Kafayı yiyorum, deprem yüzünden psikolojim alt üstü. Nasıl başa çıkacağım?

Deprem olayı beni çok derinden ve kötü etkiledi belki bencillik olarak algılanacak ama o geceden beri gecem gündüzüm belli değil 4 günde 5 6 saat ancak uyudum hayatım tepe taklak o enkaz videolari tüm sosyal medya sadece deprem haberleri kanallarda full deprem goruntuleri psokoljimi allak bullak oldu 2011 de van depremini yasamis biriyim enkaz goruntulerini gordukce nefesim daraliyor tek basima su bile icmeye gidemiyorum bununla nasil basa cikicam bilmiyorum uzuntuden hasta oldum halsizlestim bu anlattiklarim sadece birkaci hissettiklerimin bununla nasil basa cikabilirim nolur biri bana yardim etsin

Kafayı yiyorum, deprem yüzünden psikolojim alt üstü. Nasıl başa çıkacağım?
Cevapla