Covid19 aşısı oldunuz mu? Hangi aşıyı tercih edeceksiniz?

Bugün 2. doz biontech aşısı oldum...
Covid19 aşısı oldunuz mu? Hangi aşıyı tercih edeceksiniz?
Covid19 aşısı oldunuz mu? Hangi aşıyı tercih edeceksiniz?
Güncellemeler
+1 yıl
Teşekkürler... @Doktorkedii
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂 Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Covid19 aşısı oldunuz mu? Hangi aşıyı tercih edeceksiniz?
Covid19 aşısı oldunuz mu? Hangi aşıyı tercih edeceksiniz?
Cevapla