Deprem psikolojimi bozdu, bedenim sarsılıyor oturduğum yerde. Bunu nasıl aşarım?

Bakın nasıl anlatırım tanısı ne bilmiyorum ama depremzede değilim depremde mağdur olan biri değilim 4 gün önce deprem olduğunda haberleri oldukça takip ettik etmek durumunda kaldık evleri bu kadar net yıkılma anları insanların acıları derken sanırım yeni bir fobim veya tuhaf bir şey sahibi oldum ilk üç gece uyuyamadım fakat ilerleyen günlerde kafa sarsıntısı ev sallanıyor hissi fakat ev değil bence bedenim sarsılıyor piskolojik olarak tamam bunu anladım fakat bu geceyi çok zor geçirdim sabah saat 07:40 dün geceden beri beyin kanaması geçiriyor gibi başım sarsıldı hiçbir yer sallanmiyor içim sarsılıyor bu ne nasıl bir şey anlamadım tanısı ne bilmiyorum sizler yaşıyor musunuz şu an olduğum yerde dahil içim de sarsıntı var aslında deprem olmuyor bu yüzden sanırım tansiyonum çıktı bedenim böyle hissettiği için. Ölümden korkum yok asla öyle biri değilim ama bu sanrılar kalıcı olur mu?

Deprem psikolojimi bozdu, bedenim sarsılıyor oturduğum yerde. Bunu nasıl aşarım?
Cevapla