Benim gece yemelerimi kesmem ve hayatımdan çıkarmam gerekiyor. 


Gereksiz olan her şeyi çıkarmaya çalışan biriyim. Özellikle bu sene daha fazla oluyor bu. Sigarayı çıkardım, çok şükür. Sırayla her şey. ☺️
Süper kararlılık, devamının gelmesi dileğiyle.
İnşaallah...☺️
Cevap
5Cevap
Stres, cips, çikolata. Ama en çok anksiyete, stres ve içinde bulunduğum aşırı depresif durum.
Stres modern zamanların sorunu...
Ekmek
Şeker
Cips (Aburcubur)
Hamur işleri
Acı soslu yiyecekler.
Bir kısmına katılıyorum ama acılı şeyleri hayatımdan çıkarabileceğimi sanmıyorum.
Tatlı çikolata diğerleri olmasa da olur zaten benim için
Hepimiz aynıymışız, bu soruyla anladım.
Alkol vardı ve çıkardım.
İyi yapmışsın kanka.
Eyvallah bro. 2.5 yıl oldu rahatım
Şekerli yiyecekleri hiç yemiyorum mesela
En doğrusu.
Tuzlu her şeyi çikartmak isterdim
Çok tuz kullanan biri değilim.
Telefon kxkxk
Ahahah o çok ayrı bir mevzu. 😊
Tatlı
Yavaş yavaş çıkarmaya çalışıyorum.
Çikolata
Milyonların dilinde tek bir cevap; çikolata.
Sigara
Bir an önce bırakman dileğiyle kral.
Teşekkür ederim kral :))
hembörgır
Bırakamam. 😍
Ekmek ve tatlılar
Ekmeği çıkardım ben.
Şeker
Toptan kesmeliyiz.
Stres şu an için
Umarım.
Stres kesinlikle
Haram olan ne varsa
Çikolatalar
Bitter yine de yenebilir. Toptan vazgeçemem çikolatadan.😊
Yağ ekmek şeker un
Haklısın da zor hepsini uygulamak.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?