Kilolu olmak beni çok üzüyor, bana ne önerirsiniz?

mutsuzum hep sıkıntıdan yemek yiyip duruyorum. Aç olmasam da yemek yemek hosuma gidiyo. Hani motivasyon deseniz yok zayifliycak iradem var dayanırım zorluğa ama motivasyonum yok. Diyet falan yapınca da abartarak yapıyorum kendimi aç bırakıyorum.. bazenleri çok yesem bile karnım gurulduyo hani midem büyüdü yiye yiye sanırım napicam yaridm edin.. vee diğer turlu sağlıklı beslenince zayiflamiycak gibi hissediyorum. ama siz bana ne önerirsiniz kolay / zor bana ne önerirsiniz
Kilolu olmak beni çok üzüyor, bana ne önerirsiniz?
Cevapla