• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Sağlık

En iyi korona aşısı hangisidir sizce? BioNTech mi Sinovac mı? (Sayfa 3)

Gizli Üye
Gizli Üye
(30-35)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
912
En iyi korona aşısı hangisidir sizce? BioNTech mi Sinovac mı?
Cevapla
En İyi Soruları Sizce Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
21 kişi beğendi
Bu içerik tamamen bilgilendirme amaçlı olup, tıbbi tedavi niteliği taşımamaktadır.
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

129

Cevap

289

Cevap

Popüler Cevapları Göster(120)
  • Sadece_Erdem
    Sadece_Erdem Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23 , eic 92%
    +1 yıl

    Ben Covid-19 için üretilen aşıları güvenilir bulmuyorum.(Çip mevzusundan ötürü değil.)😂😂😂

    1
    0 Yorumla
  • JUDYTAuk
    JUDYTAuk Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29 , eic 97%
    +1 yıl

    Ben biontech yaptırdım mecburen Türkiye'ye gelmek için

    1
    3 Yorumla
    • avareeren
      avareeren
      +1 yıl

      Öyle bir şey mi varmış

      Yorumla
    • JUDYTAuk
      JUDYTAuk
      +1 yıl

      Aşı olmadan gelemezsin pasaporta işleniyor uçağa almazlar yoksa

      Yorumla
    • Priinxearii
      Priinxearii
      +1 yıl

      Evet ben de yurtdışına çıkıcam. Mecbur biontech yaptirdim

      Yorumla
  • Galvanizim
    Galvanizim Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25 , eic 45%
    +1 yıl

    Artık o kadar bıktım ki koronadan umursamıyorum bile

    0
    0 Yorumla
  • LevoKara
    LevoKara Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 41%
    +1 yıl

    Biontech daha etkili bende vuruldum 10 gün önce, çok etkili oldugunu hissettirdi resmen

    0
    0 Yorumla
  • HeadSh0t
    HeadSh0t Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl
    Sağlık konusunda 303 cevap paylaştı.

    Ben biontech oldum sahsen ve bı sıkıntı olmadı yani 😊

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      İki dozu da oldunuz mu? Dozlar arasi kac gun var bilginiz var mi?

      Yorumla
    • HeadSh0t
      HeadSh0t
      +1 yıl

      İlk doz oldum iki doz arasında 6 hafta olarak belirliyor sistem zaten ondan önce randevu alamıyor sun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Teşekkürler

      Yorumla
    • HeadSh0t
      HeadSh0t
      +1 yıl

      Rica ederim ne demek 😊

      Yorumla
  • mihribann1
    mihribann1 Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 32%
    +1 yıl
    Sağlık konusunda 605 cevap paylaştı.

    Bionch biraz daha etkilidir vurulduktan sonra hissettiriyor 2-3 gun

    0
    0 Yorumla
  • Ay_karanligi07
    Ay_karanligi07 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39 , eic 74%
    +1 yıl

    İki defa korona oldum bağışıklık kazandım. Ben aşı olmayacağım, olanada mani olmam.

    0
    0 Yorumla
  • Zeybek33
    Zeybek33 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 46 , eic 89%
    +1 yıl

    Asi olmayın devletin pamuguda mezarıda fazlası ile var

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Her ne kadar Bİontech aşısının koruyuculuğu daha yüksek olsa da Sinovac da sonuçta koruyucu olduğu için yan etkisi az olduğundan dolayı Sinovac aşısını tercih ederim

    0
    0 Yorumla
  • Mutsuzluktabirşey
    Mutsuzluktabirşey Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24 , eic 92%
    +1 yıl

    Valla ben aşı yapan kimi gördüysem ya hastalandı ya da öldü

    0
    20 Yorumla
    • charliecroker
      charliecroker
      +1 yıl

      Ben olmadım

      Yorumla
    • bktbrccc
      bktbrccc
      +1 yıl

      Ben hiç görmedim aşı olup öleni

      Yorumla
    • Mutsuzluktabirşey
      Mutsuzluktabirşey
      +1 yıl

      Ben gördüm bir kaç kişi aşıdan bir ay sonra pat diye ölüyor kalp krizi diyorlar genç yaşta ölen ler bile oldu tanıdığım🥺

      Yorumla
    • bktbrccc
      bktbrccc
      +1 yıl

      😢 Ben biontech oldum ama pişman oldum keşke sinovac olsaydım

      Yorumla
    • tatlişşey
      tatlişşey
      +1 yıl

      hangı aşıdan bahsediyosunuz :/

      Yorumla
    • Mutsuzluktabirşey
      Mutsuzluktabirşey
      +1 yıl

      Her ikisinden de korkuyom bem

      Yorumla
    • bktbrccc
      bktbrccc
      +1 yıl

      Keşke sinovac olsaydım o daha iyimiş:/

      Yorumla
    • tatlişşey
      tatlişşey
      +1 yıl

      uf ne bok yapacaz ya moralım bozuldu :/

      Yorumla
    • Mutsuzluktabirşey
      Mutsuzluktabirşey
      +1 yıl

      🤷🤷

      Yorumla
    • bktbrccc
      bktbrccc
      +1 yıl

      Ama herkes olucak olmak zorunda olmayanlara yasaklar gelicek

      Yorumla
    • tatlişşey
      tatlişşey
      +1 yıl

      @bktbrccc sız ne olcaksınız peki ve neden pısmansın

      Yorumla
    • Mutsuzluktabirşey
      Mutsuzluktabirşey
      +1 yıl

      Maalesef

      Yorumla
    • bktbrccc
      bktbrccc
      +1 yıl

      Ben biontech oldum amapek bilgi veren olmadı şimdi de herkes biontechi kötülüyor onun için keşke sinovac olsaydım dedim

      Yorumla
    • tatlişşey
      tatlişşey
      +1 yıl

      @bktbrccc hı anladım ya çin oln çevremde yan etkıden bahseden olmadı hiç genelde yaşlılardı zaten ama almn olanda yan etkilerden bahsedenleri duydum ondan bende bi çine daha sempati duymuştum ama bu yorumları okuyunca kafam ıyce karıştı sjadfhkadjgd

      Yorumla
    • bktbrccc
      bktbrccc
      +1 yıl

      3 gündür kolum ağrıyor benim ama sonradan ölmeyimde kol ağrısı bişey değil 😢

      Yorumla
    • tatlişşey
      tatlişşey
      +1 yıl

      @bktbrccc hahaah ay Allah korusun kızz kol ağrısı hep oluyo benım annemde de oldu kol ağrısı yanı o aşıyı olanlardan duyuyorum kolum ağrıyo dedklerini ama geçer sonra sonuçta vurulan yer ağrıyo o iğneden aşıdan felan içten organlara bısılere zarar vermesin de

      Yorumla
    • bktbrccc
      bktbrccc
      +1 yıl

      Bende onu diyorum iç organlara sonradan zarar vermez inşallah. Siz olmadıysanız bence Çin aşısı olun

      Yorumla
    • tatlişşey
      tatlişşey
      +1 yıl

      @bktbrccc inşalah vermez ben daha olmadım bana gelmedı daha sıra ama annem felan oldu bunu inşallah kötü bişi yapmaz kimseye bende çine daha yatkınım sanki :/

      Yorumla
    • bktbrccc
      bktbrccc
      +1 yıl

      Evet Çin ol 😢 gene araştır sen

      Yorumla
    • charliecroker
      charliecroker
      +1 yıl

      Hanımlar kavga etmeyin hepimiz elbet bir gün toprak olacağız

      Yorumla
  • bahtsızromeo
    bahtsızromeo Takip Et
    Bilge Yaş: 27 , eic 95%
    +1 yıl

    Sinovac şu an ülkede yok seçme şansın olmadığı için mecbur biontech olacan

    0
    14 Yorumla
    • Mathildaa88
      Mathildaa88
      +1 yıl

      Hayır sinovac var daha dün biontech oldum ve randevu alırken iki seçenek geldi önüme sinovac ve biontech olduğum hastanedede sinovac aşısı vardı

      Yorumla
    • bahtsızromeo
      bahtsızromeo
      +1 yıl

      @Mathildaa88 neyse Turkovac olmayı düşünüyorum ben

      Yorumla
    • Mathildaa88
      Mathildaa88
      +1 yıl

      @bahtsızromeo hayırlı olsun şimdiden ben biontech le başladım 2. doz da biontech ama 3. dozda yerli aşı gelirde dış ülkelerden aşı almazlarsa bilemem o zaman mecbur 3. dozu yerli aşı olucaz ama hala biontech olursa ülkede 3. dozu yine biontech olucam

      Yorumla
    • bahtsızromeo
      bahtsızromeo
      +1 yıl

      @Mathildaa88 aşı karşıtları hakkında ne düşünüyorsun sonuçta pandeminin bitmesi için nerdeyse dünya nüfusunun 4/3ü aşılanması lazım.

      Yorumla
    • Mathildaa88
      Mathildaa88
      +1 yıl

      @bahtsızromeo kendilerinin çok akıllı olduklarını sanıyorlar heralde bu kadar insan akılsız bi onlar akıllı bu aşılar bu ülkeye boşuna getirilmedi bu illetten yakamızı kurtarmaya çalışıyoruz ama halen böylesi zırcahiller fazlasıyla mevcut maalesef

      Yorumla
    • bahtsızromeo
      bahtsızromeo
      +1 yıl

      @Mathildaa88 işin kötüsü aşı karşıtı insanların geneli kulaktan dolma bilgilerle hareket ediyorlar buradan nasıl bir kapasiteye sahip olduklarını anlayabilirsin

      Yorumla
    • Mathildaa88
      Mathildaa88
      +1 yıl

      @bahtsızromeo tabiki bide bunu öğretmenide yapıyor doktoruda avukatıda

      Yorumla
    • bahtsızromeo
      bahtsızromeo
      +1 yıl

      @Mathildaa88 cahillik yaş, ırk, cinsiyet ve meslek ayırt etmez

      Yorumla
    • Mathildaa88
      Mathildaa88
      +1 yıl

      @bahtsızromeo bunun pandemi döneminde en iyi şekilde bilincine vardım böyle bu derece tehlikeli bi durumda bile vazgeçmiyorlar cahilliklerinden dicek kelime bulamıyorum

      Yorumla
    • bahtsızromeo
      bahtsızromeo
      +1 yıl

      @Mathildaa88 Şimdiye kadar hangi cahille tartışmaya girdim ise hiç birinde hatalarını kabul ettiremedim her defasında kaçan ben oldum. Tanrı cahil insanlardan uzak tutsun bizi.

      Yorumla
    • Mathildaa88
      Mathildaa88
      +1 yıl

      @bahtsızromeo Amin onlara asla hatalarını kabul ettiremezsin her zaman her koşulda onlar haklıdır işin kötüsüde aile içinde böyle insanlar olunca her ne kadar görüşmesen bile illaki biraraya geldiğin bi ortam oluyor eğer bi cahille arkadaşsan silip atabiliyorsun ama bu cahiller aile içindede olunca ne kadar görüşmesen bile biraraya geldiğin bi ortam oluyor illaki

      Yorumla
    • bahtsızromeo
      bahtsızromeo
      +1 yıl

      @Mathildaa88 Kesinlikle katılıyorum size şimdiye kadar kara cahil arkadaşım çok oldu hepsini çok kolay silerken, akrabalardan olanları silemiyorum yani silmek istesemde onlar bir şekilde ulaşıyor sırf bunlar yüzünden uzaklara gidesim geliyor. İşin kötüsü akrabalar hep haklı, hep haksız olan benim çünkü eninde sonunda kabullenip ordan uzaklaşmak zorunda kalıyorum.

      Yorumla
    • Mathildaa88
      Mathildaa88
      +1 yıl

      @bahtsızromeo insan yerine saymasanda yüzlerini görmek bile sinir bozmaya yetiyor

      Yorumla
    • bahtsızromeo
      bahtsızromeo
      +1 yıl

      @Mathildaa88 Evet ya hani bir söz var ya varlığı bişey katmayan insanın, yokluğu hiç birşey kaybettirmez diye. Bu durum benim açımdan varlığı zarar, yokluğu yarar.

      Yorumla
  • Nikuleta
    Nikuleta Takip Et
    Xper 6 Yaş: 45 , eic 77%
    +1 yıl

    Kesinlikle biontech ilk iki gün biraz kırgınlık yapıyor ama etkili bir aşı

    0
    0 Yorumla
  • emre505
    emre505 Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 38%
    +1 yıl

    Yine geldi vazgeçilmez ikili 🙂 ikisi de olsun ayrım yapamıyorum

    0
    0 Yorumla
  • mimarist_34
    mimarist_34 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36 , eic 57%
    +1 yıl

    BioNTech olunuz ve eğitim araştırma hastanelerinden yaptırın derim. yüzde 95 koruyucu

    0
    0 Yorumla
  • Yazey47
    Yazey47 Takip Et
    Yoda Yaş: 50 , eic 71%
    +1 yıl

    Almanlar bu işi iyi yapar tüm ilaç firmaları orada.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Hiç bir güvencesi olmayan kimsenin sorumluluğu üstlenmediği bir aşıyı neden yaptırır ki insan.

    6
    0 Yorumla
  • emziksizkedi
    emziksizkedi Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 98%
    +1 yıl

    Sinovac stokları olmadığı için olamazsın istesen de.

    0
    0 Yorumla
  • ǝןǝqǝpʞɔᴉuɯᴉuǝq
    ǝןǝqǝpʞɔᴉuɯᴉuǝq Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 95%
    +1 yıl
    Sağlık konusunda 678 cevap paylaştı.

    Biontech aşısından akrabamız öldü. Yinede bilemicem

    0
    3 Yorumla
    • NeyyIzabelNeyy
      NeyyIzabelNeyy
      +1 yıl

      Belki koronaydı aşıdan öldüğünü nerden biliyosun sallıyorsun burda?

      Yorumla
    • ǝןǝqǝpʞɔᴉuɯᴉuǝq
      ǝןǝqǝpʞɔᴉuɯᴉuǝq
      +1 yıl

      @NeyyIzabelNeyy hayır değildi ve sallamıyorum. Ayrıca geçende lcw çalışanı da biontechten akrabasının öldüğünü söyledi.

      Yorumla
    • NeyyIzabelNeyy
      NeyyIzabelNeyy
      +1 yıl

      Acaba koronamıydılar test olmadan aşı yapıyorlar ya

      Yorumla
  • Croyzigor
    Croyzigor Takip Et
    Bilge Yaş: 37 , eic 33%
    +1 yıl

    Valla hiç biri güven vermiyor yaptırmayacağım sanırım virüs benim damar benim ajshshshsj

    0
    0 Yorumla
  • senathy
    senathy Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Biontech mutasyonlu virüse etki ediyor sinovac etmiyor.

    0
    0 Yorumla
  • Strkaos
    Strkaos Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    hiçbirini olmak istemem fakat olmak zorun kalsam biontech'i seçerim.

    0
    0 Yorumla
  • Honey_mom
    Honey_mom Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 96%
    +1 yıl

    Salıları Sinovac Perşembeleri Biontech vurduruyorum

    0
    0 Yorumla
  • Blinkandmoomoo
    Blinkandmoomoo Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 97%
    +1 yıl

    hiçbiri aşı yüzünden arkadaşımın iki akrabası öldü önceden hiç karşı değildi ama şimdi karşıyım

    0
    2 Yorumla
    • WhatTheBok
      WhatTheBok
      +1 yıl

      Nası corona aşısından dolayı mı öldü?

      Yorumla
    • Blinkandmoomoo
      Blinkandmoomoo
      +1 yıl

      @WhatTheBok evet

      Yorumla
  • kahveligünler_
    kahveligünler_ Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 98%
    +1 yıl

    Hiç biri zaten bi akpli mhpli tayfa istiyo ama ben chpli olarak güvenmiyorum zaten

    0
    0 Yorumla
  • Ekmek_Kırıntısı
    Ekmek_Kırıntısı Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 75%
    +1 yıl
    Sağlık konusunda 483 cevap paylaştı.

    İkisini de olmak istemiyorum. Bağışıklık sistemim halleder

    0
    0 Yorumla
  • kodi34
    kodi34 Takip Et
    Yoda Yaş: 45 , eic 98%
    +1 yıl

    Sinovacı seçerim daha fazla ve saklama koşulları daha kolay

    0
    0 Yorumla
  • Hgfghbbvv
    Hgfghbbvv Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 76%
    +1 yıl

    Ben seçmesem olmaz mı zorunlu mu bu aşı ya :( (fobim var)

    0
    0 Yorumla
  • Diğerkâm1i
    Diğerkâm1i Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Alllahhh bilir o aşılarla bize neyi aşılayacaklar...

    0
    0 Yorumla
  • MinikBirDenizKızı
    MinikBirDenizKızı Takip Et
    Bilge Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Biontech olmak istiyorum. Türk bilim insanlarına güveniyorum

    0
    4 Yorumla
    • spespe
      spespe
      +1 yıl

      Biontech Alman

      Yorumla
    • MinikBirDenizKızı
      MinikBirDenizKızı
      +1 yıl

      @spespe bildiğim kadarıyla Türk bilim insanlarımız ve alman şirketinin ortak çalışması

      Yorumla
    • spespe
      spespe
      +1 yıl

      Evet orası doğru. Ama keşke türkiye adına yapsaydı bu çalışmayı:(

      Yorumla
    • MinikBirDenizKızı
      MinikBirDenizKızı
      +1 yıl

      @spespe keşke 😐

      Yorumla
  • Ahmttrkl
    Ahmttrkl Takip Et
    Yoda Yaş: 42
    +1 yıl

    Kesinlikle sinovac cunku biontech in yan etkileri daha fazla. Felc olan ateslenen kolu sisen neler duydum neler. Ayrica hemsire amcamin kizi oda sinovac öneriyo

    0
    0 Yorumla
  • kıvanç125
    kıvanç125 Takip Et
    Guru Yaş: 37
    +1 yıl

    Yaptılar ve ileride umarım kalıtsal bende ve çocuklarında hastalık çıkarmaz inşallah

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Sinovac istesen de olamazsın. Yok çünkü. Seçenek sunuyorlar ama sadece Biontech olabiliyorsun. bu da ayrı bir olay.

    1
    0 Yorumla
  • ronaldinho_0707
    ronaldinho_0707 Takip Et
    Guru Yaş: 32
    +1 yıl

    sece biliyormusunuz ki nekadar sacma rus kizimi turk kizimi gibi ol du bu 😁

    0
    0 Yorumla
  • mmert93
    mmert93 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Biontech aşından oldum yalnızca aşı olduğum bölgede bir gün boyunca ağrı oldu. Aksi herhangi bir şey olmadı.

    0
    0 Yorumla
  • scorpion026
    scorpion026 Takip Et
    Master Yaş: 40
    +1 yıl
    Sağlık konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Sinovac yok diye biliyorum. Sinovac süresi az yan etkisi az. Biontech uzun vadeli yan etkisi olabilecek aşı.

    2
    1 Yorumla
    • scorpion026
      scorpion026
      +1 yıl

      Bu arada biontech oldum üç gündür gözle görülür yan etkisi olmadı. Kişiden kişiye değişir

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    aşı mutlaka vurulun şu yasaklar bitsin artık bıktık iki yıldır eve tıkılmaktan

    2
    0 Yorumla
  • solyanimdeniz
    solyanimdeniz Takip Et
    Xper 2 Yaş: 26
    +1 yıl

    Ben hemşireyim ikisinide tercih etmiyorum en iyisi çin aşısı hiçbir yan etkisini görmedim 2. dozumu olduğum halde ama bu iki aşının birçok yan etkisini yaşayan insanlar gördüm

    2
    1 Yorumla
    • Burachh
      Burachh
      +1 yıl

      Biontech oldum sorun yok

      Yorumla
  • NightFury
    NightFury Takip Et
    Xper 3 Yaş: 23
    +1 yıl

    HİÇBİRİ çünkü güvenmiyorummm isterlerse yaptırım uygulasınlar sağlıktan öte birşey yoktur hadi diyelim aşı oldum ilerde kısır olursam veya başka bir hastalık olursa kimseyi sorumlu tutamayacağım o yüzden kimseye olmasını tavsiye etmem

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    bi işe yararlar mı bilinmez ama klasik yöntem yani inaktif tipler daha risksiz kısa ya da uzun vadede

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Biontech aşısı kesinlikle vurulması gerekiyor. Sinovac artık bir işe yaramıyor. Koruyuculuğu neredeyse hiç yok. İmkanı olan Biontech vurdursun

    0
    0 Yorumla
  • HyunjoxDilara
    HyunjoxDilara Takip Et
    Xper 1 Yaş: 24
    +1 yıl

    Sinovac aşısı olan 6 ay sonra biontech vurulucakmış sanırım. İşin aslı yurt dışlarına çıkarken sinovac kabul görülmüyor fakat biontech kabul ediliyor diye biliyorum, bu sebeptir ki zaten biontech aşısı daha etkili diye biliyorum

    0
    0 Yorumla
  • ilkaymurat
    ilkaymurat Takip Et
    Xper 7 Yaş: 49
    +1 yıl

    hiçbiri türk aşısı eylülde kısmetse çıkıyor onu bekle

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Sinovac kısırlık yapıyor diyorlar ve dünya da kabul edilmiyor, belçikanın elinde patladı... biontech en iyisi

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Sinovac ise yaramiyor dediler hatta Ruslar 9 günlük kapanmaya gitmiş diye duydum. Ne kadar doğru araştırmak lazim

    0
    0 Yorumla
  • 55432
    55432 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 30
    +1 yıl

    📌Biontech aşısını olanlar ölecek, o bir mRNA aşisı, sentetik içerikli. 3-5 max 10 yıla ölecekler
    Aklınızı başına toplayın, ası falan olmayın. Sağlıkçı yakınlarım var, bizzat şahit olunan durumlar var.
    Ha ben hukukçuyum o ayrı

    0
    1 Yorumla
    • Elfprincess
      Elfprincess
      +1 yıl

      Bu şekilde bilgi kirliliği yapamazsın.

      Yorumla
  • myback
    myback Takip Et
    Bilge Yaş: 36
    +1 yıl

    Senin yasin kaç ya da meslek ne sanki buna sıra gelecek

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      annem için

      Yorumla
  • Maestro81
    Maestro81 Takip Et
    Master Yaş: 45
    +1 yıl

    Biontek tercih ettim AB üyeliğim olduğu için iki gün kol ağrısı yaptı iki gece de terleti başka bir şey olmadı

    1
    9 Yorumla
    • Anti-Gravity
      Anti-Gravity
      +1 yıl

      Acıbadem mi?

      Yorumla
    • girlxxo
      girlxxo
      +1 yıl

      @Anti-Gravity avrupabirliği

      Yorumla
    • Anti-Gravity
      Anti-Gravity
      +1 yıl

      Avrupanın bundan haberi var mı

      Yorumla
    • Maestro81
      Maestro81
      +1 yıl

      @girlxxo akılı insanın hali başka oluyor 👍

      Yorumla
    • Maestro81
      Maestro81
      +1 yıl

      @Anti-Gravity yurt dışına gidip geliyorum biontek aşı olunca test zorunluluğu karantina zorunluluğu yok anlamadın mı kıro 😎

      Yorumla
    • Anti-Gravity
      Anti-Gravity
      +1 yıl

      Anladım abaza

      Yorumla
    • Maestro81
      Maestro81
      +1 yıl

      @Anti-Gravity memnun oldum

      Yorumla
    • Anti-Gravity
      Anti-Gravity
      +1 yıl

      Ben olmadım

      Yorumla
    • girlxxo
      girlxxo
      +1 yıl

      ben de yurt dışı sıkıntısı olmasın diye biontech yaptıracağım çünkü :) vatandaslıgım yok ama

      Yorumla
  • muzdadanshtmail
    muzdadanshtmail Takip Et
    Yoda Yaş: 44
    +1 yıl

    Yan etkisi fazla ama etkili dersek biontech, yan etkisi az bilinen klasik aşı yöntemli daha az etkili sinovac. İkisi de dünya sağlık örgütünce tanınmış aşılar tercih size kalmış

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Gebelik planlıyorum aşı yaptırmalı mıyım bilgisi olan var mı?

    1
    1 Yorumla
    • Mir4yal
      Mir4yal
      +1 yıl

      Bir doktorla iletişime geçsen iyi olur. Bu tarz kararları herhangi birinden fikir alarak verme. Risk yaratabilir. Bir sağlık danışmanıyla görüşsen iyi olur senin için.

      Yorumla
  • leyIaa
    leyIaa Takip Et
    Xper 3 Yaş: 23
    +1 yıl

    Başta doktor ablam olmak üzere tüm tanıdık çevrem biontech aşısını oldu ve 2. kez olanlarda dahil hiçbir sorun oluşmadı :) bardağın dolu tarafından bakıp biontech aşısını olun sağlıcakla 🙏

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Hangisi Alman aşısı bana sıra gelmiyor nasıl siz olabiliyor sunuz merak ettim

    1
    0 Yorumla
  • Gkhn3541
    Gkhn3541 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 39
    +1 yıl

    Bizim damat çocuk hastanesinde çalışıyor ve sinovac aşısı yapmış hastanede araştırma yapmış ve sinovac daha iyi deyip onu yapmış hastane çalışanlarına bende olucağım zaman sinovac olucam

    1
    0 Yorumla
  • Drakula3584
    Drakula3584 Takip Et
    Master Yaş: 42
    +1 yıl
    Sağlık konusunda 2,9b cevap paylaştı.

    Kronik hastalığın varsa Sinovac derim eğer yoksa ikisi de olur sana kalmış.

    0
    0 Yorumla
  • thestrain
    thestrain Takip Et
    Yoda Yaş: 38
    +1 yıl

    benim bildigim Şu an sinovac yok , herkese biontech vuruyolar

    0
    0 Yorumla
  • Sirednod
    Sirednod Takip Et
    Guru Yaş: 36
    +1 yıl
    Sağlık konusunda 547 cevap paylaştı.

    Biontech uygulanan israilde aşı olan 2500 den fazla kişi covid olmuş , sinovac daha mantıklı gibi...

    1
    0 Yorumla
  • çokkırdılarbizi
    çokkırdılarbizi Takip Et
    Xper 3 Yaş: 23
    +1 yıl

    Kesinlikle bu aşıyı destekliyorum imkanı olan herkes aşı olsun arkadaşlar aşı zararlı değil bence covidden daha az zararlıdır orası kesin 🤣

    2
    0 Yorumla
  • hayalmee
    hayalmee Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 70%
    +1 yıl
    Sağlık konusunda 1,8b cevap paylaştı.

    Hiç birini olma güvenme bence

    7
    0 Yorumla
  • Sedaaaaq
    Sedaaaaq Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24 , eic 30%
    +1 yıl

    Bnim fikrim hicbirini olma.

    7
    0 Yorumla
  • Yzctr
    Yzctr Takip Et
    Xper 2 Yaş: 23
    +1 yıl

    Biontech Aşısı Covid-19 Virüsüne Karşı Vücüdumuzda Antikor Oluşturur. Buda Covid-19 Virüsü Bulaştığında Vücüdumuzda Grip Hastalığına Dönüşmesine ve Çabucak İyileşmemize Sebep Olacaktır.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Kimse sorumluluk kabul etmiyor asi vurulanlar hastalaniyo ölüyo siz daha hangisi diyonuz

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (238)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Sağlık > Anketler > En iyi korona aşısı hangisidir sizce? BioNTech mi Sinovac mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Arkadaşlar sizce hangi korona aşısı daha iyi ve siz hangisini oldunuz? 6 cevap verildi
Tercihiniz hangi aşıdan yana biontech mi yoksa çin aşısı olan sinovac mı? 5 cevap verildi
Hangi aşı daha iyi ve güvenilir? 3 cevap verildi
Koronavirüse karşı hangi aşıyı olmalıyım? 104 cevap verildi
Hangi aşı daha iyi? 8 cevap verildi
Hangi aşıyı oldunuz Sinovac aşısı mı yoksa biontech aşısı mı? 8 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Yaban mersini özü sever misiniz?
  • Deveye ayran iç demişler kırk çadır devirmiş niye nolmuş? içeceksin ayranı, öpeceksin arabı... demişlermi ne?
  • Risk almayı sevenlerden misiniz?
  • Yapmaktan en zevk aldığın şey ne?
  • Bezelye pilav ikilisini seviyor musunuz bezelye de et mi tavuk mu olmalı?
  • Yalnız mısın Sevgilin yanında mı?
  • şu an kimler denizde olmak istiyor?
  • Dondurma yemeden durabilen var mı, siz kaç gün dayana biliyorsunuz?
  • Hangi yemekler limonsuz olmaz?
  • Genelde yaşınıza uygun mu davranırsınız?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨