36 yaşındayim ve depresyona girdim, ne yapmaliyim?

7 yasındayken babamı kaybettim, şimdide annem veffat etti. Kimsesiz kaldim ve depresyona girdim, bu hayatta sabrım kalmadı icimde bir acı var hiç kimsem yok erkek arkadasım yurt disina gitti ve onu birdaha göremedim. Çok mutsuzum ve hergün agliyorum icimde bir acı var sanki. Sevdigim insanlar beni terk etti. Hep aglıyorum istemesem bile agliyorum

Ne yapmaliyim? Bu depresyondan nasil kurtulabilirim? neden bende herkes gibi mutlu değilim?

36 yaşındayim ve depresyona girdim, ne yapmaliyim?
Cevapla