Kilo almam gerekiyormuş anoreksiya teşhisi kondu ama ben istemiyorum. Ne yapmalıyım?

dün arkadaşımın ısrarı ile bir doktora göründüm. anorexia nervoza teşhisi kondu. doktor kilo almam için birkaç ilaç ve bir diyet listesi verdi. fakat mümkün değil kullanamam bu ilaçları. kilo alamam... bir dahaki doktor randevumda en az 7/8 kilo almış olmamı istedi. doktora gitmesem mi? ya da onu kaldırabileceğim bir yol var mı?
Kilo almam gerekiyormuş anoreksiya teşhisi kondu ama ben istemiyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla