Sağlıklı beslenmek bazı kişilerde takıntı boyutunda oluyor. Bir arkadaşım koruduğumuz mekanda menüde kendine uygun bir şey bulamayınca saatlerce aç kaldı.

Sağlıklı beslenmek bazı kişilerde takıntı boyutunda oluyor. Bir arkadaşım koruduğumuz mekanda menüde kendine uygun bir şey bulamayınca saatlerce aç kaldı.

Aynen öyle, takıntı haline getirirsen psikolojin bozulur. Sağlıklı yaşamı benimsemek lazım. takıntı yapmak tehlikeli.
Cevap
2Cevap
Dengeli ve düzenli beslenmekse takıntı değildir
Sağlıksız. İnsan orta yolu zor bulan yapıdadır
Bence sağlıklı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?