- Durup dururken nefesim daralmaya başladı,
- kalp atışım hızlandı
- Kötü bir şey olacakmış gibi endişeli hal.


Şöyle yap:
yüksek sesle; Şimdi nefes alıyorum bu 1, Şimdi nefes alıyorum bu 2, Şimdi nefes alıyorum bu 3, saymaya devamet...
bu şeklinde nefes alıp vermeni yavaşlat ve düzenle, bu şekilde yaparsan her tür panik atağı kontrol altına alabilirsin...
Aslında öyle durumlarda spor yapmak, film izlemek vb. Şeyler iyi gelir. Kısacası kafa dagitmak. Ama rast gele film değil tabi biraz daha seni rahatlatacak düzeyde aksiyon tarzi olması iyi gelir. Ya da YouTube den güzel videolar var onlarla zaman gecir. Bir bakıma biraz vurdun duymaz olmaya ikna et kendini
Cevap
5Cevap
kafanı dağıtacak hobilerini yapsan iyi gelir mi acaba. Genelde o an farklı ve güzel şeyler düşünmek iyi gelir diye düşünüyorum
İllet bir şey bu arada beni yokluyor o an sanki dünya duruyor ben ölüyorum gibi oluyor
İlaç kullanmayı bıraktım
Nefes egzersizi yaparsan biraz rahatlarsın.4 saniye nefes al - 4 saniye tut - 4 saniye de de yavaş yavaş ver. bir kaç kez uygulaman rahatlatır.
Teşekkürler denicem
Ellerini de göğsünün üzerinde tut. gerilmeyi ve rahatlamayı hissetmen de iyi olur egzersiZ yaparken
Evet bu egzersizi bir kaç kez doktorum öğretti bana iyi geliyordu hatırlattığın iyi oldu
Aniden yokluyor ben bı 10-15 dk sürüyor ama o dk sanki yıllar gibi geliyor bana dünya duruyor bildiklerimi unutuyorum
Rica ederim bende çok çektim allah yardımcın olsun. ben genel de nefes egzersizi + alfa, beta tetra dalgaları dinliyordum + hayal ediyordum öyle öyle rahatliyordum
Aslında bunun tedavisini gördüm ama uzun aradan sonra ilk defa bu akşam başıma geldi bütün bildiklerimi unuttum
Bende görüyorum uzun bir süredir. bazen sinir stres yapınca bana da gelecek gibi oluyor da bastırabiliyorum çok şükür.
Baş dönmesi gözlerde bulanıklık bayılacak gibi hissetmek bunlar oluyor mu?
Evet
Bendede oluyor ara ara bide vücudum seğiriyor yüzümde gözlerimde oluyor kendimde değilmiş gibi hissediyorum
Panik atak tedavisi almalısınız.
Ayrıca da yazabileceğim şey şu; Eğer müsait iseniz havadar bir mekana geçiniz, belki biraz açık hava yürüyüşü, ilginizi dağıtabilecek bir etkinlik belki de.
Ben balkona çıkıp kendimi salıyorum
Napim kendimi mi atım
Salıyorum dedim , yani temiz havada gevsiyorum.
Dua et
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?