Güncellemeler
1 yıl
Ailede de hayir yok
ilaç kullanmana gerek yok bunun için ayrıca mutsuz da olmana gerek yok
içinde bulunduğun durumu kabullenirsen çok daha mutlu çok daha hayat dolu olursun işte o zaman ufkun açılır göremediklerini görürsün kim bilir belki nasibin bile çıkar
kaderle kavga olmaz rıza gösterilir derler sen çabalamaktan vazgeçme yeter
Cevap
10Cevap
bekar olduğun için mutsuzsun.. yoksa hayatında mutlu olacak bir şey bulamadığın için mi
Ben olsam gider asvalta çıkarım
Konuşmak istersen yaz
Takip et
Neden şimdiye kadar evlenmedin peki
Sen şu diğer sorudaki misin?
Zor bir durum
Deneyelim istersen.
Geçmiş olsun
Evlenmeme sebebin ne
Konusalim mi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?