Arkadaşlar sizce hangi korona aşısı daha iyi ve siz hangisini oldunuz?
Biontech
Sinovac
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Durduk yere sağlığımızı niye bozalım? Bağışıklığıma güveniyorum. Mainz Üniversitesi 20 yıl mikrobiyoloji bölümü başkanlığı yapmış Prof. Dr. Sucharit Bhakdi'ninde dediği gibi, 70 yaşın altındaysanız coronodan ölmeniz imkansıza yakındır. Ölenler ya ilaçlardan ya da entübe solunum cihazları yüzünden gitti. Şimdide tehtid aşılar.. Hem kısırlaşıyorsunuz hemde yakında hepiniz Miyokardit geçireceksiniz. (Kan pıhtılaşması sonucu kalp krizi) Bünyeniz sağlam ise belki atlatırsınız ama böyle aşı olmaya devam ederseniz geleceğiniz bu. Denek hayvanlarının hepsi öldü. Sizde öleceksiniz. Etraf aşı sonrası kalp krizi geçiren vakalarla dolup taştı.
Cevap
3Cevap
Alman asisi olduk biz hrpimiz bende sinovac iyi baksanya öburü 3 doza cıktı demkki fayda etmiyoda cikti 3 doza diye dusunuyorum
biontec cift doz oldum
C hiç biri
inş sinovac olacam
Kaldırıldı maalesef.. sinovac aşıyla Avrupa ya gidilmiyor ondan
Biontech tabiki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?