AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
97Cevap
Kardeşim ne gelirse Allah'tan gelir buda senin ve annenin imtihanı şimdi o sağlıklı düşünemez ben grip oldum dur bir soğuk algınlığı hapı alayım diyemez bu farklı bişey bol bol yasin oku herkezede inanma annende hastahaneye gitmiyorsa mecburen zorla götüreceksin ya da ekipler alacak tedavi olduktan sonra sana teşekkür edecektir İnşaallah benim önerim bu kötü bir niyetin yok sonuçta annen için yapıyosun ne yapıyosan
her hoca yapamaz onu musallat olduysa muska falan olmaz sanırım Allah kimseye göstermesin. bulunduğunuz ilde nakşibendi tarikatine ismail ağa cemaatine giderseniz eminim yardımcı olurlar her hocaya gitmeyin ve para isteyene kesinlikle gitmeyin bu işler parayla yapılmaz
Parasız olana da gittik birgün rahatladı annem ertesi gün yine aynı hiç gitmiyorlarmış aslında annemin bu durumu on beş yaşında başlamış ufak ufak başlamış o zamanlar sonradan ağırlaşmış evden çıksak iyi olur diyorlar ama başka eve çıkacak durumumuz yok birde başka evde de aynı şeyleri yaparsa ne yapcam onu düşünüyorum
baska evdede aynısı olur buyuk ıhtımal tanıdığımda da böyle olmustu bu işlerle ugrasan birini buldular ve yaktılar. bir iki gün iyi olmasının sebebi hocasından dolayı. güçlü bir hoca tamamen rahatlatabilir. ve Allah'ın ayetleri en iyi çözümlerden biridir felak nas ayetel kürsiyi sürekli okuyun
annem yatarken okuyor dua ama işte gecenin bir yarısı mutfakta bişiler konuşup geliyor ben çok rahatsız olmaya başladım artık durumdan annemle birlikte yalnız yaşadığım için beni rahatsız ediyor burudum bu evde kaldıkça yaşayasım gelmiyor artık
ev değiştirmekle hallolmaz bence sen dediğim cemaatlere git onlar kesinlikle yardımcı olur benim ailemde de vardı geçti gibi şükür önemli olan musallat olana sözünü geçiren hoca bunu da bu kişiler biliyo ve Allah'ın izniyle hallediyolar Allah yardımcınız olsun
sağol dediğin gibi Nakşibendi tarikatına gidenlere söyleyeceğim
çok sağlam insanlar emin ol inşAllah sıkıntınız geçer
Tarikate uye olmayanlara yardimci olunmuyor diye biliyordum bn
benimde annem bipolar manik tehsisi koydu doktor. annem olmayan seyleri soyluyor ve cok sinirli saldirgan hic uyumuyor babama takmis kafasina evden kapiya atiyor cigiriyor felan. yani psikolojisi bozuk insanlarla ugrasmak cok zor allah kimseyi bole sinamasin. bende senin gibi hastaneye yatiramiorum. doktora gittik bir kere ilaca basladi normallesti ve birakti simdi tekrar ayni. yani anlicagin tedavi olmalari sart.
annem bunları yapıyor bazende ertesi gün ne olcağını bazen gösteriyorlar rüyasında ya da bir ses geliyormuş kulağına söyledikleri aynen gerçekleşiyor akşam dışarı çıkıyor, çam ağacının altınca on dakika bekliyor ezan okunurken ve mübarek günlerde hiç bir şey yapmıyor nereyi ellerse ellesin yağlı diyip ellerini yıkıyor bana gördüğü yaratıkları anlatıyor onların neler söylediğini anlatıyor buna benzer şeyler işte
hastaneye yatması mantıklı ama gördüğü şeyler nasıl gerçekleşiyor bir ornek versene öyle bişey varsa piskolojik bir hastalık değildir gercekten faklı sıkıntıları vardır bu yüzden piskolojisi bozulmustur koruyucu cin konusunada inanma onlar tuzak büyü yapma yaptırma
Şizofreni tedavi edilemez bir hastalık olduğu için hastaneye yatırman en doğrusu. İlerlemesini önleyebilirler. Hem sosyal imkanlar falan da var artık eskisi gibi huzurevi tarzında değil. Başvuruyu hastaneye yapabilirsin.
Geçmiş olsun denmez. İnşallah en iyi sonucu alırsın.
Benim babannemdede böyle birşey vardı
gerçekten çok korkutucu. Dilini çenesine kadar uzatıyor mosmor oluyordu. pskyatri felan yalan. Kaç kere gitti birşey değişmiyor. Sağlam bir hocaya gitmesi gerekiyor. Babannemi biyere bakıtıp ne goruyorsn demiş hoca. 7 tane kedi biri bana bakıyor demiş. Bunlar ona musallat olmuş ve bir tanesi ırzına geçmeye çalışıyormuş. Gidin sağlam bir hocaya Koruyucu muska gibi birşey yapar. Onu hiç çıkarmasın çıkardığında tekrar başlayabilir.
çok morelim bozuluyor düzelmiyor annem :(
Muska hikaye ve takmakta şirktir ancak Allah a duayla şrytan ölür bak mesela ananene annesi beddua etmisse (örnek sadece) ordan şeytan ruhsat alıp bedene girmistir ancak ve ancak annesinden helallik alırsa o şeytan ölür veya ickiylr girmstir Allaha ickiden tevbe edersen ölür veya adak adanmıstır yerine gelmemiştir o adak kesilince ölür.
Sıkma canını canım düzelir inşallah ama dediklerime bir kulak verirsen iyi olur dediğim gibi aynı şey babanneme oldu ve bu şekilde düzeldi.
Duygusal olarak seni anlıyorum üzülüyorsundur annen sonuçta. Ama sağlığı da çok önemli. bence bir an önce yatırılmalı
Git bir camiye hocaya anlat böyle böyle diye derdini. Oturup 2 kuran okur üfler. Sonra gidip doktora götürmeye çalış. Her ne kadar ısrarcı olsada gelmemekte ucunda daha kötü şeyler olabilir.
oncelıkle Rabbım sıfasını versın umarım bı cozum bulunur her daım dua edın. doktor ıhtıyacınız var emın olun ıyı sonuclar alacaksınız ve doktora gıtmıyosa mecburı doktor cagıracaksın :(
Annen nasıl bu hale geldi? ona hastaneye gideceğinizi söyleme hoslandigi bir yer ya da bişey varsa onu yapacağınızı söyle hastaneye yaklasinca biraz işim var diyip kandr onuda götürmeyi sagla yani evden çıkarırken hastaneye gitcez deme kandr
Açılın ben hemşireyim :) annenin belirtileri neler şizofreni olmayabilir
akşam dışarı çıkıyor, çam ağacının altınca on dakika bekliyor ezan okunurken ve mübarek günlerde hiç bir şey yapmıyor nereyi ellerse ellesin yağlı diyip ellerini yıkıyor bana gördüğü yaratıkları anlatıyor onların neler söylediğini anlatıyor buna benzer şeyler işte
Ya büyük ihtimalle tıbbi yardım değilde bir hocadan yardım almanız daha iyi olacaktır
evet birde evden çıkmamız lazım ama çıkamıyoruz maddiyattan dolayı
Aynen benim cevabima biri eksilemis fakat bende o yonde dusunuyorum. gercekten cok zor. annen hic buyu isleriyle ugrasirmiydi biliyormusun?
anneme on beş yaşlarındayken büyü yapmışlar büyüyü bozmuşlar ama o yaştan beri az da olsa görüyormuş şimdi elli dört yaşında hala devam ediyor
hemşireye bak hocaya git diyo ohaa * tıbbın geldiği yere bak.
@nefertarii koptm ya ahahah 😆😆
bir bildiğimiz var ki öyle diyoruz
. hoca moca onları geç... hastaneye gelince bakırköy, erenköy gibi devletin ruh hastalıkları hastahanelerine yatıracaksan hiç yatırma başına herşey gelebilir annenin. param da yok diyorsun özele de yatıramazsın. annene canavar gözüyle bakmasan onunla ilgilensen bir derdin var mı vb. psikiyatri de cinci hocadan falcı o. çlardan farklı değil. senin gibi safların yakınlarını topluyorlar.
anneni onun bunun eline teslim etmek yerine onunla ilgilenmeyi dene. ona hediye al önüne yemek getir sosyalleştir. gezdir yedirt içirt. geçmişinde ihmal edilmiş bir insan sanırım sen de onu şu an ihmal ediyorsun. gerçekten üzüldüm annen için.
Allah yardımcın olsun kardeşim öncelikle kesinlikle hastane kapatman gereksede üzülmen gereksede hastaneye yatırmalısın sizi boşver kendine çok büyük zarar verir ben yaşadım yatırırsanız kendimi öldürcem diye tehtit etti yatırmadım kendini öldürdü bırak orda öldürsün vicdan azabı çekme...
Çok üzüldüm :(
Allah mekanını cennet etsin, size de sabır versin.
saol kardeşim allah seninde yardımcın olsun bırak yatsın dr degiliz neticede olan ilgilensin tekrar geçmiş olsun eyvallah...
Hoca falan tavsiye etmiyorum muska vesayre bir şekilde ikna et psikoloğa git koruyucu cin falan o hocaya para vericeksin duzeliceginin garantisi var mı ayrıca cinlerle uğraşan hocalar rahatsız etmiyomu neden onlara musallat olmuyor uzman bir psikolog en iyisi
Allah sifa versin oncelikle arkadaşım
Eğer annen hastaneye gitmek istemiyorsa zorlama huyuna git onun için dua et namazini kıl Allahtan yardim iste...
Hocalara gelince hic bir hoca ilmini satmaz araştır bu konuda uzman birini mutlaka bulacaksın bir süre o evden uzaklasin taşının demiyorum bir akrabaniza bir süre misafir olun inşallah annen bu zor sınavı atlatir sen onu bırakma hiç
Arkadaşım allah sabır versin öncelikle sağlıkçıyım bende ve aklıma ilk önce gezmeye götürüyormuş gibi yapmak geliyor veya kendi hastalığınmış gibi yapmak gerekiyor tabi bunu önce doktorla konuş ve bu işi onun iş birliği ile yap ki seni hastanede karşılayabilsin annen herşeyi anlamadan orda elbetteki ikna ederler ya da zorla muayene ederler ciddi bir konu sonuçta allah yardımcın olsun
annem bunları yapıyor bazende ertesi gün ne olcağını bazen gösteriyorlar rüyasında ya da bir ses geliyormuş kulağına söyledikleri aynen gerçekleşiyor akşam dışarı çıkıyor, çam ağacının altınca on dakika bekliyor ezan okunurken ve mübarek günlerde hiç bir şey yapmıyor nereyi ellerse ellesin yağlı diyip ellerini yıkıyor bana gördüğü yaratıkları anlatıyor onların neler söylediğini anlatıyor buna benzer şeyler işte
Bu şizofreni değil bildiğin cin musallatı allah korusun çok kötü sonuçlanır işini sadece allah kullarını kötü mahlukatlarda korumaya adamış bir hoca bulmalısın annen ne kadar istemesede zorla götürmelisin sonunda pişman olmaman için keşke dememek için
dostum annen sizofren değil uc harfliler gercek benimde uc harflilerle sorunlarim var bende psikiyatriye gidiyorum. ayrica u harfliler hocayla mocayla cikmaz onlarin hepsi kandirikci. sizin basinizada biyle paranormal olaylar gelse sonrada size sizofreni dense hosunuza gidermi.
annem bunları yapıyor bazende ertesi gün ne olcağını bazen gösteriyorlar rüyasında ya da bir ses geliyormuş kulağına söyledikleri aynen gerçekleşiyor akşam dışarı çıkıyor, çam ağacının altınca on dakika bekliyor ezan okunurken ve mübarek günlerde hiç bir şey yapmıyor nereyi ellerse ellesin yağlı diyip ellerini yıkıyor bana gördüğü yaratıkları anlatıyor onların neler söylediğini anlatıyor buna benzer şeyler işte
ya kıyaslamak gibi olmasın ama şizofren bir kadın 2-3 ay önce babamın kuzenini kızını boğazından bıçaklayarak öldürdü. diyeceğim şey anneni zorla da olsa hastaneye yatırman hem onun hem toplumun iyiliği için önemli bir adım olur.
Yorumumda sorana söylemeye çalıştığım risk buydu. Duyduğunu sandığı ulvi emirleri yerine getirmeye kalktıklarında çok tehlikeli olurlar.
evet gerçekten çok tehlikeliler ve kendilerini geçtim, toplumda büyük acılara sebep olabiliyorlar.. bu yüzden tedavi altına alınması çok önemli. eğer yorumumda bahsettiğim kadın da hastalığı boyunca tedavi altına alınabilseydi Bigem bugün hayatta olurdu. Soran sana diyeceğim şey ne başkasının ne de kendi ailenin acı çekmemesi adına anneni mutlaka tedavi ettir.
Başınız sağolsun heart
teşekkür ederim..
O şizofrense tabiki gelmez , akli dengesi yerinde olmayan birinden mantikli bir hareket bekleme bence..
Bence zorlada olsa hastaneye yatir , onun iyiligi icin yapiyorsun sonuctah
bunun gerçekten ruhsal bozukluk olma ihtimali de var Diğer türlü halide Eğer gerçekten varsa kötü niyetli değiller Evi çok iyi temizle Bununla ilgili dualar vardı Kutsal kitaplardan Bildiğim kadarı ile evin kenar köşe kısımların da okuyorsun "her gün" tabi bunu bir abim yapıp anlattığı için kulaktan dolma bilgi ile aktarıyorum Gündüz olduğunda arar sorarım Zararı olacağını sanmıyorum
Zorla sakın ama sakın yapma. Sen onun evladısın, onu güzelce konuşarak oraya götürmelisin. Hocalara para yedirmeyin sakın, onun yerine ev değiştirin. Yeni bir eve geçerek yeni bir başlangıç yapmalısınız. Şizofren tanısı nasıl kondu peki?
Zorla hastanaeye yatırırsan bence senden nefret eder empati kurmayı dene sen annenin yerinde olsaydın nasıl ikna olurdun? Ya da onun hastaneye gitmesinin iyi bir şey olduğunu anlatarak onu ikna etmeye çalışabilirsin
ben hasta değilim diyor zaten evden hiç dışarı çıkmıyor konu cinlerle alakalı ama şimdi şizofreni hastası ayrı bir konu diye düşünüyorum birde iyi gelmezse ona verilen ilaçlar diye düşünüyorum
tabii birde ilaçların iyi gelmemesi var bence bu konuyu iyice araştır ve öyle bir sonuca var iyice emin olmadan annenin daha kötü bir şekilde olmasını istemezsin sanırım
işte o yüzden fikir alabileceğim insanlara ulaşmaya çalışıyorum ama bize yardım edecek birini bulamadım hala
bu konuda internet bence sana çok yardımcı olur internette birz araştırma yapabilirsin bu haplar için
Cinlerden yardim mi olur? manyak misiniz? zaten rabbim insanlara 4 tane koruyucu melek gonderms daha ne gerek var cine asla sakin boyle bur sacmaliga bulasmayin adam akilli Allhtan korkan ve cin cikaran hocalarla iletisime gecin dolandricilarla asla ! daha beter olur.
Azerbaycanli bir kizi tedavi eden bir adam vardi ona ulas derim youtubedan bulursun Allah yardmciniz olsun
Öncelikle geçmiş olsun dostum. Eğer dediğin gibiyse durum sağlıksal bir sorun olarak nitelendir ve tıp'tan destek al istemiyorsa da korktuğundandır ama tabi senin ve ailenin gözetiminde destek al olduk olmadık ilaçlar verip mayıştırmaya kalkarlarsa da izin verme sakın terapiste götürmen daha mantıklı ilaçlara girmeyin
Doktora gittiğinizi herkese söylemek zorunda değilsiniz. Gizleyin hatta annenizden gizleme imkanı varsa gizleyin başka bir yere gideceğinizi söyleyin. Annen kendisine deli denmesini istemiyorsa bence şizofren olmayabilir.
bence şizofren değil annen :( https://www.sinemalar.com/film/226992/azazil-dugum bu filmdeki gibi şeyler mi yaşıyor
filmdeki abartı
çok ilginç :( Allah yardım etsin
sağol
kendin hastaneye gidiyormuş gibi yap yalnız gitmek istemediğini ifade et seninle gelmesi için ikna et belki işe yarar. Senin adına çok üzüldüm inşallah her şey düzelir çok geçmiş olsun (:
sağol
Allah yardimcin olsun doktor eve gelebilir mi doktor oldugunu falan belli. etmese hastane sart mi gitmek istemiyosa evde tedavi ettirin
Annen ikna olmaz kesinlikle ama önce ikna etmeye çalış sonradan suçlamasın sonrada uyutup gotur. Kesin tedavisi yok bunun ilaçlarla hafifler
Benim annemde şizofren hastası Allah yardımcın olsun benimde seninde ama oturduğun evi değiştirmen ortamı değiştirmen şart yoksa annen geçmişi unutmaz hep o evde o olaylarla yalnız kalır. Taşınınca hatırlasa bile en azından o ev ve o çevre yanında olmayacak ve alışacak. Hastaneye felan yatırma ileride sen suçlu ve pişman olucaksın bundan. Hastane ortamı daha boktan çünkü orada daha beterleri var ve mümkünse ili değiştir en azından ilçeni kesin değiştir
evden çıkabilsek iyi olcakta çıkamıyoruz durum iyi değil
Allah sifa versin annene. Allah kurtarsin. Iyi olur Insallah
Canini sIkma canim. Hersey Allahin elinde di. Hayirlisi
evet sağol
Deymez
Koruyucu olarak cin göndereceklermiş... Gerizekalılar gidinde Ayetel Kürsi'yi, Felak'ı, Nas'ı öğrenin... Allahu-Teala korusun... sizin gibi cahiller yüzünden din ticareti eksik olmuyor...
Hocaların para tuzağı olduğunu anlamıyo musunuz? Hastaneye yatır kim bilir kaç insan gitti oraya ne yapacaklarını hocadan daha iyi biliyolardır.
Haklısın ama bu hoca öyle değil ve cogu hocanın şeytanla calıstıgını ispat ediyo :
https://m.youtube.com/watch?v=PEGuFnvKKzI
hocaya para vermiyoruz ki
anneme koruyucu olarak cin gönderelim dediler onun içinde çok para istiyorlar demişsin bunu verecek olursan para vermiş olmiycak mısın o yüzden söyledim
öyle dediler ama para istedikleri için yapmıyorum
@iomaggio o verdiğin linki korkudan izleyemedim bile. Ya gözünüzün yağını yiyem hacıdan hocadan uzak durun. Bu nasıl bir ortam ya, izlerken bile tırstım. O ortamda bulunan insanı düşünemiyorum bile, böyle ortamda sağlıklı adam bile manyağa döner. Lütfen arkadaşım hocalardan uzak tut anneni, kadıncağızı böyle yerlerde iyice hasta ederler. Yorumlara verdiğin cevapları okudum, annen 35 yıldır bu hastalığı çekiyor demişsin. Kim bilir 35 yıl boyunca kaç tane hacıya hocaya gittiniz de kadını iyice hasta ettiniz. Keşke hiç bulaşmasaydınız, artık uzak durun ve doktora gidin. Hacının hocanın kimseye bir hayrı olmaz, lütfen inanmayın şu üfürükcülere ya.
Videoyu ben de izledim şimdi. Pek inanmam böyle şeylere ama hafif tırstım ne yalan söyliyim. Arkadaşın da dediği gibi hastaneye götürmek daha mantıklı öyle bir ortama ben girsem deliririm annenin zaten şu an sorunu var sakın hocaya gitmeyin.
Çok zor bir durum. Annene kıyamazsın ama en mantıklısı gelip almaları. Umarım bu şekilde düzelir. Çok geçmiş olsun.
Hastaneye yatirmalisin yoksa durumu dahada kotulesir.
doktora göre kolay şizofreni de geç.. zaten hiçbi psikiyatrist annen cinli demez, diyemez. bu durumda sana sorumluluk düşüyor annenin hareketlerinden bişeyleri anlaman lazım ya tıpa güveneceksin ya hocalara güveneceksin ama önce hastaneye gidip belli bir tedaviyi yürütmek lazım baktın olmuyor son çare hocaya gidersin ama paranı da kaptırma sakın her sokakta sahte hoca var şimdi iyileştiriyim derken başınıza cin falan musallat etmesin
Yasayan evliyalara gotur.. menzile misal.. onkar gercegi soyler , ya, da kurtarir.. ama cidden hastalik sonucuysa da , ilaclarla ve tedaviyle , semptomsiz bir hayat yasayabilir.. yalniz daha uykulu ve biraz da uyusuk olarak..
Eğer bakabileceksen ve katlanabileceksen hayatını harcayacaksan annen için götürme kendin bakmaya çalış ama çok korkuyorsa tabikide hastane son çare ama oraya götürürsen birdaha geri alabilirmisin bilmiyorum :'(
Öncelikle anneni bir psikologla görüştürmelisin psikiyatri servisinde sadece ilaç kullanımı vardir. Diğer türlü her ikisi bir arada olur hasta sağlıklı bir tedavi görmüş olur.
Şizofreni hastaları psikoloğa gitmez ilaç tedavisinin yanında psikolog onerilebilir ancak
Gördüğüm vakalarda tam tersi.
Hastaneye götürün. Burada ki insanların saçma sapan cin hikayelerine takılmayınız. Doğrusunu yapın hastaneye götürün. Tek hastalığı olan 1 kişi yok. Mutlaka iyileşicektir.
Kardeşim bana ulaş cinci hocalarla iş yapmayın. Aynı durum annemmde vardı dedem koc adamıs yerine getirmeyince şeytn musallat oldu. Koc kesilince o şeytanda öldü. Sen erol tanguta git sakın ama sakın cincilere gtme
Şimdi aklima takildi da.. ben bundan 4,5-5 yil önce bir adak adamistim ve hala yerine getiremedim buna benzer seyler bnde yasiorum adaktanmi oluyo yani.. ama bnim adagim horoz..( surekli koc yazilmista) ?
Allah ım adadıgım adaktan gelen şeytandan sana sığınıyorum.
Bu duayı 3 5 defa et bir daralma olursa bana söyle
@sevinç0607
Adak adamadan yaklasik bir yil önce öglenleyin bir tanesi evde karsima geldi kafayi yicektim.. evden nasil kendimi sokaga attiim bilmiyorum.. asagi apatmanin önüne indigimde tuhaf hareketleri olan bir kedi bana oyle bir miyavlayip gözlerini belerttiki sorma.. o gunden sonra 3gn faln evde kalamadim akrabalarim zor ikna ettiler beni cunku görmstüm.. ve bundan sonra 1,5 sene falan hicbisey yasamadim bu konuyla ilgili.. ama son 1senedir 2gu de bir yanimdalar görüyorum.. bazi geceler uyutmuyolar..
Bence zorla göturun iyilestikten sonra sana cok tesekkur edecektir.. Dualarini eksik etme olur mu... bu arada ne gibi seyler yapiyor?
Yanlis anladin heralde.. burada olmaz dedin diye ozelden anlat dedim.
Önce zor olur belki ama annen için doğru olan hastaneye yatırılması... Allah yardımcın olsun
Allah yardimcin olsun. Duani eksik etme cani gonulden yap kabul olmayan dua yoktur. Hocalar cok guvenilir olmadigi surece garanti degil. Doktora gic guvenme. bir hoca bunun icin para istememeli iyice arastir tek caren onlar ve en buyugu dua. Hadi eyvallah
Eğer kendine ve etrafındakilere zararı dokunuyorsa psikolojik de olsa hastaneye yatırılmalı doktoruna sormalı tabi önce
annem bunları yapıyor bazende ertesi gün ne olcağını bazen gösteriyorlar rüyasında ya da bir ses geliyormuş kulağına söyledikleri aynen gerçekleşiyor akşam dışarı çıkıyor, çam ağacının altınca on dakika bekliyor ezan okunurken ve mübarek günlerde hiç bir şey yapmıyor nereyi ellerse ellesin yağlı diyip ellerini yıkıyor bana gördüğü yaratıkları anlatıyor onların neler söylediğini anlatıyor buna benzer şeyler
Hastane hiçbir şekilde birşey yapmaz, bence musallat olmuşlar. benimde şizofreni hastası arkadaşımın annesi vardı hastane daha beter yaptı. sakinlestirici vere vere
Ne yapsınlar peki sence?
Tamamen psikolojik bence sen de psikoljini bozmadan, annenin bilincalti oyunlarina sen de dusmeden kadini bir psikologa goturmelisin. Hocayla mocayla olmaz bu isler. Psikolog sart.
Kimsn bilmiyorum ama aynı hastalik benim annemdede var sanki benim annemi anlatıyorsun annemi bildim bileli ayni hocayada gittik doktoroda hiç bir kimseden bir çare bulamadık hastaneye yatmiyor piskiyatri verdigi ilaçları içmiyor hastaligina alştık öyle böyle yaşamaya calişıyz durum ilerde köyü olurmu bilmiyorum inşallah bir çaresi bulunurda Mutlu oluruz
Aynisini 6 yil once ablam yasadi. bu durum her insanin. basina. gelebilecek birsey. psikiyatri falan da hikaye. sizofreni degil bu. cinlerin musallat olmasi sadece. yapabilecegin tek sey var. adiyamanda mubarek hocalar var. bir tane hoca vardi cok iyi. onu bulacaksin. durumu o kurtarir ancak. allah yardimciniz olsun. korkmayin ama. allah bizi onlardan ustun yaratti. dualar korur hepimizi
bir de cikip "cin mi dalga mi geciyorsunuz bu psikolojik bir durum" diyenlere inanma. Cinlere ve yapabileceklerine inanmamak Allaha inanmamak olur haşa
Bunun için ilaçlar var benim babam da aynıydı tıptaki adı halisülasyon görme sonra babam birkaç ay Tedavi gördü 12 yıldır da düzenli kullandığı ilaçlar var şimdi melek gibi bir adam oldu. Bence zorla götürmelisin
Hatta sana şöyle söyleyeyim babam hem şizofreni hem paranomi idi. Bunun sebebi de hocalar aslında her cuma hocaya giderdi hocalar doldurup eve gelirdi. Sonra olaylar olaylar. Bu yüzden hocalara inanma eğer etrafında düzgün dua okumayı bilen birisi varsa o okusun başında. Hocalar tekrar gelsin para kazanayım diye kötü büyü yapıyor bence.
annemde böyle yapıyor akşam dışarı çıkıyor, çam ağacının altınca on dakika bekliyor ezan okunurken ve mübarek günlerde hiç bir şey yapmıyor nereyi ellerse ellesin yağlı diyip ellerini yıkıyor bana gördüğü yaratıkları anlatıyor onların neler söylediğini anlatıyor buna benzer şeyler işte
Hemen hemen aynı sahneler birden o günleri hatırladım mutlaka doktora götürün mutlaka.
kesinlikle hastaneye yatırmalısın. sana ya da kendine zarar verir. kendine bişey yaparsa bunun vicdanıyla nasl yasıycaksın.
bence anneni çok iyi bir hocaya götür sürekli Kuran'ı Kerim dinletin. ve gideceğiniz hoca güvenilir olsun üfürükçü olmasın
annene doktorca cinini çıkaracaklar bu doktor bu tarz şeylerle de ilgileniyor de ve doktora götür onun ve senin iyiliğin için böyle yapman gerek
karşısındaki bir anne 3 yaşında çocuk değil...
eğer hocalarla bu işi çözebileceğini düşünüyorsa buna da inanacaktır üstelikte çaresiz hissediyorsa @gerired
çok zekisin :D
Olur sen hastaneye götür anneni emin ol daha iyi olacak
hastane için zorlama eve doktor getir bir kontrol etsin onla ikna et sonra psikolog gelsin eve falan
annem düzelmiyor ki hiç otuz yıldır böyle annem önceden akrabalarımızla yaşıyorduk şimdi annemle ben yalnız kalınca yaşayamıyorum artık onunla
evde oturulcak bir yer olmadığı için evden çıkarırlar kesin
onun iyiliği için zorla götür bence Allah kimseye vermesin umarım en yakın zamanda iyileşir kardeşim
Kesinlikle götür şizofreni çok ciddi bir rahatsızlık hocayla muska ile olucak bir iş degil
Yıl 2014 hala namaz kil, rabbine dua et, kuran oku, hocaya gotur diyen gerikafali yobazlar var ya.
Once tıp tıp. Adam akilli bir hastaneye gitmesi lazim once.
annen şizofreni değil kardeş tıp cinlerin varlığını kabul etmiyor allah yardımcınız olsun hangi şehirde oturuyorsunuz?
Bak kardeşim her şeyin çaresi tıp değil bak her hocayada güvenme kimisi para için her şeyi yapıyor şizofren de diye bişe yok tıpın yalanları annene cinler musallat olmuş bunun tek yolu var oda islamı yol kuranı rehber tutmuş kişiler allah anneninde seninde yardımcın olsun allah EL ŞAFİ ismiyle annene şifa sana sabır versin allaha emanet olun