Psikologum neden öyle yakın davrandı?

Ben bir kaç ay önce destek almaya karar verdim kötü bir dönemden geçtim ve baya zor zamanlar yasadım derken destek almaya karar verdim ve psikologa gittim kendisi iyi bir kızdı genç henüz yeni galiba benden de küçüktü derken depresyon tedavisi dedi bana beraber istersen hallederiz dedi bende olur dedim sonra işte konuşmadım pek ilk başlarda sonra anlatmaya başladım giderek muhabbeti de sarıyordu artık saatim geçiyordu misal olsun otur diyordu çay * filan sonra iş yerindeki arkadaşıyla da tanıştım dedi üçlü olduk artık sende bizimlesin dedi yemeğe gitmişler benimde seansım vardı benide çağırdılar beraber oturduk filan derken seninle tanışmamız tesadüf değil bence Allah istedi dedi filan sen diğer danışanlarımdan başkasın dedi baya ilgileniyordu yani bir gunde işte otururken sen artık iyisin bitirelim dedi bende tamam dedim yani ozamandan sonra bir kez de tatlı alıp teşekkür için gittim bida da görmedim kendisini bana watsap dan yazabilirsin durumlar hakkında bilgi verebilirsin diyor filan durumlarıma da bakıyordu bir zaman sonra yok ses doktorumu görmeyince yanında ki kızıda görmüyorum ki siz arkadaş olun gibisinden hani tanıştırdı galiba bizi ama kız ben yazmayınca yazmıyor bende yazmadım ona da zaten hani biraz havalı birisi gibi yani görüşmedik sonra sizce iyi bir doktormu bu kişi yani ben anlamadım hiç bir şey bundan kafamı karıştırdı

Psikologum neden öyle yakın davrandı?
Cevapla