AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
289Cevap
Ben Covid-19 için üretilen aşıları güvenilir bulmuyorum.(Çip mevzusundan ötürü değil.)😂😂😂
Ben biontech yaptırdım mecburen Türkiye'ye gelmek için
Öyle bir şey mi varmış
Aşı olmadan gelemezsin pasaporta işleniyor uçağa almazlar yoksa
Evet ben de yurtdışına çıkıcam. Mecbur biontech yaptirdim
Artık o kadar bıktım ki koronadan umursamıyorum bile
Biontech daha etkili bende vuruldum 10 gün önce, çok etkili oldugunu hissettirdi resmen
Ben biontech oldum sahsen ve bı sıkıntı olmadı yani 😊
İki dozu da oldunuz mu? Dozlar arasi kac gun var bilginiz var mi?
İlk doz oldum iki doz arasında 6 hafta olarak belirliyor sistem zaten ondan önce randevu alamıyor sun
Teşekkürler
Rica ederim ne demek 😊
Bionch biraz daha etkilidir vurulduktan sonra hissettiriyor 2-3 gun
İki defa korona oldum bağışıklık kazandım. Ben aşı olmayacağım, olanada mani olmam.
Asi olmayın devletin pamuguda mezarıda fazlası ile var
Her ne kadar Bİontech aşısının koruyuculuğu daha yüksek olsa da Sinovac da sonuçta koruyucu olduğu için yan etkisi az olduğundan dolayı Sinovac aşısını tercih ederim
Valla ben aşı yapan kimi gördüysem ya hastalandı ya da öldü
Ben olmadım
Ben hiç görmedim aşı olup öleni
Ben gördüm bir kaç kişi aşıdan bir ay sonra pat diye ölüyor kalp krizi diyorlar genç yaşta ölen ler bile oldu tanıdığım🥺
😢 Ben biontech oldum ama pişman oldum keşke sinovac olsaydım
hangı aşıdan bahsediyosunuz :/
Her ikisinden de korkuyom bem
Keşke sinovac olsaydım o daha iyimiş:/
uf ne bok yapacaz ya moralım bozuldu :/
🤷🤷
Ama herkes olucak olmak zorunda olmayanlara yasaklar gelicek
@bktbrccc sız ne olcaksınız peki ve neden pısmansın
Maalesef
Ben biontech oldum amapek bilgi veren olmadı şimdi de herkes biontechi kötülüyor onun için keşke sinovac olsaydım dedim
@bktbrccc hı anladım ya çin oln çevremde yan etkıden bahseden olmadı hiç genelde yaşlılardı zaten ama almn olanda yan etkilerden bahsedenleri duydum ondan bende bi çine daha sempati duymuştum ama bu yorumları okuyunca kafam ıyce karıştı sjadfhkadjgd
3 gündür kolum ağrıyor benim ama sonradan ölmeyimde kol ağrısı bişey değil 😢
@bktbrccc hahaah ay Allah korusun kızz kol ağrısı hep oluyo benım annemde de oldu kol ağrısı yanı o aşıyı olanlardan duyuyorum kolum ağrıyo dedklerini ama geçer sonra sonuçta vurulan yer ağrıyo o iğneden aşıdan felan içten organlara bısılere zarar vermesin de
Bende onu diyorum iç organlara sonradan zarar vermez inşallah. Siz olmadıysanız bence Çin aşısı olun
@bktbrccc inşalah vermez ben daha olmadım bana gelmedı daha sıra ama annem felan oldu bunu inşallah kötü bişi yapmaz kimseye bende çine daha yatkınım sanki :/
Evet Çin ol 😢 gene araştır sen
Hanımlar kavga etmeyin hepimiz elbet bir gün toprak olacağız
Sinovac şu an ülkede yok seçme şansın olmadığı için mecbur biontech olacan
Hayır sinovac var daha dün biontech oldum ve randevu alırken iki seçenek geldi önüme sinovac ve biontech olduğum hastanedede sinovac aşısı vardı
@Mathildaa88 neyse Turkovac olmayı düşünüyorum ben
@bahtsızromeo hayırlı olsun şimdiden ben biontech le başladım 2. doz da biontech ama 3. dozda yerli aşı gelirde dış ülkelerden aşı almazlarsa bilemem o zaman mecbur 3. dozu yerli aşı olucaz ama hala biontech olursa ülkede 3. dozu yine biontech olucam
@Mathildaa88 aşı karşıtları hakkında ne düşünüyorsun sonuçta pandeminin bitmesi için nerdeyse dünya nüfusunun 4/3ü aşılanması lazım.
@bahtsızromeo kendilerinin çok akıllı olduklarını sanıyorlar heralde bu kadar insan akılsız bi onlar akıllı bu aşılar bu ülkeye boşuna getirilmedi bu illetten yakamızı kurtarmaya çalışıyoruz ama halen böylesi zırcahiller fazlasıyla mevcut maalesef
@Mathildaa88 işin kötüsü aşı karşıtı insanların geneli kulaktan dolma bilgilerle hareket ediyorlar buradan nasıl bir kapasiteye sahip olduklarını anlayabilirsin
@bahtsızromeo tabiki bide bunu öğretmenide yapıyor doktoruda avukatıda
@Mathildaa88 cahillik yaş, ırk, cinsiyet ve meslek ayırt etmez
@bahtsızromeo bunun pandemi döneminde en iyi şekilde bilincine vardım böyle bu derece tehlikeli bi durumda bile vazgeçmiyorlar cahilliklerinden dicek kelime bulamıyorum
@Mathildaa88 Şimdiye kadar hangi cahille tartışmaya girdim ise hiç birinde hatalarını kabul ettiremedim her defasında kaçan ben oldum. Tanrı cahil insanlardan uzak tutsun bizi.
@bahtsızromeo Amin onlara asla hatalarını kabul ettiremezsin her zaman her koşulda onlar haklıdır işin kötüsüde aile içinde böyle insanlar olunca her ne kadar görüşmesen bile illaki biraraya geldiğin bi ortam oluyor eğer bi cahille arkadaşsan silip atabiliyorsun ama bu cahiller aile içindede olunca ne kadar görüşmesen bile biraraya geldiğin bi ortam oluyor illaki
@Mathildaa88 Kesinlikle katılıyorum size şimdiye kadar kara cahil arkadaşım çok oldu hepsini çok kolay silerken, akrabalardan olanları silemiyorum yani silmek istesemde onlar bir şekilde ulaşıyor sırf bunlar yüzünden uzaklara gidesim geliyor. İşin kötüsü akrabalar hep haklı, hep haksız olan benim çünkü eninde sonunda kabullenip ordan uzaklaşmak zorunda kalıyorum.
@bahtsızromeo insan yerine saymasanda yüzlerini görmek bile sinir bozmaya yetiyor
@Mathildaa88 Evet ya hani bir söz var ya varlığı bişey katmayan insanın, yokluğu hiç birşey kaybettirmez diye. Bu durum benim açımdan varlığı zarar, yokluğu yarar.
Kesinlikle biontech ilk iki gün biraz kırgınlık yapıyor ama etkili bir aşı
Yine geldi vazgeçilmez ikili 🙂 ikisi de olsun ayrım yapamıyorum
BioNTech olunuz ve eğitim araştırma hastanelerinden yaptırın derim. yüzde 95 koruyucu
Almanlar bu işi iyi yapar tüm ilaç firmaları orada.
Hiç bir güvencesi olmayan kimsenin sorumluluğu üstlenmediği bir aşıyı neden yaptırır ki insan.
Sinovac stokları olmadığı için olamazsın istesen de.
Biontech aşısından akrabamız öldü. Yinede bilemicem
Belki koronaydı aşıdan öldüğünü nerden biliyosun sallıyorsun burda?
@NeyyIzabelNeyy hayır değildi ve sallamıyorum. Ayrıca geçende lcw çalışanı da biontechten akrabasının öldüğünü söyledi.
Acaba koronamıydılar test olmadan aşı yapıyorlar ya
Valla hiç biri güven vermiyor yaptırmayacağım sanırım virüs benim damar benim ajshshshsj
Biontech mutasyonlu virüse etki ediyor sinovac etmiyor.
hiçbirini olmak istemem fakat olmak zorun kalsam biontech'i seçerim.
Salıları Sinovac Perşembeleri Biontech vurduruyorum
hiçbiri aşı yüzünden arkadaşımın iki akrabası öldü önceden hiç karşı değildi ama şimdi karşıyım
Nası corona aşısından dolayı mı öldü?
@WhatTheBok evet
Hiç biri zaten bi akpli mhpli tayfa istiyo ama ben chpli olarak güvenmiyorum zaten
İkisini de olmak istemiyorum. Bağışıklık sistemim halleder
Sinovacı seçerim daha fazla ve saklama koşulları daha kolay
Ben seçmesem olmaz mı zorunlu mu bu aşı ya :( (fobim var)
Alllahhh bilir o aşılarla bize neyi aşılayacaklar...
Biontech olmak istiyorum. Türk bilim insanlarına güveniyorum
Biontech Alman
@spespe bildiğim kadarıyla Türk bilim insanlarımız ve alman şirketinin ortak çalışması
Evet orası doğru. Ama keşke türkiye adına yapsaydı bu çalışmayı:(
@spespe keşke 😐
Kesinlikle sinovac cunku biontech in yan etkileri daha fazla. Felc olan ateslenen kolu sisen neler duydum neler. Ayrica hemsire amcamin kizi oda sinovac öneriyo
Yaptılar ve ileride umarım kalıtsal bende ve çocuklarında hastalık çıkarmaz inşallah
Sinovac istesen de olamazsın. Yok çünkü. Seçenek sunuyorlar ama sadece Biontech olabiliyorsun. bu da ayrı bir olay.
sece biliyormusunuz ki nekadar sacma rus kizimi turk kizimi gibi ol du bu 😁
Biontech aşından oldum yalnızca aşı olduğum bölgede bir gün boyunca ağrı oldu. Aksi herhangi bir şey olmadı.
Sinovac yok diye biliyorum. Sinovac süresi az yan etkisi az. Biontech uzun vadeli yan etkisi olabilecek aşı.
Bu arada biontech oldum üç gündür gözle görülür yan etkisi olmadı. Kişiden kişiye değişir
aşı mutlaka vurulun şu yasaklar bitsin artık bıktık iki yıldır eve tıkılmaktan
Ben hemşireyim ikisinide tercih etmiyorum en iyisi çin aşısı hiçbir yan etkisini görmedim 2. dozumu olduğum halde ama bu iki aşının birçok yan etkisini yaşayan insanlar gördüm
Biontech oldum sorun yok
HİÇBİRİ çünkü güvenmiyorummm isterlerse yaptırım uygulasınlar sağlıktan öte birşey yoktur hadi diyelim aşı oldum ilerde kısır olursam veya başka bir hastalık olursa kimseyi sorumlu tutamayacağım o yüzden kimseye olmasını tavsiye etmem
bi işe yararlar mı bilinmez ama klasik yöntem yani inaktif tipler daha risksiz kısa ya da uzun vadede
Biontech aşısı kesinlikle vurulması gerekiyor. Sinovac artık bir işe yaramıyor. Koruyuculuğu neredeyse hiç yok. İmkanı olan Biontech vurdursun
Sinovac aşısı olan 6 ay sonra biontech vurulucakmış sanırım. İşin aslı yurt dışlarına çıkarken sinovac kabul görülmüyor fakat biontech kabul ediliyor diye biliyorum, bu sebeptir ki zaten biontech aşısı daha etkili diye biliyorum
hiçbiri türk aşısı eylülde kısmetse çıkıyor onu bekle
Sinovac kısırlık yapıyor diyorlar ve dünya da kabul edilmiyor, belçikanın elinde patladı... biontech en iyisi
Sinovac ise yaramiyor dediler hatta Ruslar 9 günlük kapanmaya gitmiş diye duydum. Ne kadar doğru araştırmak lazim
📌Biontech aşısını olanlar ölecek, o bir mRNA aşisı, sentetik içerikli. 3-5 max 10 yıla ölecekler
Aklınızı başına toplayın, ası falan olmayın. Sağlıkçı yakınlarım var, bizzat şahit olunan durumlar var.
Ha ben hukukçuyum o ayrı
Bu şekilde bilgi kirliliği yapamazsın.
Senin yasin kaç ya da meslek ne sanki buna sıra gelecek
annem için
Biontek tercih ettim AB üyeliğim olduğu için iki gün kol ağrısı yaptı iki gece de terleti başka bir şey olmadı
Acıbadem mi?
@Anti-Gravity avrupabirliği
Avrupanın bundan haberi var mı
@girlxxo akılı insanın hali başka oluyor 👍
@Anti-Gravity yurt dışına gidip geliyorum biontek aşı olunca test zorunluluğu karantina zorunluluğu yok anlamadın mı kıro 😎
Anladım abaza
@Anti-Gravity memnun oldum
Ben olmadım
ben de yurt dışı sıkıntısı olmasın diye biontech yaptıracağım çünkü :) vatandaslıgım yok ama
Yan etkisi fazla ama etkili dersek biontech, yan etkisi az bilinen klasik aşı yöntemli daha az etkili sinovac. İkisi de dünya sağlık örgütünce tanınmış aşılar tercih size kalmış
Gebelik planlıyorum aşı yaptırmalı mıyım bilgisi olan var mı?
Bir doktorla iletişime geçsen iyi olur. Bu tarz kararları herhangi birinden fikir alarak verme. Risk yaratabilir. Bir sağlık danışmanıyla görüşsen iyi olur senin için.
Başta doktor ablam olmak üzere tüm tanıdık çevrem biontech aşısını oldu ve 2. kez olanlarda dahil hiçbir sorun oluşmadı :) bardağın dolu tarafından bakıp biontech aşısını olun sağlıcakla 🙏
Hangisi Alman aşısı bana sıra gelmiyor nasıl siz olabiliyor sunuz merak ettim
Bizim damat çocuk hastanesinde çalışıyor ve sinovac aşısı yapmış hastanede araştırma yapmış ve sinovac daha iyi deyip onu yapmış hastane çalışanlarına bende olucağım zaman sinovac olucam
Kronik hastalığın varsa Sinovac derim eğer yoksa ikisi de olur sana kalmış.
benim bildigim Şu an sinovac yok , herkese biontech vuruyolar
Biontech uygulanan israilde aşı olan 2500 den fazla kişi covid olmuş , sinovac daha mantıklı gibi...
Kesinlikle bu aşıyı destekliyorum imkanı olan herkes aşı olsun arkadaşlar aşı zararlı değil bence covidden daha az zararlıdır orası kesin 🤣
Hiç birini olma güvenme bence
Bnim fikrim hicbirini olma.
Biontech Aşısı Covid-19 Virüsüne Karşı Vücüdumuzda Antikor Oluşturur. Buda Covid-19 Virüsü Bulaştığında Vücüdumuzda Grip Hastalığına Dönüşmesine ve Çabucak İyileşmemize Sebep Olacaktır.
Kimse sorumluluk kabul etmiyor asi vurulanlar hastalaniyo ölüyo siz daha hangisi diyonuz