Bizde öyleyiz yeni mezun oldum işe gireyim diyorum adam askerlik yok diyor tecrübe yok diyor sen kpss ye girersin diyor zaten bende de psikolojik sorunlar var ayrıca manitte yok
Ana Sayfa > Sağlık > Sorular > 27 yaşında işsizim, ailemle yaşıyorum ve bekarım. Depresyondayım, ilaç kullanıyorum. Bundan daha kötü bir şey olabilir mi?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Çok geçmiş olsun Allah şifa versin
Uzman çavuş ol daha iyi
Asker olsam iyi valla boyle hayat gecmez
Bizde öyleyiz yeni mezun oldum işe gireyim diyorum adam askerlik yok diyor tecrübe yok diyor sen kpss ye girersin diyor zaten bende de psikolojik sorunlar var ayrıca manitte yok
Nefes darlığın var mı
Var
Hergun mu oluyor
Bazen
Hepimiz öyleyiz. Türkiye'ye hoş geldin.
Olmazx