Ayrıldıktan sonra 1 ayda 10 kilo aldım, sürekli yemek yiyorum. Bu durumu nasıl düzeltebilirim?

Dünyalar güzeli bi sevgilim vardı. Çok seviyordum onu. Çok denedik ayrıldıktan sonra bir araya gelmek için ama olmadı. Yollarımızı ayırdık. Ben de yalnız kalınca özlemekten sevgisiz ilgisizlikten kendimi yemek yemeye verdim. Ama durum çığrından çıktı. Sürekli açım sanki. Yemekten başka hiç bir şey iyi gelmiyor ☹️. Ne yapmalıyım?

Ayrıldıktan sonra 1 ayda 10 kilo aldım, sürekli yemek yiyorum. Bu durumu nasıl düzeltebilirim?
Cevapla