Eşim şizofreni hastası ve kızımı her gün dövüyor azarlıyor? ilaçlarını kullanmak istemiyor? ne yapayım?

Evlenndigimizde gayet normaldi? ilk çocuğumuzu kaybettik 4 yaşında ne olduysa ondan sonra oldu... artık dayanamıyorum bosanip kızımı alcam yanıma.. kaynanamda esin düzelir diyor.. pislik kadın sevmiyorum onuda
Eşim şizofreni hastası ve kızımı her gün dövüyor azarlıyor? ilaçlarını kullanmak istemiyor? ne yapayım?
Cevapla