atlamamalı ve spor yapmalısın.
Hiç mi yemiyorsun Sadece çorba mı yiyorsun? Böyle Yaşamaktan Mutlu musun
Aslında her şeyi yiyoruz ama az az. Benim gibi ekmek, tatlı sevmeyenler kolay kilo alamıyor zaten.
Ya hayır iki günde bir tavuk dürüm gömüyorum ama zayıfım
Fotoğraftaki kişi sen isen bence iyi durumda
hatun niye bize sırtını dönmüş
Zayıflık çok kötü bence
Keşke kilo alabilsem 😅
Karbonhidrat yeme
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?