Covid 19 aşısı yaptiran var mı? Sizdede yan etkileri oldu mu , ben yaptırdığıma pişmanım?

Covid olmadım ama coviden korunmak için, ben ve ailem iki aşıyı da yaptırdık. Haberlerde sosyal medyada aşınin hiçbir işe yaramadigini tam tersine ölüme yol açtığı yazıyor. Babam iki yıl önce kalp krizi geçirdi çok şükür bir şey olmadı , bende sürekli birşeyleri unutuyorum unutkanlık başlamış. Arkadaşımın babasi da aşı olmuştu aradan 1 yil gectikten sonra aniden çoklu organ yetmezliğinden vefat eti halbuki adamın hiçbir sağlık sorunu yoktu... Sizin de aşıdan dolayı böyle aniden vefat eden kriz geçiren yakinlariniz oldu? Aşının gerçekten böyle bir riski var mı sizce?

Covid 19 aşısı yaptiran var mı? Sizdede yan etkileri oldu mu , ben yaptırdığıma pişmanım?
Cevapla