Psikoloğa gidince içeri girerken yanımızda birisiyle girebiliyor muyuz yoksa tek başımıza mı giriyoruz?

Arkadaşlar psikoloğa gitmek istiyorum bazı sorunlarım var ama hiç gitmediğimden şöyle bir kaygım var içeriye girerken yanımda biri oluyor mu yoksa tek başımıza mı giriyoruz

Psikoloğa gidince içeri girerken yanımızda birisiyle girebiliyor muyuz yoksa tek başımıza mı giriyoruz?
Cevapla