Covid-19 aşısı olduktan sonra, bünyenizde ne gibi değişiklikler oldu?

Ben 3. doz BİONTECH aşımı olduktan 3 ay sonra; eklem ağrıları, yorgunluk, halsizlik, hafiften saç kıran gibi durumlarla karşı karşıya kaldım. Halen de devam ediyor.
Covid-19 aşısı olduktan sonra, bünyenizde ne gibi değişiklikler oldu?
Cevapla