AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
289Cevap
Biontech aşı olanlar kollarına dimdik bir şeklide çay kaşığı yapıştırmayı denesinler. Aşı olanlara yapışıyor olmayanlara yapışmıyor. Mıknatısa dönüyorsunuz dikkat
Alamanya bizi mıknatısa dönüştürmeye çalışıyor, oyuna gelme Türkiyem
Artık hepimiz birer uzaylı evlatlarıyız
Bana niye çıkmıyor ki la. Kazanda çalışanlar olsun kampanyasi mi baslattilar noldu
Yaşına göre değişir. Gençler için Sinovac geleneksel yöntemle üretildiği için daha mantıklı gibi. Biontech koruyuculuğu daha fazla olmasına rağmen yan etkileri tam anlamıyla bilinmiyor.
İkisini de tercih edebilirsin ikisinin de birbirine göre artıları var
Biontech in koruyuculuğu yüksek iken
Sinovac geleneksel inaktif virüs formatıyla üretilmiş bir aşı...
Sinovac bence hem yan etkisi az ve öngörülüyor hem de çinin durumu ortada.
cinin durumu ortada evet o asilari kullanmadilar ve hala kullanmiyorlar :)
Biontech in koruyuculuğunun daha fazla olduğu söyleniyor
Sinovac daha güvenli bence birde yan etkisi daha az ama koruyuculuğu da az deniyor. Biontech ise yan etkisinin fazla olduğu ilerde ne olacağı belli değil deniyor. Ben şahsen sinovac düşünüyorum.
Aşı sırası nasıl sana geldi? Daha 60-64 yaş arası aşı oluyor
Askeri öğrenciyim sıra bize geldi o yüzden
Hm tamam
Ben daha ilkini olmadım kriterleri sapkamıyormuşum kim oluyor bu aşılarıj?
Biontech 2 doz beni biraz salladı ama şu an seçeneğim olsa yine biontech olurdum
*ikinci doz
Sinovac normal aşı koşullarında üretildi ama biontech daha yapay bu yüzden sinovac
Buna sen karar ver bence. İkisinin de etkileri kanıtlandı.
Olmamak
İşte oda snein kararın. Ben çarşamba olucam inşallah
Aşı seçiliyormuymul ya bilmiyorum
Evet iki seçenek var, seçebiliyorsun.
Hangisi denk gelirse olurum ama seçme şansım olursa biontech olucak sanırım
Ben Alternatif Tıptan yanayım. O aşı seni koronadan kurtarmıyo sadece hafif atlatmanı sağlıyo. Bağışıklığımı doğal yollarla güçlendiriyorum
Ülkenin % 90 üstü biontech vuruldu bende dahil biraz kolda ağrı yapıyo ama geçiyo
BioNTech daha güvenilir
Sinovac sakın yaptırma
çin sinovac aşı üretmış yanı, çin herkese korona bulaşmış güvenmeyın
BioNTech, Türk markası olduğundan o kadar çok sevmiyorum. Sinovac, Çin markası olsa bile bence türk markasından güvenlidir. Sonuçta
Çin Teknoloji de ve Biyoteknoloji de üstün. Üstüne üstlük bu virüsü çıkaran çin olduğu için çözümü onların elinde olabileceğini düşünüyorum. Çin çıkarmamış da olabilir ama belki yani bir ihtimal.
BioNTech SE, Almanya merkezli halka açık biyoteknoloji şirketi. Çeşitli hastalıkların tedavisi için hastaya özgü yaklaşım ile aktif immünoterapiler üretmektedir. Kanser immünoterapisi için mRNA tabanlı ilaçlar, bulaşıcı hastalıklar için aşılar ve nadir hastalıklar için protein tedavileri geliştirmektedir.
@suuuuu13 Alman-Türk
@Velenace
Aynen oyle hatta 3 kurucudan olusuyor ve 2008 den bu yana varlık gosterıyorlar
Savundugumdan degıl sadece Türk markası degıl😉
Kardeş kurucu ortaklarının Türk olması o şirketi Türk şirketi yapmıyor. Firma tüm faaliyetlerini Alman devletinin sınırları içerisinde, Alman devletinin izin ve denetimleri dahilinde, Alman devleti ve halkı öncelikli tutacak şekilde yürütüyor. Vergisini Alman devletine ödeyip istihdamını da Alman vatandaşları arasından gerçekleştiriyor. Senin hesabından yola çıkacaksak General Mobile’da Türk firması ama ithal ettiğimiz her bir ürününe ABD doları cinsinden ödemeye yapıyoruz
Sen turkce de yazma. Turkce cunku. Sana batabilir biraz. Malca konus anlayan cikar.
@Elalemin görüşünün altında polemiğe girmek hiç adetim değildir fakat karin ağrın ne ise git başka yere kus
Yan etkileri bünyeden bünyeye değişen lakin olunması gereken bir aşı türü komplo teorisyenlerine itimat etmeyin adamlar size çip takıp ne yapsın
merhaba bence biontec ol çünkü amerika çin aşısına karşı ve bontec yaptırıyor yani bir çok konuda daha avantajlı
Abd Çin e karşı o yüzden
@birumut39 Aynı zamanda çin aşısının etkietmediğini savunuyor,
Çin de diger aşılar için böyle diyor sadece siyaset bu
Aşı olmadim
Düşünmüyorum da olmayı...
Babam biomtech oldu burnundan durmadan lan geliyor 20 oldu nerdeyse
BioNTech tavsiye ederim bu seçerseniz avrupada vergi vermiyor sunuz
Ben Biontch aşısı oldum. Bir şikayetim olmadı henüz.
Biontech aşısı vücutta sinovac açısından daha fazla antikor oluşturuyormuş O yüzden bence Biontech
Bende biontech yan etkısı yok sadece vurulan kol bir gün ağrı yapıyor okadar şimdiden hayırlı olsun
Yaşadığım ülke dışarıdan gelecek insanlardan biontech istiyor tek bildigim bu.
rus aşısı yapana araba veriyoruz dedi putin ama bize rus kızı verse daha az masrafı olur gibi sanki
Tek tavsiyem aşı olma ama mecburiyse yapacak birşey yok
Kuzenim doktor biontech'in daha mantıklı olduğunu söylüyor. Bence de biontech olun.
2 gün önce biontech oldum sadece kolda ağrı yaşadım şükürler olsun
Hiçbiri yaptıran kişilerde tekrar cikan bir çok tanıdık var belki pfizer iyidir
Pfizer=biontech
sinovac yok.
alman aşısıni bulanlar türk olmasaydı şu an oda olmucakti. Asısiz kalicakti Türkiye
saçmalama reis getirtti 120 milyon doz
@Deliyimbendeliyim 1 hafta testlerini yapacaklar baftaya sinovai vurmaya baslarlar
@hhdbvsjsjk çin aşısı gene mi geldi
@Deliyimbendeliyim hem de oldukca fazla
aşıyı bulda seçimi kalsın
Aşi olmak yerine vermidon içsem olmaz mi
Geldide size mi geldi sanki 2milyon aşı gelmiş sorduğun soruya bak zaten hiçbiri birişe yaramıyor tamamen para ticareti
etkisi daha fazla alman aşısının
Biontech daha etkiliymiş
hiç olmamaktan iyidir aşı varsa neden olmayalım ki?
Sinovac yapıldı bana ve şikayetçi değilim
Ben biontech aldım yarın olucam inşallah
Hocam sen neden asi olma hakkına sahipsin? Hastalık mı var SGK li mısın? Geçmiş olsun
@esoylu7 Milli savunma bakanlığına bağlı personelim bana 10 gün önce tanımlandı aşı hakkı ama kararsızlık yüzünden yarına aldım randevuyu
Anladım hocam, birisi için etkisiz diyorlar ki o aşıyı olanı hacca almıyorlar, çoğu ülke kabuk etmiyor. Birisi de kalbe, mideye ve ciğerlere zarar veriyor diyor profesörler. ciddi anlamda ne yapacağımızı şaşırdık.
@esoylu7 ben tam tersini duydum mutasyonlu virüslere karşı bile koruyucu özelliğe sahip aşı hakkında kim ne kötü bişi söylüyorsa bil ki vesvesedir
Bilemiyorum. Sonuçta yorumlayanlar profesör ve o oturduğu rütbe bey sertifikası ile kanallara çıkıyorlar. Ki biontech ile rahatsızlık yaşayanları duyduk ki ona rağmen yine onu vurulduk, çünkü en çok antikor üreten asi o deniliyordu.. hayırlısı olsun hakkimizda
@esoylu7 rahatsızlık dediğin kol ağrısı bulantı gibi hafif şeyler bunu başka aşı veya hap kullandığın zaman da yaşayabilirsin
Hocam komşumuz asi olduktan 2 gün sonra kalp sıkışmasından yoğun bakıma alındı, aşıyı bünye kaldirmamis açıklaması yaptılar 2 gündür yoğun bakımda anlık durumu hakkında bilgim yok en erken 3 gün içinde çıkar demişler🙏🏽
ikisi de açılırsa klasik yöntem sinovac seç.
Biontech aşısının aşırı yan etkisi var bilmiş ol
Çine güven olmaz biontech ol
Olacağım. Biontech olmak istiyorum.
Annem ve babamda oldular dün değil önceki gün. Annem kronik rahatsız olduğu için ona ağır geldi sanırım yan etkileri var şuanda
Çok geçmiş olsun ya... ne gib etkileri oldu?
Gibi*
Kemiklerim ağrıyor diyo baş dönmesi oluyor bazen. Eli ayağı titriyor ayağa kalktığında falan onun dışında iştahı gayet iyi ama
Umarım zamanla geçer... çok geçmiş olsun tekrardan... ki zaten zamanla geçer muhtemelen🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Teşekkür ederim bu arada
Umarım çok teşekkürler çok sağolun tekrardan dualarımız o yönde
Rica ederim... sağlıklı günler diliyorum🙂
Teşekkür ederim bilmukabele 😘🙏
Yaşım tutmuyor henüz.
Umarım bir gün size de sıra gelir 🙏
Sağlık birisiyim. Hiçbiri
Biontech tabi ki gelecek ay randevu aldım
biontech. koruma yüzdesi daha fazla.
C) Hiçbiri.
Oyum C seçeneğinden yana.
Hiçbirini olma gibi bir niyetim yok...
İğne fobim var. Sıra bize gelirse hangisi acıtmazsa ondan yapsınlar
Acıtacak olurken, kaçarı yok 😅
@Need4Read demeyin zaten tv sürekli aşı olanları gösteriyor içim kaldırmıyor
Çinlilerden supheliyim
Farketmez. İkisinin görevi de aynı. Öldürecek.
Keske oldurse, oldurmeyip surundurecek. Simdi deli gibi asiyi savunanlari 10 yil sonra gormek istiyorum 🙄
Çok haklısın. Hepsini gorecez
Yaptırmayı düşünmüyorum
Kesinlikle bitontech yaptır bende onu yaptırdım
Yan etkisi ne oldu sizde?
Her hangi bir yan etki göstermedi bende
Peki sağolun
biontech olacaksın sinovac ülkede yok.
Yurtdışına gitmek icin mecbur biontech yaptirdim
Bıontec oldu aılrm sıkntı yok
ben BionTech olduğunu düşünüyorum
Alman aşısı oldum ben