Hangi Covid 19 aşısını oldunuz ve yan etki gördünüz mü?

Hangi Covid 19 aşısını oldunuz ve yan etki gördünüz mü?
Hangi Covid 19 aşısını oldunuz ve yan etki gördünüz mü?
Sinovac olanlar pek şikayetçi değil, ama Biontech olanlar, özellikle 2. dozda, çok fazla yan etkiden şikayetçi oluyor. Sizin için bu süreç nasıl ilerledi?
Hangi Covid 19 aşısını oldunuz ve yan etki gördünüz mü?
Cevapla