AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
89Cevap
alış böyle ucu sivri şeylere :)
genç kızsın yarın öbürgün evlilik olur molur şimdiden korkak alıştırma kendini :D
Sakin olman Lazım bir kere yaptır daha korkmasın 😄
Kendini hic sikma rahat birak sikarsan daha cok acir emin ol
Olmuyor
Ama iyilesmen icin vucuduna yayilmasi lazimki intihapi kurutsun
Banane
Cokmu korkuyosun
Ewt
Kiyamam sana
Tecavuz kacinilmazsa zevk almaya bakacaksin , care yok :))
o penisilini ye bidaha igne korkun kalmaz büyük küçük iğne farketmez
iğne vurulmayı çok severim ilk okulda aşıdan kaçardım artık bağımlı oldum hep vurdurasım geliyor
Gotten mi koldan mi kanka?
Kalca
Ben ondan tirsmam agri yapmaz aslinda kuciklukten beri igneden korkmam ama kol azcık acir ondan sordum acımaz ki kalcadan büyütme kafanda
Penisilin
Ya sürekli yemicen heralde bir kez olcak dimi?
10 igne yazdi
Hey maşallah :D
Sana bir iki video yollasam vucuduna iğne vurulmadık yer bırakmassın
ilerleyen yaşlarda alışırsın...
Bilmmm
Açıkçası bizde milletin götünü görmekten bıktık kanka :)
Ama sen pensilin den değil penisilin den korkuyomuşsun seni anca haydar dümen tedavi eder :))
iyileşince geçer, boşver iğneyi
Gcmedi o yzdn gttm
ya ne korkuyon kızım acımıyo
Nasil acimiyor ya penisilin yakiyo
ben çok ufakken bile yaparlardı acımazdı
Aciyii ya
mutlaka iğneni bir hastanede yaptır
neden
alerjin olabilr ve çok tehlikeli komplikasyonlar ortaya çıkabilir ama hastanede hemen müdehale ederler penisilin riskli bir ilaçtır ve bende iğneden çok korkarım :)
Tek bn dgllmism :)
Bende korkuyodum ama az önce 4 tane yaptılar :(
Yuhh kalcana mi
Yok dişim için dişime berbat bir şey ölüyorum şu an korktuğum için sıktım kendimi sıkınca olmadı 3kez kadın yaptı bir kez başka doktor geldi bayılıcaktım resmen sen sen ol hiç stres yapma derin nefes al sakin ol
Bilmiyorum
Gel canim, ben sana yapinca agrimicak.
O nasıl oluck
Bana birak :D
Anlatt
Anlatsana
Iğnenin neyinden korkuyorsun ki
Acio
bende aksine iğne vurulmaya bayılıyorum
Penesilin
Aynen penisilin vurmak lazim
sinek ısırığı gibi bişey yahu ne olcak
Korkmuyn mu
hayır bebeğim 2 saniyelik bir acı sadece
Korkuyorum abla penisilin igne
geber pislik diksin diksin papt patbangbang
Bu korkuyla ameliyata girsen masada kalırsın :D
kendini iğne yapılacağı zaman çimdikle
neden
alıştırırsın koca poponu
bende korkuyom bacım :D
Oldum ya
nefesini tut batırınca ver nefesi
Batinca bagriyorum ilac skarkn skıyorum
2 saniyelik birşeyden nasıl korkuyorsun
Yalan yaa
ne yalani sakız falan çiğne ya da aklına birşey getir bitiyor, sağlıkçıyız biz :D
Saglikci misinn oldumm bn tm hyr ya penisilin acitio yakio sbh vurundm
:)))))))
korkunu yen iğne vuruluken baksaşeye odeaklın
Korkuyorum
iğne vurulurken seni konuşturuyorlar farketmiyonsun sadece akılını popondan alman yeter
Bilmiyorum
zaten doktor gözetiminde vurulmasılsın onu yalnız hemsire vurmaz
Bende igne meraklisiyim
Deli msn
Agriyi onbes dakkada geciriyo ama yeterki ayaga dikileyim agrim kalmasin
ayrica o guzel hemsireler yok mu :))
Delisn sn
Saglimi dusunmek delilikse deliyim
hemsireleri dusunmekte delilik ama cok guzeller dimi :))
Ewt delilik
@fuocoturco bir tek ben senın delı oldugunu dusunmuyomusum demekkı :D
@troublemakerM siz delirttiniz beni :)
ben naptım be
@troublemakerM kızlar yüzündne :)
tribe girmişsin :D
@troublemakerM çıkmıyom triplerden işte heryere trip atıcam nickimide tripçi yapcam :DD
tam olur zaten
@troublemakerM uydudan kalktım şimdi kafam yerine gelsin bir :D
aynen kanka yazın kaşım yarıldı gece gittim hemşireler yaşlıda o stajerler yok mu hasta bakıcılar felan nerdeyse dua edicektim kaşım yarıldığına
@troublemakerM haha uydudan yazmışım uykudan yazcagıma :D
Zamanla alışıyorsun korkacak birşey yok
ben de korkuyorum o fobiye yapcak bişe yok yani
ben yendim bu korkuyu tamamen pskolojik
korkularınla yüzleşmelisin başka türlü yenmezsin
İlk sefer zordur sonra müptelası olursun
Pipisilin vurdur bir daha korkun olmaz :)
korkma bişey olmaz :))
Ayyy bende çok korkarım ben hayatta yaptırmam :)
Yaaa bende koruyorum zorla gitim
iğne vururdu galiba ayy geçmiş olsun
Ewtt bide ck yakio agrio
napcan hemşire vururken telefonla oyun oyna
Yaaa :)
bende korkuyorum boşver :)
Ah yazik. Elini tutsam?
Yaptirmamayi tercih ediyorum şahsen
penilisin adamın canını yakar aga :D
Neden kurkuyun ıgne yedınmı daha once
Vurundu simdi
Benim elim cok hafiftir nerde oturuyosun :D
Yalan ya hafif degildir
Oyle diyolar bilmem :D yapılırken mi acıyor yoksa ilactan dolayı sonra mı?
1 sagllikci misin 2 korkuyorumm 3 hemen uzanmam 4 ilac acitiyor yakiyorr
hemsirelik son sınıftayım ilaca yapılacak bir sey yok napalım :(
Hemsire mi korktum tamam hemen susuyorum
Hahaha ben acıtmamaya dikkat ediyorum hic acıtmadım simdiye kadar :D
Himm tamam bsy demedim zaten hemsireleri sewmem korkarm :'(
Ben zaten hemsirelerden korkuyorummm :)
Of korkacak ne var ya kac yasındasın sen yakısıyo mu :D
İm diyim dalga gec abla ole mi :) sewmiyrum her hemsireyi bir ablam vardi kustu onu cok sewiyrdm yasimda 17
Nolduuuu
derin nefes alıp ver girip çıkarken penisilin...
Daha cok acio skıyorum kndimi
sıkma saçmalama rahat bırak kendini kasarsan kalçlarındaki kaslar geriliyor ve penislin girceği yere baskı uyguluyorsun ondan oluyor hep kasma kendini rahat bırak girsin çıksın işte
Cok kolay sanki
kolaylaştırmak senin elinde :D
nasıl
yukarıda yazıyor
korkmamaya çalışacaksın gidip iğneni yapacaksın
Smdi vurundmm yanio acio :)
hımm iyi yaptın geçmiş olsun inşallah şifa olur sana canım
iğneden korkuyosan işin var :p
neden
igne ne incecik bişe :p dedirtme bana simdi
Laf cok yanlış yere gidiyor kardes aman dikkat :D igne ile nasıl bir benzetmedir o :D
özele qel stajerim acilde
Stajer mi
evet
Korktum ya :) takip ettim mesaj atarsn
İğne hangisi pipisilin mi :dsdd
Penisilin zibartiyor şimdiden diyorum
Baska taraflara bak kanka
İğne senden korksun ;)
Azıcık dişini sıkacan :)
Hiç dişini sıkacaksın olacak
Seye nasil dayanican :)
Popodan mı yapılacak?
Evet
Gözünde büyütüyosun emin ol düşündüğün kadar acımayacak
Ulnn vurundm az once acidi
Bittikten sonra bu muymuş diyeceksin
Sinek ısırığı gibi gelmedi mi?
Hyr acidi vurundm smdi
Hayir acidii :( penisilin cnku
Öpeyim de geçsin :)) Şaka bir yana ben en son kan verdim o da çok uzun zaman önceydi belki iğneler değişmiştir
Blmiyrm oluyrm ya
Dinlen biraz geçer
Gecmiyor ki
Nerde hissediyorsun?
Vücudun içinde mi iğnenin yapıldığı yer mi
Ypildigi yer
O cok kötü. Kalındırda oo
La korkutma
Yaaaa korkuyorum
Vurunmuycam cok koty acitiyor dediler
Ya penisilin. Adinda bile hayır yok.. bence vurdurma
Cok acitiyormus dogru mu yakiyor filan dediler ama vurdurmak zorundayim
Evet yakıyor icindeki ilaç.. popodan mi vuruyorlar.
Ewt
Ya nasil vurdurucamm ben :(
İgne vurduktan sonrz vurana cok iş düşüyor.. isaret parmagı ile orta parmagı birleştirim popoyu biraz titreterek ovması lazım:-)
Nedenn
Popoya verdigı titreşimle enjekte edilen ilacı hemen dagıtmak kcin canısı
Degince aciyor ya o ignenin iki ilaci var
Biraz acıyacak, lop mu diyonuz ne diyonuz iste hangi tarafa vurduysa poponun o tarafina oturmayacan :-)
Nasil ya nasıl oturamam ya korkuyrm
Birazcik acimiyrms ki
Yaa hafif kaldir vurulan tarafi yan otur.. 10 dakika sonra düzelirsin yahu öyle kalacak degilyaa
Yaa acimiyor yakmaz ddn yakiyorms
Ben öyle bisey demedim az yakar iste vurduktan sonra vuran kisi az biraz poponu titretsin ilaç dagılsın
Hii vurunursam
:-) ben kücukken bronsit olurdum doktor bir ihne verirdi 30 tane sabah aksam. G. ötüm elek gibi olurdu.. hastalıgım geçmezdı bir 20 daha ne cektım bee
Yuhh nasıl vurndn sbh aksam
Cocuktum ama daha 12 yaşlarda falan. Köydeydim bide hemşireyi nerde bulcan.. inneci ali bey vardı o vururdu.. eli hafifti ama.. zaten benim popoda alışmıştı artık:-) nezaman vurdurcan igneyi.:-)
Yaa vurundum igneyi
Gecmiş olsun. Korkulacak gibi degilmiş demi
HAYATIM HİÇ DENEDİNMİ Kİ KORKUYORSUN Bİ DENE DERİM
Acısada öldürmez :)
Uff
Allah yardimcin olsun kardeşim
Sgl
Aynı korku bendede var sanırım psikolojik...;(
iğne olmayacan o zaman..
Bende de kalın iğne var ister misin? :))
aynı salak tavırlar
Derken
ne anladıysan
Allah allah