Hasta olmaktan artık çok yoruldum, kafayı yiyeceğim. Ne yapabilirim?

5 yaşında olan apandist patlamasından dolayı idrar mesanesinde hissizlik oluştu. İlaç tedavisi falan görmeme rağmen hiç bir artısı olmadı. 5 yaşından beri zorunluluktan bebek bezi kullanmak zorundayım. 177 boyum, 62 kilom olduğundan Prima ve Sleepy bezler bana oluyor. Bu durum beni çok yormaya, yıpratmaya başladı. Sürekli bebek gibi bezleniyor olmak, yanında bez taşımak. Bez paketi alırken üzerinde bebek resmi olunca daha çok sıkılıyorum. Hasta bezi denedim ama iş olunca onlar çok rahatsız ve bol geldi. Ne yapacağımı bilmiyorum, ileridde evlenince eşim çocuğumun bezleri ile bezleyecek olması beni çok yoruyor. Sizce nasıl bu düşünccelerden kurtulabilirim?

Hasta olmaktan artık çok yoruldum, kafayı yiyeceğim. Ne yapabilirim?
Cevapla