+1 yılYani açıkçası iş ortamında mobbing uygulanması ile bunun mantığı arasında bir şey çözemedim mesela o kadar zayıf ve fit kadınlar var onları da o linki uygulanması lazım bence onun altında başka bir neden vardır bilemiyorum ama
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Resimdeki fiziki hatlara bakınca çoğu kişinin arzuladığı bi yapıya sahipsin bence.. İtici görünmüyorsun... Kilo seni rahatsız ediyorsa psikolojini etkilememesi için biraz daha kilo alman sana iyi gelebilir... Ama bence zamana bırakabilirsin..
00 Yorumla
Bence fiziğin gayet hoş ve normal gözüküyor genelde bu tarz söylemler kıskanç veya hasetlik etmek için söylerler bu tarz şeylere kulak asmamanı tavsiye ederim
012 Yorumla- +1 yıl
Genelde insanların çoğu ya balık etli veya kilolu olduğu için ve zayıf kadınlar daha çekici gözüktüğü için onlara laf söylerler tabii bu bütün kilolu ve balık etli bayanlar için geçerli değil ama çoğunluğu böyle kulak asmamanı tavsiye ederim. Bir de benim kendi şahsi görüşüm zayıf olmak fit olmak her zaman için daha güzel daha hoş ve daha çekicidir ve daha sağlıklı
öncelikle giyimin çok hoş. Fiziğinde öyle kıvrımlı falan değil bu doğru.
Ancak kilo almakta herkes için sağlıklı bir seçenek değil. Seni boyun kilon kaç?
02 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
253Cevap
- Sağlık konusunda 39,9b cevap paylaştı.
u +1 yılBence umursamayın o insanları
00 Yorumla Sağlık konusunda 541 cevap paylaştı. Ah bu el-alemin dilini eşek arısı soksun. Zayıf olsa kilo al hastamısin sen
Kilolu olsa bu ne böyle saldın kendini millet manken gibi zayıf azıcık zayıfla. Kendi yapamadıklarını yaptırmak derdine düşmüşler görmezden duymazdan gelmeye çalış.
Gayet hoş görünüyorsun.62 Yorumla- Sağlık konusunda 478 cevap paylaştı.
+1 yılÇiçek gibi bir kızsın daha ne olsun 🌹🌹🌹 belkide seni kiskaniyorlardir onlar senin gibi zarif bir yapıya sahip olmadıkları için millet senin gibi görünmek için milyarlar harcıyorlar 🤗
11 Yorumla
+1 yılFiziğinize değil sağlığınıza takılın bence zayıf olmanız sağlığınızı etkiliyor ise derhal bir doktora danışıp sağlıklı kilo almalısınız. Çevrenizde sağlığınız için endişelenen varsa dinleyin. Şayet işin sadece dış görünüşünde iseler çokta takmayın.
12 Yorumla- +1 yıl
Zayıflığınıza genler tarafından çok müdahale edilmez. Belirli bir kısmı yeme içme hareket etme alışkanlıklarınız oluşturur. İnternette boy ve kilonuzu girerek sağlıklı oranlarda mısınız değil misiniz öğrenebilirsiniz. İdeal kilo yazıp aratmanız yeterli.
+1 yılŞu vücuda sahip olmak için millet varını yoğunu döküyor. Seni bu yüzden zorbalığa maruz bırakanlara şuh bir bakış atıp "Kedilerin bir huyu vardır bilir misiniz? Onlar da sizin gibi en sevdikleri şey ciğer olmasına rağmen ona ulaşamadıklarında pis derler." deyip yürüyüp uzaklaşabilirsin :)
01 Yorumla- Sağlık konusunda 455 cevap paylaştı.
+1 yılyahu bizim millet kadar fesat bir toplum yok kilolusun kilon var derler zayıf olursun çok sıskasın derler ne fesat bir milletiz ya arkadaş bırakın bu işleri gidin kendinize bir bakın aynaya ben ne kadar iyiyim diye takma sen abim bana kilo var diyorlar bende buyum beni beğenen böyle beğensin diyorum çokta tıkımda
12 Yorumla- +1 yıl
Aynen öyle herkes kendi karakterine baksın
- +1 yıl
@Understandfulll ya zaten bu kilo bakan insanlara bak hep psikolojisi zayıf insanlardır ben kendimle çok barışık biriyim hatta kendimle dalga geçerim yeri gelir sesli konuşurum ama millette çok tıkımda
+1 yılHayır itici değil. Oldukça güzel. İnsanlara hiç aldırış etme. Çünkü biraz kilo alırsın obez olucaksın bu ne derler, biraz zayıflarsın bu ne böyle az kilo al derler, kendine göre ideal kiloda olursun o zamanda başka şey bulurlar. Velhasılı sürekli bişeyler derler aldırış etme hiç. Senin gibi olmak isteyip olamayanlar seni eleştirir ve psikolojik olarak baskı uygularlar.
Önemli olan senin kendini nasıl beğendiğindir. Elalemi boş ver. Kulak asma hiç00 YorumlaSağlık konusunda 394 cevap paylaştı. Zayıf değilsin hatsızsın aslında ama bu kimseye karışma hakkını vermiyor. İtici değilsin senin gibi fiziği olsun diye ameliyat masalarına yatan spor salonunda günlerini harcayan kadınlar var. Takılma.. 😇
16 Yorumla
+1 yılo fizigin le alakalı deyil inanki kilolu olsanda zayıf olsanda hatta dünya güzeli bile olsam gine görürdün o iş kişiliğinle alakalı ve çevrendekilerin kişiliği ile susturamamışsın bukadar basit
10 Yorumla- Sağlık konusunda 979 cevap paylaştı.
+1 yılBen mobingle bunu bağdaştıramadım bir türlü mobing ayrı bir şeydir d, ğer yandan onun bunun dediğini takıp diğer yadan buraya gelip bunu sorman bilemedim sen düşünebiliyorsan bir otur düşün
10 Yorumla
+1 yılOff bunu diyen şişko ise takma kiskaniyorlardir. Çoğu kişi kilolu olmaktansa zayıf olmayı tercih eder sen memnun değilsen kilo alırsın ama aynaya bakınca hoşuna gidiyorsa boş ver takma onları. İnsanlar sürekli biseylerden şikayetçi zaten
10 Yorumla
+1 yılYoo değil aslında. Çevrende alışık oldukları o etine dolgun kadın tipi değilsen onlara öyle gelecektir.
10 Yorumla- Sağlık konusunda 562 cevap paylaştı.
+1 yılBence fiziğin gayet iyi. Gençsin zamanlada kilo alırsın zaten. O arkadaş kim ise uzak dur ondan. Mutlu etmez seni.
10 Yorumla Resimdeki sen isen gayet iyi neresi itici tam tersi cekici insanlar para döküyor vucuda sahip olmak için kim mobing uyguluyor
11 Yorumla- Sağlık konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılBuna aşırı zayıf mı diyorsun? Ben eakiden iskelet gibiydim. Çok fazla yer kilo almazdım hala öyleyim gerçi. Millet takılırdı.
10 Yorumla Ah ablam bendede aynı sorun var çok fazla zayıfım ama bol giyinmeyi tercih ediyorum hem göze batmasın zayıflığım diye hemde zaten severim oversize giyinmeyi
01 Yorumla
+1 yılZayıflık sağlıksızlığa işaret ediyor çok zayıf durmuyosun ama eskilerin algısı şudur kadın zayıfsa doğurganlığı azdır dolayısıyla kadınların biraz kilolu olması beklenir
Fotoğrafta çok zayıf değilsin ama daha fazla zayıflama00 Yorumla- Sağlık konusunda 934 cevap paylaştı.
+1 yılİtici değil ve boyunla kilonla dıs görünüşünle seninle kimse dalga geçemez tek bşr söz söyleyemez cünkü öyle bir hakları yok
Kim ne tür de sana bu sekil davranıyorsa sende onlara o şekil karşılık ver00 Yorumla Mobbing ile fiziğin alakasını çözemedim, fakat kimse kimseyi dış görünüşü yüzünden yargılamamalı. Yapanlar kendisi mükemmel mi sanki? Hayır. O yüzden umursamamak lazım.
02 Yorumla
+1 yılSana takanlara sende bitane tak !
vücut senin , keyif senin hem her elestirinin altinda bir hayranlik gizlidir.
Bence bu bir potansiyeldir onlar bunu dedikce gayet seksi oldugunu düsün , cünkü en önemlisi senin kendi hakkinda ne düsündügündür.
10 YorumlaYa evet biraz zayıflık var boyuna oranla, biraz da düz iniyor ama fiziğini yargılamak kimin ne haddine?
İnsanlara bu hakkı vermeyin ve kendinizi sevin:))?10 Yorumlaooo bayadır yoktum tanıdık bi sima gördüm ilk kez. iyisin iyisin :D
10 Yorumla- Sağlık konusunda 426 cevap paylaştı.
+1 yılsağlıklımısın? sıhhat afiyet yerindemi? hadi ordan et gitisinler
10 Yorumla
+1 yılYoo fiziğin gayet iyi ama kimden mobbing görüyorsun iş yeri falan mı
10 Yorumla
+1 yılTeyzecim kime ne senin kilondan zayıflığından sismanligindan. Bence sen gereksiz alınganlık yapıp kendi kendine gelin güvey oluyorsun.
11 YorumlaBanada aynı şeyi söylüyorlardı hemde yakınım dediğim insanlar yok kürdan bacaklı yok bilmemne şimdi onlara göre ideal kilodayım onlar bana laf ettikleri kilodalar ne yani aynı muameleyi bende onlaramı yapmalıyım sonuç olarak yine aynı benim düşüncelerim aynı fikirlerim aynı dış görünüşüm değişsede. Sonra zaten fark ettim ki kim ne derse desin benden değerli değil
00 Yorumla
+1 yılEn iyi arastirma üniversitesinde karsilastiktan sonra normal karşılıyorum. İlkelligin benimsedigi, hukuka saygi duyulmayan toplumlarda öküz gibi olmak gerekiyor ve beklentiye azaltmak...
00 Yorumla
+1 yılZayıf veya kilolu olman onları ilgilendirmez. Kendi işlerine baksınlar. Profilde tamam zayıfsın ama bakımlı bir insansın. Utanmasalar ayaklarına ve ellerine bile laf söyleyecekler.
00 Yorumla
+1 yılher şeyi denedin ama bir türlü kilo alamadın. 2-3 kilo alsan da yeter. zira fiziğin bence güzel
02 Yorumla- +1 yıl
evet
- Sağlık konusunda 590 cevap paylaştı.
s +1 yılMobbing işyerinde olur, mobbingle fizik ne alaka, ya kelimenin anlamını karıştırdın ben anlamadım bilemedim
10 Yorumla - Sağlık konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılZayıf diye mobbing gören de ne bileyim. Biraz tutarlı kurgu yapın mk
16 Yorumla- +1 yıl
Böyle bir şey var. Maalesef bana da çubuk gibisin, üflesem uçarsın falan diyorlardı.
- +1 yıl
@tutkidogru bu mobbing mı oluyor?
- +1 yıl
Ne oluyor? Mobbing sadece iş yerine olan bir şey değil. Bir grup insanın tabiri caizse sosyal kabadayılık taslaması da mobbingtir
- +1 yıl
@tutkidogru evet ama işyeri olarak düşündüm. Bir isyerinde mobbing varsa bu zayıf olduğu için değildir
- +1 yıl
İş yerini kastetmedi bence
+1 yılSayın Hemşom hatların fazla belli olmasa daha iyi durur 👸
14 Yorumla- +1 yıl
Aynen oyle
- +1 yıl
Ah bee sksnsmd
+1 yılBoyunu ve kilonu eleştirmek kimsenin haddine değil.!
20 YorumlaSağlık konusunda 437 cevap paylaştı. Herhangi bu sağlık sorununuz yoksa ve kikonuz boy endeksine göre iyiyse zayıf olmanın bi zararı olmaz ayrıca zayıf insanlar çok kıskanılır
00 YorumlaBence mobbing sebebi zayıflığın değilde türbanlı oluşun olabilir diye aklıma geldi
02 Yorumla
+1 yılAh ah ah elamlem ve etraf kimseler arkadaşlarbes dost bize ne dediğin gün onlar kim dediğin gün sen kazanacaksın
00 YorumlaBoş ver kim ne derse desin fiziğin güzel ve fazla kilolu olmak da kötü bir şey olduğun gibi sev kendini yeterli
00 Yorumla
+1 yılbence çok güzelsin. azıcık kilo alırsan çok ele avuca iyi geleceğin için çekiciliğin artacaktır.
00 Yorumla- Sağlık konusunda 4,5b cevap paylaştı.
+1 yılZayıf olmak ya da olmamak senin seçimin değil ki kaldı ki bundan insanlara ne takma kafana
03 Yorumla- +1 yıl
Takma kız boş ver ne güzel inceciksin bu güzel bişi aslında
+1 yılBende kiloluyum ama bazen takmamak lazm kınamamak lazım olduğun gibi yaşa başkası senin yaşantına karışamaz
05 Yorumla- +1 yıl
Kaç kilosunuz bi insan kendine kiloluyum demez ya
- +1 yıl
52 di en son
- +1 yıl
Yemin ederim git burdan 52 kilo değil
- +1 yıl
Boy 1.50 😁 ama
- +1 yıl
BMW seninse sorun yaratmam 😈
+1 yılSenin zayıf olman bir başkasını neden ilgilendirir ki hayatına bak takma kimseyi seni beğenen böyle beğensin
00 Yorumla
+1 yılGayet normal bir fiziğin var saçma mobbing yapan insanla direkt konus bu konuyu seni anlayacaktır
03 Yorumla- +1 yıl
Karşına kim çıkıyorsa hepsiyle
+1 yılmaalesef öyle az etli butlu olsan cok seksi olabilirsinde
08 Yorumla- +1 yıl
ne bileyim az kalca olsa felan seksi olurdu eti butlu olmana gerek yok ama cok zayıflıkta itici mobing yanlıs ama zayıflık itici
- +1 yıl
tabiki olur ama asırı zsayıf kemikleri sayılan insanında pek cekici olcagını düsünmüyorum
- +1 yıl
itici gelmesi benim kendi düsüncem baskası beyenebilir benim konu dısı zayıf kız arkadasım oldu olmadı degil ama zayıfken bazı seylerde sarmıyo tam anlamıyla
- +1 yıl
iyide genel olarak beyenmemek ve itici bulmak arasında ne fark var aynı kapıya cıkıyo ben zayıfları itici buluyorum beyenmiyorum vucut olarakta tahta gibi buluyorum tabi asırı zayıflar kastım zayıf olanların hepsi öyle degil
+1 yılKaç kilosun güzelim çokta zayıf durmuyorsun ayrıca bende zayıfım
02 Yorumla- +1 yıl
Boyun kaç 😊
+1 yılBen kilo alamıyorum verin o zaman para gideyim diyetisyene kilo almak için program yaptırayım diye ver cevabını herkese
00 Yorumla
+1 yılBu kadar kafana takma o kadar insan var zayıflayamiyor bende zayıfım takmıyorum gayette normal duruyorsun
00 Yorumla
+1 yılİnsanların dış görünüşüyle neden dalga geçilir ki bana da çöp diyorlardı 14 yaşıma kadar
01 Yorumla
+1 yılHayır kızım gayet iyisin seni kiskanan mobbing yapar
02 Yorumla- +1 yıl
Onlar kıskanıyor belli takma
+1 yılYa itici değilde sanki vücuduna oranla ayakların büyük sanki kaç numara?
02 Yorumla- +1 yıl
Canım doğru görmüşüm o zaman ama yoo normal boyuna oranla neyse düzgün fiziğin kafam karıştı 😂
+1 yılfiziğin itici falan değil. boyunu kilonu vs eleştirmek kimsenin haddine değil herkes kendine baksın
00 Yorumla- Sağlık konusunda 384 cevap paylaştı.
+1 yılFiziğin çok güzel ne alaka mobing ya kim yapıyor sana
04 Yorumla- +1 yıl
Bence fizik ile ilgili değil sessiz içine kapanık olduğun içindir
- +1 yıl
Hangi şehirdesin
+1 yıltakıyo musun bu vasatları ya? çok zayıf değilsin ama itici fizik ya da o elbise itici göstermiş. takma ya amaan o kadar saldım ki insanları
00 Yorumla
+1 yılKapali bir kizsin neden insanlarin fizigin hakkindaki gorusleri bu kadar onemli ki bence kapali olmasanda zaten bi onemi olmamasi gerekiyor ama bence senin daha dikkatli olman lazim bu konuda
10 Yorumla
+1 yılMesele zayıf olman değil güzel ve seksi olmaman olabilir
02 Yorumla- +1 yıl
Biraz toplu hatun iyidir bence
+1 yılYok değil onlar kendileri şişman diye zayıf sevmiyorlar kıskanıyorlar uyanın artık 😂
03 Yorumla- +1 yıl
Aslında sen de kilolusun zayıflamalısın desen boğmana gerek kalmaz
ben zayıf seviyorum bu yüzden tam aksi bana çekici geliyor :D
016 Yorumla
+1 yılZayıf olmak daha güzel bu triko elbiseler yürüyünce yukarı çekmiyor mu bacak komple dışarı çıkar
10 Yorumla
+1 yılTürbanlı birisi olarak fiziğini sorman hiç hoş değil. Türbana girerken zaten hatlarının belli olmaması da lazım ama sen şu an baya vücut hatlarını gözümüze sokuyorsun
40 YorumlaBence cok ıdealsın yaa ınsanların ne dedını umursama bence yoksa ne yapsan elestırıcekler🤦🏻♀️🤦🏻♀️
22 Yorumla- +1 yıl
Eleştirenin alnını karışlarım
+1 yılYoo gayet iyi. Hatta sanırım uzun boylusun. Bu bir avantaj
00 Yorumla- Devamını Gör (301)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 