Neden iyleşmiyorum bir türlü? Nazlandım? Yalvaririm yardim?

ya is gorusnelerim var haftaya yaklasik 5 gundur hastayim asla iylesmiyom ya doktora gitmedim zaten ilac vermiyolar test yaptm corona deglim e ne bu ozaman? Sesim komple gitmis ses yok burnum kapali ates hafif burun akiyo is gorusmelerimi erteliyim mi napim? Ses komple gitmis napcam bilmiyorum
Ne içersem iyleşebilirim?
Neden iyleşmiyorum bir türlü? Nazlandım? Yalvaririm yardim?
Cevapla