2 hafta önce burun ameliyatı oldum ama burnum çok kalkık oldu. Zamanka iner mi?

Yandan hiçbir sıkıntım yok çok güzel ama önden bakınca domuz burnu gibi ve delikleri çok belli oluyor. Kendi yüzüne yakıştıramadım eski burnumu özlüyorum. Ayrıca delikleride şekilsiz biri damla şeklinde biri yuvarlak. Sizce delikler ve kalkıklık zamanla düzelir mi deneyimli olan var mı
2 hafta önce burun ameliyatı oldum ama burnum çok kalkık oldu. Zamanka iner mi?
Cevapla