30 yasinda en ağır depresyonu geçiriyorum ne yapacağım?

İnsanın hayattaki tüm seçimleri mi yanlış olur?

Hadi aileyi ben seçmedim ama müthiş toksikler. Bu yaşımda bile her şeyimi elestirip günah sevap zart zurt karışıyorlar. Aksam giriş saatime bile..

İş yerinde türlü türlü sorun var hangisini buraya yazayım

Sevgili desen hayatıma bir tane insan girmemiş ben de birine sarılmak, öpmek yanında olmak istiyorum.

30 yasinda en ağır depresyonu geçiriyorum ne yapacağım?
Cevapla