Aldatıldım , birlikte psikoloğa gidiyoruz normal mi?

4 yıllık ilişkimde evlilik teklifi aldım ve nişan olucak diye beklerken , geçen sene bu dönemlerde 6 ay kadar eski sevgilisine dönüp beni aldattığını ve benim ruhum duymadan onunla takıldığını öğrendim. Kızı günlük eve götürmüş meyhanelere götürmüş yedirmiş içirmiş. Kızla deli gibi eğlenmiş. Ben bunları öğrenince delirdi ağlama krizlerine girdi ayaklarıma kapandı onu bırakmayım diye. şu an çok pişman olduğunu söylüyor vücuduna benim portremi çizdirmiş ilk dövmesi , sürekli üstüme düşüyor özürler diliyor , çok pişman olduğunu söylüyor namaza başladı ve benimle aile danışmanına terapiye başladık. Her şey normal mi sizce

Aldatıldım , birlikte psikoloğa gidiyoruz normal mi?
Cevapla