Aynı klinikte farklı psikologla devam etmek diğerine ayıp mı olur?

Biriyle terapi aldım, diğeriyle devam etmek istiyorum. Çünkü en baştan zaten onunla istiyordum ama randevu bulamıyordum. Şu an buldum diğeriyle ara vermiştim iki ayı geçti diğeriyle devam etsem sizce ayıp olur mu?

Aynı klinikte farklı psikologla devam etmek diğerine ayıp mı olur?
Cevapla