ya is gorusnelerim var haftaya yaklasik 5 gundur hastayim asla iylesmiyom ya doktora gitmedim zaten ilac vermiyolar test yaptm corona deglim e ne bu ozaman? Sesim komple gitmis ses yok burnum kapali ates hafif burun akiyo is gorusmelerimi erteliyim mi napim? Ses komple gitmis napcam bilmiyorum
Ne içersem iyleşebilirim?
Ne içersem iyleşebilirim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Bu günlerde hastalanan kişi bacağı kırılmış ata dönüyor resmen
Niiye öyle diyon napim nazliyim yokki bize bakan bie eşim
Napim sana bu saatte eş mi bulayım eş arayacağına ilaç ara ilaç
Ilac vardi evde ictim bi boka yaramadi
Benim ilacim yakisikli yesil gözlü bir yakisikli ozaman muhtemelen
Allah Allah yeşil gözlü değilim ama bi bakmanı öneririm.
Ama sende yas olarak kucuksun ablam ya
Otelde yaşımı soranlara 24 diyordum hepsi de inanıyordu çünkü nedense büyük gösteriyorum🤫
Hangi otel o
Yasini neden sordular
Otelde acemi barmen olarak çalışmaya gitmiştim o zamanlar 18 yaşındaydım ama boyum ve fit kalıbım hafif de kirli sakl olunca beni büyük sanıyorlardı yaşımı soranlar otelde çalışan bayanlardı hepsi de 30 yaş üstü olgun kadınlardı bir tanesi ile güzel zamanlar geçirmiştik
Yuh nasil zamanlar onlar bee
Yani okadar da eski zamanlar değildi 1 yıl önceydi ve yaz gelirse yine otele gideceğim bana çok fazla tecrübe kattı tabii ordaki kadınlar da özlemiştir şimdi nede olsa olgunların halinden olgunlar anlarmış
Koptum kxkdisoqiqiqiwiwiiww
Hmm kopmana sevindim fıekckflaşşf
@Karakisshasan Instagram ismim mesaj atarsan neksar büyük göründüğümü gösterebilirim
🙄🙄🙄🙄
istirahat etme şansın varsa doktora gitmiyorsan, zaman lazım
Faranjit olmuş olabilir yâda tonsilit antibiyotik ve gargara iyi gelir tabi hekimin görmesi şart böyle görmeden muayenesiz olmaz
Bir kac ilac vardi evde bende onlari kullandim bugun 2 kez soguk alginlik icin ama fayda etmedi
İşte antibiyotik tedavisi önemli
Bence tekrar test yaptır..
Karantinayada girmek idtemiyom
Baş ağrısı var mı? İshal
Yok
İlginç
Nie
Sıkı giyinip terlemesen devam eder
Umarım iyileşirsin
InsAllah...
influenza olabilir
Felaket telali
allah kurtarsın
Amin
Dilersen detaylı yardımcı olurum
Her soruya ayni sacmaligi yazma kiz dusurucem diye