40 yasina geldim bekar mutsuzum antidepresan kulaniyorum bu isin icinden cikilacak gibi degil aile evinde yasiyorum?

Güncellemeler
1 yıl
Ailede de hayir yok
40 yasina geldim bekar mutsuzum antidepresan kulaniyorum bu isin icinden cikilacak gibi degil aile evinde yasiyorum?
Cevapla