Psikoloğumla ayrı bir bağımız oldu gibi normal mi bu durum?

Altı aylıdır destek alıyorum zor durumlardayım destek almaya karar verdim sonra basladık işte durumum biraz daha iyi eskiye nazaran ama psikologum da ayrı bir ilgileniyor hemen hemen aynı yaştayiz ve bayan kendisi genç birisi gittiğim zaman başka bir bölümde arkadaşı var onunla tanıstırdı beni bana kahve hazırlamışlar beklemişler ikisiyle karşılıklı kahve içtim sonra seans normalde kırk dk olsada bir buçuk saat neredeyse konuşuyoruz ve su gibi akıyor muhabbet hiç kesmeden birbirimizi dinliyoruz dört gözle ilk defa bir danışanımla kahve iciyorum dedi sonra seninle olan muhabbetimdeki zevki kimseden alamıyorum dedi çok ilgili davranıyor tamam da yani bitince ne olacak yani bilmiyorum iyimi ediyoruz kötümü bilemedim ama seanslar çok güzel geliyor bana neden bana böyle ilgilisin diyince de hemen toparlayan çabalayan sen varsın dedi bana

Psikoloğumla ayrı bir bağımız oldu gibi normal mi bu durum?
Cevapla