27 yaşında işsizim, ailemle yaşıyorum ve bekarım. Depresyondayım, ilaç kullanıyorum. Bundan daha kötü bir şey olabilir mi?

Sosyal fobi okb depresyon psikoz var ilac kullaniyorum abilify 15 lustral 150 mg

Güncellemeler
+1 yıl
Tabi suktetmek gerekiyor mecazi soyledim
27 yaşında işsizim, ailemle yaşıyorum ve bekarım. Depresyondayım, ilaç kullanıyorum. Bundan daha kötü bir şey olabilir mi?
Cevapla