Yeni burun ameliyatı oldum sizce burnum nasıl domuz burnu gibi duruyor mu aynaya bakınca beğeniyorum ama acaba çok mu kalkık duruyor önden yoksa benim önceki burnum çok düşük diye mi Farklı geliyor
Yeni burun ameliyatı oldum, burnum nasıl duruyor çok mu kalkık?
Sanırım atel daha yeni çıktı, burun şişliğin gözle görülür derece de var çünkü. Gözüne değişik gelmesi çok normal. Bu ödem zamanla, yavaş yavaş gidiyor. Bu süreçte her gün farklı gelir sana çünkü ödem sürekli yer değiştiriyor yüzünde. Bazen sağ tarafa geçiyor, bazen sol. Bu yüzden eğri ya da fazla şiş, kalkık gelebilir bu çok normal. Biraz sabır gerektiren bir süreç. Sana tavsiyem ilk 3-4 aya kadar çok kafana takmaman. İnsanların dediklerini de duymaman... 5 ay oldu, 6 ay oldu baktın hala bir şey çarpıyor gözüne. O zaman doktorunla gider konuşursun zaten, geçmiş olsun...
Abarttigin gibi kötü durmuyor bence öncekine alistigin için olabilir , bende olmayı düşünüyorum yakın zamanda, biraz ucunu bende kaldirtcam bakalım banada değişik gelcekmi😃 Geçmiş olsun bu arada🌺
Abilere bakma benimde abim var oda daha olmadan lafını yapmaya başladı 😃Doğal durmuyor diye ucunu kalkık şekilde yaptıkları için diyordur yoksa gayet normal, şiş inince daha güzel durur
Ben bi tık kalkık istedim hep özeniyordum ama işte aşırı mı değil mi emin olamadım yani abimin dediği gibi düz mü inse daha iyi olurdu yoksa böyle mi hala muammadayım o bir şey demese ben çok beğenmiştim ondan sonra bende koptu kayışlar
Bir iki kız çok kötü olmuş demiş çekemediğinden mi yoksa öyle midir bilmiyorum bir erkek de çok havada duruyor demiş ben anlamıyorum estetik demesem kimse kötülemez estetik deyince herkesin bi kötüleyesi geliyor
Ya ne çok kötüsü cidden göz var nizam var ya , bak ben gayet açık sözlü biriyim olsa olmuş derdim ama kötü durmuyor, herkesi dikkate almaya devam edersen iyice stres olursun hem olan oldu takılma bence