Kışlıkları atıyoruuuuz üzerimizden, yok öyle patates kızartmaları, pizzalar 😋 Daha çok meyve ve sebze ağırlıklı beslenme düzenime dönüyorum acilen. 


Tatlılara kış kış diyorum 😍 onun yerine detoks sularına, yulaflı lapalara, meyve tatlılarına yer açıyorum.
Cevap
12Cevap
Bence mevsimlelrle alakası olmamalı , saglıksız yasam yiyecek , bence alışkanlık haline getirilmeli saglık spor saglıklı besinler hayatınızı güzel yasamanız dileğiyle. ..
Ben yine kahvaltıda mantıya devam ya
Kızlardan
alkolün yanında meyve tamam ama sebze falan bana gelmez be /: etçilim ben
Sürekli olarak yemiyorum ama yaz geldi diye bırakacağım şeylerden biri değil.
Ben protein ağırlıklı gidiyorum yazın meyve sebzeye dönerim
Yağlı yemekleri bırakmak zorundayım sıcak havada zaten yiyemiyorum
Hiçbir yiyecekten vazgeçmem çünkü fazla yesem bile kilo almıyorum
aynı ben hadı ben spor yapıyorum koşu vs bu evde yatarak böyle kalıyosa ben burada bayılazammm:P
bak ya:) nasıl başarıyorsun bunu anlat bana
ne güzel ya
Hiçbirinden vazgeçmeyeceğim😂
Hepsi benim bebeklerim
Özellikle kış meyve ve sebzeleri yemem. Her şey mevsiminde güzeldir.
Sağlıksız hiç bir gıda tüketimim yok. Yaz, kış ne mevsim olursa olsun, sağlıklı beslenen biriyimdir. Bu yüzden vazgeçeceğim herhangi bir sağlıksız besin yok..
Artık sağlıklı beslenme dönemi geliyor. Ülkemizin güzide derece de güzel olan meyve ve sebzelerini yemeyi düşünüyorum artık hazır yiyecekleri bırakıp doğala dönmeyi tercih ediyorum
hicbirinden gecmeyecem hepsi benim bebegim♥
Hiç birinden çünkü fakirim...
Bir çoğundan şimdiye kadar vazgeçtim zaten
Hamur işi
Çikolata
fast food genel
Soldaki kadının pizza yemesi çok manidar.
Geçtim çoktan :)
Ben aynı devam
şekerli gıdalardan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?