50 kilo bile değilim, zayıf olduğum için çok dışlanıyorum. Ne yapmalıyım?

Bakın arkadaşlar insan zayıf olabilir ama
Ben 23 yıldır dalga geçilen ve dışlanan zapzayıf biriyim 50 kilo bile değilim. Spora bir iki ay gittim utandım enerjimin olmadıgını hissettim bıraktım sanki herkes bana bakıp ne kadar zayıf diyormuş gibi hissediyorum öyle bir şey yok halbuki kruyorum kafamda sürekli.
Kimse beni insan yerine koymuyor çok zayıfım diye. Ne kızlar ne başka ortam
Allah korusun insanın aklına intihar falan geliyor iradesizlikten
Sabrım tükenmiş bu konuda bunu farkettim bana 3 4 ayda toparlarsın denince çok uzun süreymiş gibi geliyor. Bıktım be normal kiloda olmak güçlü olmak kollarının hafif belirgin olması nasıl bir şey bilmiyorum hiç şaka maka zaten tipimizde yok kiloda yok boşa yaşıyoruz resmen. Hastalık resmen yemin ediyorum kemiklerim sayılıyor belki işin ehli biri çıkar burada.
50 kilo bile değilim, zayıf olduğum için çok dışlanıyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla