• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Sağlık

En iyi korona aşısı hangisidir sizce? BioNTech mi Sinovac mı? (Sayfa 2)

Gizli Üye
Gizli Üye
(30-35)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
912
En iyi korona aşısı hangisidir sizce? BioNTech mi Sinovac mı?
Cevapla
En İyi Soruları Sizce Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
21 kişi beğendi
Bu içerik tamamen bilgilendirme amaçlı olup, tıbbi tedavi niteliği taşımamaktadır.
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

129

Cevap

289

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • fangoria u
    fangoria Takip Et
    Master Yaş: 46
    +1 yıl
    Sağlık konusunda 3,2b cevap paylaştı.

    daha önce iki doz çin aşısı olanlar 3. dozu alman aşısından olmamalılar diyorlar
    ben şahsen alman aşısı oldum. kaldı ki yurtdşına gideceksen alman aşısı olanları kabul ediyor ülkeler diyorlar. karar senin

    0
    0 Yorumla
  • Cagkes
    Cagkes Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 53%
    +1 yıl

    Hiçbiri, mecbur kalmazsam aşı olmayı düşünmüyorum. Herhangi bir kronik hastalığım yok, coronaya hiç yakalanmadim. Üstelik şu an çalışmıyorum evdeyim gerek yok kısaca.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Kedide sarman
    aşıda alman
    Karida rusu tek gecerim
    Asiyi biontek secerim

    5
    1 Yorumla
    • pinokyo_burunlum22
      pinokyo_burunlum22
      +1 yıl

      😂😂güzel mâni yapmışsınız

      Yorumla
  • GevezeGenc
    GevezeGenc Takip Et
    Yoda Yaş: 39 , eic 65%
    +1 yıl

    Çinli mi olmak istersiniz Alman mı? Tarafını seç :)

    Şaka bir yana Biontech en iyisi olduğu gibi yan etkileri fazla olabiliyor. Alerjik reaksiyonlarınız varsa doktorunuza danışın derim.

    0
    0 Yorumla
  • by_extax
    by_extax Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 97%
    +1 yıl

    BioNTech daha kısa sürede etki veriyor diye biliyorum ama 2 aşı içinde olumlu sonuç alındı.
    Alerjik reaksiyonları olanlar için Sinovak aşısını öneriyorlar tatlım.
    Ben olursam BioNTech olurum

    0
    9 Yorumla
    • PoNCiK_KeLeBeK
      PoNCiK_KeLeBeK
      +1 yıl

      Alerjik reaksiyon derken?

      Yorumla
    • by_extax
      by_extax
      +1 yıl

      Her şeye alerjisi olanlar.

      Yorumla
    • PoNCiK_KeLeBeK
      PoNCiK_KeLeBeK
      +1 yıl

      Benim ciddi alerjilerim olduğu için son ana kadar vurulmayı düşünmüyorum ama Boyle bir açıklama gormedim o yüzden sordum

      Yorumla
    • by_extax
      by_extax
      +1 yıl

      Anladım.
      Geçmiş olsun iyi düşünüyorsun

      Yorumla
    • Kara_biberim404
      Kara_biberim404
      +1 yıl

      @PoNCiK_KeLeBeK sinovac oldum. İkisi de çıktı bana, tercihi kendim yaptim. Daha çok bilinen bir yöntemle yapıldığı için.. bende alerjik reaksiyon yaptı. Her bünye farklı. Herkes de sadece kolda kızarıklık ağrı ya da şişme yapmıyor. Ben de ilk yapildiginda mide bulantisi da yaptı. Yorgunluk ve uyku hali de yaptı. 2. gun baş ağrısı. 3-4 gün yorgunluk bitkinlik aşağı yukarı 1 haftaya yakın kötü hissettim. Ve daha da mı kötü olucam acaba diye korktum bayağı. Çünkü Biontech ile. ilgili Avrupa da ölümler ve kalpte sorunlara sebep olduğunu okumuştum. Bu da olurda ben de çok ağır bir etki mi yapacao diye panik yaşadım. 2. asim 15 Haziran'daydi gitmedim hala da olmadım asiyi.

      Yorumla
    • PoNCiK_KeLeBeK
      PoNCiK_KeLeBeK
      +1 yıl

      @Kara_biberim404 cok geçmiş olsun:( bence de sinovac daha iyi gibi en azından Dediğin gibi bilinen yöntem; kötünün iyisi. Ben olmamakta ısrarcıyım. Korkuyorum zaten, birde imzalanan kağıtta tüm sorumluluğu kabul ediyorsun. Üretici firma kabul etmiyor, devlet kabul etmiyor ama sen sorumluluğu kabul edeceksin. Biraz garip geliyor:(

      Yorumla
    • Kara_biberim404
      Kara_biberim404
      +1 yıl

      @PoNCiK_KeLeBeK bende aynı sizin gibi düşünüyordum ama çevrem de oturduğum yerde yasva benden büyük cok fazla kişi asi olmustu ve hepsi de Sinovac ti ve hiç bir kötü yan etkiyle karşılaşmadıklarini korkmamami söylediler sürekli...

      Yorumla
    • Kara_biberim404
      Kara_biberim404
      +1 yıl

      Bu arada teşekkür ederim 😊

      Yorumla
    • PoNCiK_KeLeBeK
      PoNCiK_KeLeBeK
      +1 yıl

      @Kara_biberim404 umarım hiç bir yan etkisini görmez kimse:(

      Yorumla
  • laborant_biri
    laborant_biri Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 96%
    +1 yıl

    Biontech mRna aşısı. Koruyuculuğu sinovaca göre daha yüksek. Bununla birlikte yan etkileri görülebilir. Sinovac Koruyuculuğu daha az yan etkisi yok. Karar sizin.

    0
    2 Yorumla
    • adımsevimli
      adımsevimli
      +1 yıl

      Aşı seçimi var mı anlamadım

      Yorumla
    • laborant_biri
      laborant_biri
      +1 yıl

      Var evet

      Yorumla
  • Oluştur
    Oluştur Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 74%
    +1 yıl

    Bu hastalığı Çin çıkardı, panzehiri de onlarda yavrum.
    Dünyada en az zararla bu işi kapatan ve geçen sene normale dönen tek ülke Çin'di, onun aşısından daha iyisi henüz üretilmedi..

    0
    0 Yorumla
  • sirenqueen
    sirenqueen Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Amerikalı arkadaşlarım Biontech için kötü şeyler söylüyorlar. Buradakiler Sinovac için kötü şeyler söylüyorlar. Ama tanıdıklarım ikisinden de oldu, hepsi iyi gibi duruyor, bilemiyorum :D

    0
    0 Yorumla
  • onur26vw
    onur26vw Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 93%
    +1 yıl
    Sağlık konusunda 828 cevap paylaştı.

    Sıra gelene kadar bekleyeceğim. Sıram geldiğinde doktor ve ailemin önerilerini alacağım. (Annemle babam, Şubat ve Mart aylarında 2'şer doz Sinovac aşısı oldular.)

    0
    0 Yorumla
  • alexendermacaroni
    alexendermacaroni Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26 , eic 45%
    +1 yıl

    Hepsi boş zaten gençsiniz bırakın 20 30 sene sonra yaparsınız ne gereği var

    3
    0 Yorumla
  • sineren
    sineren Takip Et
    Yoda Yaş: 53 , eic 99%
    +1 yıl

    Vurulmayın aşı, kadınları kısır yapıyor.. Erkekler ereksıyon problemi. Çok zararlı aşı.

    3
    5 Yorumla
    • Tubaacelyaaa
      Tubaacelyaaa
      +1 yıl

      Çünkü bu aşıların amacı Dünya nüfusunü azaltmaktan ben de yapmayı hiç düşünmüyorum

      Yorumla
    • Araabaaalll34
      Araabaaalll34
      +1 yıl

      @Tubaacelyaaa mecbur bırakacaklar ama napıcaz bende istemiyorum sonuna kadar beklersem de sinovac kalacak ondansa biontech tercihim olur

      Yorumla
    • Tubaacelyaaa
      Tubaacelyaaa
      +1 yıl

      @Araabaaalll34 maalesef öyle gibi görünüyor umarım öyle olmaz ama asla Çin aşısı olmam

      Yorumla
    • Araabaaalll34
      Araabaaalll34
      +1 yıl

      @Tubaacelyaaa hemen olacak mısınız yoksa son ana kadar bekleyecek misiniz son ana biontech kalmaz diye endişeliyim kararsız kaldım

      Yorumla
    • Tubaacelyaaa
      Tubaacelyaaa
      +1 yıl

      @Araabaaalll34 hayır hemen olmayı düşünmüyorum son ana kadar direnecegim bence siz de biraz bekleyin çünkü bu aşıların hepsi tehlikeli

      Yorumla
  • mentioning
    mentioning Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25 , eic 42%
    +1 yıl

    Belki bircok insan aşı olmak istemiyor. Ama fikrimiz alınmadan herşeyi zorunlu hale getirmişler

    3
    14 Yorumla
    • charliecroker
      charliecroker
      +1 yıl

      Ben olmadım

      Yorumla
    • Tubaacelyaaa
      Tubaacelyaaa
      +1 yıl

      Olmayın zaten amaç Dünya nüfusunü azaltmak ve kadınları kısırlaştırmak

      Yorumla
    • mentioning
      mentioning
      +1 yıl

      Hes kodundan aşı olup olmamak görünüyor. Ve bundan dolayı aşı olmazsak seyahat vb yapamıyoruz. Bu yuzden zorunlu haldeyiz

      Yorumla
    • Tubaacelyaaa
      Tubaacelyaaa
      +1 yıl

      Ahaa aşı olmak gibi zorunlu bir yasa yok ve ben de tüm yasal haklarımı kullanırım devlet bana karışamaz

      Yorumla
    • mentioning
      mentioning
      +1 yıl

      Ben de olmak istemiyorum. Zorunlu diye bir şey yok evet

      Yorumla
    • Tubaacelyaaa
      Tubaacelyaaa
      +1 yıl

      Yapmayın bu aşılar yardan çok zararınızadir

      Yorumla
    • charliecroker
      charliecroker
      +1 yıl

      Herkesin özgür iradesi ben olmayacam mecbur degilim

      Yorumla
    • mentioning
      mentioning
      +1 yıl

      Genelde ilaç bile kullanmayan biriyim bir de aşı mı olacam. Hep kimyasal insan biyolojisini bozuyor

      Yorumla
    • Tubaacelyaaa
      Tubaacelyaaa
      +1 yıl

      Aynen öyle oluyor

      Yorumla
    • YongAh
      YongAh
      +1 yıl

      Kusura bakmayın sadece bir şey sormak istedim. Paketlenmiş yiyecek tüketiyor musunuz ya da kozmetik ürünleri kullanıyor musunuz?

      Yorumla
    • charliecroker
      charliecroker
      +1 yıl

      Hanımlar relax olun

      Yorumla
    • Tubaacelyaaa
      Tubaacelyaaa
      +1 yıl

      @YongAh maalesef tüketmek zorunda kalıyoruz şahsen ben tüketiyorum güvenilir olmadığını biliyorum ama napabiliriz ki

      Yorumla
    • YongAh
      YongAh
      +1 yıl

      @Tubaacelyaaa Cevap verdiğiniz için çok teşekkürler. Mbg-chem öğrencisiyim, şahit olduklarıma dayanarak ilaç sektörünün içerdiği kimyasal konusunda diğer sektörlere nazaran daha çok sınırlamaya sahip olduğunu söyleyebilirim. Yurt dışından gelen ithal muzların kabuğuna kadar her yerden bir sürü kimyasala maruz kalıyoruz maalesef.

      Yorumla
    • Tubaacelyaaa
      Tubaacelyaaa
      +1 yıl

      @YongAh ve bu maruz kaldığımız kimyasal ilaçlar yüzden kısırlaşmalara sebebiyet veriyor rica ederim efenim 🌼

      Yorumla
  • Poncikkk98
    Poncikkk98 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 86%
    +1 yıl

    Hiçbiri Bluetooth ağı gibi aygıt oluyor aşı olanlar denedim kodlar çıkıyor

    3
    0 Yorumla
  • BeyazMamba
    BeyazMamba Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 51%
    +1 yıl
    Sağlık konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Fark etmez.
    Önemli olan aşı olmak. Bu aşamada seçecek durumda değilim şahsen.

    1
    0 Yorumla
  • Psysf
    Psysf Takip Et
    Yoda Yaş: 47 , eic 78%
    +1 yıl
    Sağlık konusunda 310 cevap paylaştı.

    Ocak ayında Aşı olduğum zaman tek sinovac vardı, eğer seçme sansım olsaydı, Biontech olurdum.

    1
    0 Yorumla
  • Aphell123
    Aphell123 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 88%
    +1 yıl

    Hiçbiri biontech ileride vücuda zarar verebilir Çin de insanlara yönelik içine kimyasal koymuş olabilir aşı olmayın

    1
    0 Yorumla
  • Soyersoyer
    Soyersoyer Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 51%
    +1 yıl
    Sağlık konusunda 329 cevap paylaştı.

    Aşı olmayı düşünüyorum zorunlu olmadıkça ama olursam da Alman aşısı tercihim olurdu

    1
    0 Yorumla
  • serkan82
    serkan82 Takip Et
    Guru Yaş: 44 , eic 95%
    +1 yıl

    biontech savunması ve yüzdesi daha fazla sanırım biontech vuruyorlar.

    1
    0 Yorumla
  • kakilakuku u
    kakilakuku Takip Et
    Master Yaş: 102 , eic 44%
    +1 yıl
    Sağlık konusunda 2,4b cevap paylaştı.

    Biontech yan etkısı olan ve tesırı yuksek olan ılac
    Çin aşısı ıse alıstıgımız bır ası cınsı oldugu ıcın yan etkılerının daha az oldugu soylenıyor

    1
    0 Yorumla
  • qlavye
    qlavye Takip Et
    Yoda Yaş: 46 , eic 87%
    +1 yıl

    Sinovac randevusu alabiliyorsan tebrik ediyorum 👏🏻👏🏻👏🏻

    1
    0 Yorumla
  • Jidotojimoshi
    Jidotojimoshi Takip Et
    Guru Yaş: 44 , eic 96%
    +1 yıl

    BioNTech tercih ettim Hem Almanları severim, hem de aşı yaratıcıları Türk…

    1
    0 Yorumla
  • Fanboyblink
    Fanboyblink Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23 , eic 94%
    +1 yıl

    Sanırsam Sinovac çin aşısıydı Benim annem çin aşısını yaptırdı babamda aynı şekil bende sıram gelince çin aşısı olacağım

    1
    0 Yorumla
  • theİlbey
    theİlbey Takip Et
    Bilge Yaş: 31 , eic 94%
    +1 yıl

    BioNTech ol tavsiye edilir.

    1
    0 Yorumla
  • neredenbaslayayim
    neredenbaslayayim Takip Et
    Bilge Yaş: 34 , eic 52%
    +1 yıl

    Sinovac ol diyenler sen sinovac ol da biontech kendilerine kalsın istiyorlar. Samimi değiller yani. Biontech ol.

    1
    1 Yorumla
    • YalvarBarışalım
      YalvarBarışalım
      +1 yıl

      Düşünce tarzına bak vay be

      Yorumla
  • hikmet0858
    hikmet0858 Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 72%
    +1 yıl
    En iyi korona aşısı hangisidir sizce? BioNTech mi Sinovac mı?
    1
    0 Yorumla
  • FelFire
    FelFire Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 99%
    +1 yıl

    Cok bilgili oldugum bir konu degil ama. Tum cehaletimle sunu soyleyebilirim, sinovacin geleneksel duz bir asi olmasi icimi rahatlatiyor biraz 🙄

    1
    0 Yorumla
  • nenasıl
    nenasıl Takip Et
    Guru Yaş: 41 , eic 84%
    +1 yıl

    Ortada tam olarak tanimlanmamis bir virus varken nasil olurda bu virus icin cikartilan asi guvenilir olabilir?

    1
    0 Yorumla
  • BenSultan
    BenSultan Takip Et
    Guru Yaş: 28
    +1 yıl

    Ben sinovac olmak zorunda kaldım ama hiçbir sıkıntı olmadı şuana kadar ufak tefek yan etkileri dışında ilkinde yan etkisi oldu beni diğer 2. dozu normaldi.

    0
    0 Yorumla
  • isparos
    isparos Takip Et
    Master Yaş: 50 , eic 60%
    +1 yıl
    Sağlık konusunda 1b cevap paylaştı.

    Buna kendin karar ver. Bu başkasının fikri ile yapılacak bir şey değil.

    2
    0 Yorumla
  • Acilkodu034
    Acilkodu034 Takip Et
    Bilge Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl

    Sinovac ol yan etkileri daha az burda çoğu kişi bilmeden konuşuyor

    2
    0 Yorumla
  • Hayaaletkadınnn
    Hayaaletkadınnn Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37 , eic 96%
    +1 yıl

    Yarın biontech olacağım eşimde biontech oldu kötü bir durum yaşamadı.

    2
    0 Yorumla
  • blackman3419
    blackman3419 Takip Et
    Master Yaş: 44 , eic 99%
    +1 yıl

    Ben Sinovac oldum, diğerlerinin ne olduğu belli değil...

    2
    0 Yorumla
  • Jomei
    Jomei Takip Et
    Guru Yaş: 41
    +1 yıl
    Sağlık konusunda 324 cevap paylaştı.

    Büyük ihtimalle Biontech olacağım gibi antikor daha fazla ütertiriyor, önce doktorumla görüşmem lazım.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Benim merak ettiğim, bu aşılar organlara verilen zararın da önüne geçiyor mu? Hasta olmamızı veya hastayken diğerlerine bulaşmanın önüne geçiyor mu? Yoksa sadece hastaneye yatırma olasılığı varsa bunu mu engelliyor?

    0
    0 Yorumla
  • Chester37
    Chester37 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 63%
    +1 yıl

    Biontech oldum ben tek geçerim abi Alman aşısı herşeyi geçtim bu aşıyı bulan kişi Türk kafa rahat dostum.

    0
    2 Yorumla
    • Kara_biberim404
      Kara_biberim404
      +1 yıl

      24 yasa daha inilmedi diye biliyordum. Temmuz ayından itibaren 18+ asi yapilmaua başlanacak diye izledim YouTube de

      Yorumla
    • Chester37
      Chester37
      +1 yıl

      İş dolayısıyla oldum dostum

      Yorumla
  • gokhankajmer34
    gokhankajmer34 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34 , eic 40%
    +1 yıl

    Aşı olmadan şehir dışına çıkmak yasakmı ben aşı olmadım olmakta istemiyorum cevaplarsanız sevnrm :(((

    0
    6 Yorumla
    • Mihriban_d
      Mihriban_d
      +1 yıl

      Yok öyle bir yasak şu an aşı sizin kararınız terçihiniz ilerliyen zamanda ne olur bilemem ama

      Yorumla
    • gokhankajmer34
      gokhankajmer34
      +1 yıl

      Çok teşekkür ederim ben haber pek takip etmiyorum eğer öyle yasak olursa bana haber verirmsnz çünkü İstanbul dışına çıkacağım da o zaman kadar ne olur bilmiyorum

      Yorumla
    • Dilekyildiz_345
      Dilekyildiz_345
      +1 yıl

      Oldu hemen biz size haber ederiz. Gokhan bey İstanbul dışına çıkacaktı haberdar edelim deriz hemen aklımıza gelirsiniz çünkü hiç merak etmeyin. İsterseniz İstanbul dışına nasıl çıkabileceğinizi de anlatalım.

      Yorumla
    • gokhankajmer34
      gokhankajmer34
      +1 yıl

      Pardonda düzgünce rica etttim bu kadar yaygara yapmana gerek yoktu sadece sordum ve rica ettm neyse teşekürler!!!

      Yorumla
    • Dilekyildiz_345
      Dilekyildiz_345
      +1 yıl

      Çok komik elininizde telefon var google yazmak çok zor bir şey değil. Böyle bir istekte bulunmanız sizi komik duruma düşürdü

      Yorumla
    • gokhankajmer34
      gokhankajmer34
      +1 yıl

      Az önce de söyledim haber takip etmiyorum haber bakan biri değilim öyle olsa bu soruyu sana sorarmıydım zaten?

      Yorumla
  • Redroom13
    Redroom13 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 75%
    +1 yıl

    hepsinin avantaj ve dezavantajı var kendine göre belirleyip vurulman lazım. youtube da detaylı video çeken doktorlardan izle

    0
    0 Yorumla
  • merkürkedisi0
    merkürkedisi0 Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 40%
    +1 yıl

    Doktora danışarak hareket edin. Ama herhangi bir sıkıntınız yoksa şayet koruyuculuk açısından Alman aşısını tercih edin

    0
    0 Yorumla
  • Herkesyanar
    Herkesyanar Takip Et
    Bilge Yaş: 25 , eic 84%
    +1 yıl

    herhangibi bir şeker tansiyon falan yoksa sinovac yaparlar ama eğer hastalığın varsa biontech ama oda kolda ağrı yapıyo

    0
    0 Yorumla
  • Kauss
    Kauss Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 97%
    +1 yıl

    Binotech ile ilgili şüphelerim var
    Ben sinovac olurdum ama yerli aşının 3 faz gönüllü olarak başvuru yaptım şu an onu bekliyorum

    0
    4 Yorumla
    • Deliyimbendeliyim
      Deliyimbendeliyim
      +1 yıl

      Ankara da mı yaşıyon

      Yorumla
    • Kauss
      Kauss
      +1 yıl

      Hayır, İstanbul

      Yorumla
    • Deliyimbendeliyim
      Deliyimbendeliyim
      +1 yıl

      ankarada vurulcak gönüllüler

      Yorumla
    • Kauss
      Kauss
      +1 yıl

      Bilgim yok
      Ben başvurumu yaptım gerisi onların işi

      Yorumla
  • UykucuTosbahaa
    UykucuTosbahaa Takip Et
    Xper 7 Yaş: 26 , eic 47%
    +1 yıl

    Sinovac aşısı olan bir yakınım Covid’te yakalandı ben şahsen Sinovac güvenmiyorum sıram geldiğinde BionTech olacağım.

    0
    0 Yorumla
  • Onlygirl_
    Onlygirl_ Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 67%
    +1 yıl
    Sağlık konusunda 638 cevap paylaştı.

    Bağışıklık sistemin çok güçlü değilse biontech vurul o daha etkili ama alerjin filan varsa sinovac vurul

    0
    2 Yorumla
    • vaytmoka
      vaytmoka
      +1 yıl

      ne alerjisi mesel

      Yorumla
    • Onlygirl_
      Onlygirl_
      +1 yıl

      @vaytmoka ilaç alerjisi

      Yorumla
  • ndenizyıldızı
    ndenizyıldızı Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 51%
    +1 yıl

    Ben biontech oldum. En koruyucu aşı oymuş.Önce %100 deniyordu en son %85 koruyucu olduğunu duydum. Hayırlısı bakalım.

    0
    0 Yorumla
  • Diğerkâm1i
    Diğerkâm1i Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Hiçbiri güvenilir değil.

    En iyi korona aşısı hangisidir sizce? BioNTech mi Sinovac mı?
    0
    2 Yorumla
    • kkbkjkb
      kkbkjkb
      +1 yıl

      Ama çoğu ülkede maske takmak zorunlu değil

      Yorumla
    • Diğerkâm1i
      Diğerkâm1i
      +1 yıl

      Uyanmışlardır, bizimkiler hâlâ uyuyor mışııll mışııll

      Yorumla
  • Hayatgercek
    Hayatgercek Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 59%
    +1 yıl
    Sağlık konusunda 785 cevap paylaştı.

    Şu an için aşı olmayı düşünmüyorum, gerektiğinde inceler bakarız, şimdilik bir fikrim yok bu yüzden...

    0
    0 Yorumla
  • icecell123
    icecell123 Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 98%
    +1 yıl

    gerçi bize kadar sinovac biontech kalmaz ya Türk aşısı vuruluruz ya da johnson astra aşılarını alırız onları vuruluruz

    0
    0 Yorumla
  • Sweetsurfer1985
    Sweetsurfer1985 Takip Et
    Guru Yaş: 41 , eic 75%
    +1 yıl

    Bir büyüğe danışmak gerek

    https://www.youtube.com/embed/eYgIw9XA4I0
    0
    0 Yorumla
  • Harddiskkk
    Harddiskkk Takip Et
    Guru Yaş: 31
    +1 yıl
    Sağlık konusunda 438 cevap paylaştı.

    Ne işe yaradığını bile bilmiyor çoğu insan çok mühim değil benim için yapılmasa da olur kesin net çözüm değil zaten işkembeden deniyorlar kobay olacak herkes

    0
    0 Yorumla
  • mlm90
    mlm90 Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 47%
    +1 yıl

    bana sıra gelene kadar epey düşünebilirim gibi geliyor :D biontech aşısına karşı daha sıcak bakıyorum ama belli olmaz

    0
    0 Yorumla
  • nextlevel
    nextlevel Takip Et
    Master Yaş: 41
    +1 yıl

    Pazar günü Biontech oldum. Zaten yurtdışına çıkma gibi durumunuz da varsa Biontech olmalısınız.

    Mesela Almanya'ya gitmek için , Avrupa İlaç Ajansı tarafından onaylanan BioNTech, Moderna, AstraZeneca ve Johnson and Johnson aşıları şart.

    0
    1 Yorumla
    • Acilkodu034
      Acilkodu034
      +1 yıl

      Benim tercihim Asya kıtası olduğu için sinovac

      Yorumla
  • Geceyi_SevenKız
    Geceyi_SevenKız Takip Et
    Bilge Yaş: 125 , eic 80%
    +1 yıl

    Sinovac ol, bioNTech in yan etkisi çok. Ama yine de olmaman daha mantıklı

    1
    0 Yorumla
  • ŞANSSIZ__ÇOCUK
    ŞANSSIZ__ÇOCUK Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30 , eic 39%
    +1 yıl

    Hiç bitini olma olmak zorunda değilsin zorla kimse yaptıramaz sana

    1
    0 Yorumla
  • Toprak12728
    Toprak12728 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 27 , eic 91%
    +1 yıl

    Hiç aşı olmak istemiyorum keşke korona geçirmiş olsaydım

    1
    4 Yorumla
    • çağlacnm
      çağlacnm
      +1 yıl

      ben gecirdim de noldu aga

      Yorumla
    • Toprak12728
      Toprak12728
      +1 yıl

      @çağlacnm geçirenler aşı olmuyor

      Yorumla
    • çağlacnm
      çağlacnm
      +1 yıl

      önemli bilgi icin cok tesekkürler :p

      Yorumla
    • Toprak12728
      Toprak12728
      +1 yıl

      @çağlacnm korona geçirenler de oluyormuş yeni öğrendim 😅

      Yorumla
  • postmodernpokemon
    postmodernpokemon Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 74%
    +1 yıl

    Biontechin uzun vadeli yan etki potansiyeli beni biraz endişendiriyor.

    1
    0 Yorumla
  • TicTacJoe
    TicTacJoe Takip Et
    Xper 7 Yaş: 47 , eic 83%
    +1 yıl

    Sinovac şu an için piyasa da bulunmuyor. Ben öyle biliyorum.

    1
    0 Yorumla
  • Dilers
    Dilers Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 40%
    +1 yıl

    Çok şükür kovid geçirdim ve içeriğini bilmediğim bir aşıyı olmuyorum...

    1
    0 Yorumla
  • Hayalperest7898
    Hayalperest7898 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 75%
    +1 yıl

    Yanlışlıkla sinovacı seçtim ama biontech ol bence herkes biontech oluyor

    1
    0 Yorumla
  • resnelii34
    resnelii34 Takip Et
    Yoda Yaş: 39 , eic 85%
    +1 yıl

    Aşı olupta ölenler çok oldu burada. Kime inanacagimizi şaşırdık

    1
    8 Yorumla
    • Pamukprincess19
      Pamukprincess19
      +1 yıl

      Allah korusun. Aşı da olsa dikkat etmeyince tam koruma sağlanmaz. Aşı olduk diye de tedbiri elden bırakmamak gerek

      Yorumla
    • resnelii34
      resnelii34
      +1 yıl

      Verdikleri ilk ilaç tam felâket

      Yorumla
    • Pamukprincess19
      Pamukprincess19
      +1 yıl

      O tek öğünde 8 tane içilen haplardan mı onların yan etkisinin çok olduğunu duydum

      Yorumla
    • resnelii34
      resnelii34
      +1 yıl

      Annem babam o ilaçlardan sonra zor toparladı. Attım çoğunu

      Yorumla
    • Pamukprincess19
      Pamukprincess19
      +1 yıl

      Allah kimsenin başına vermesin

      Yorumla
    • Pamukprincess19
      Pamukprincess19
      +1 yıl

      Çok geçmiş olsun

      Yorumla
    • resnelii34
      resnelii34
      +1 yıl

      Çok teşekkür ederim çok naziksin

      Yorumla
    • Pamukprincess19
      Pamukprincess19
      +1 yıl

      Rica ederim sağlıkla kalın

      Yorumla
  • GaraGuru
    GaraGuru Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 96%
    +1 yıl
    Sağlık konusunda 803 cevap paylaştı.

    biontech oldum şuana kadar sadece kolum acıyor o kadar

    1
    4 Yorumla
    • Pamukprincess19
      Pamukprincess19
      +1 yıl

      Annem babamda oldular dün değil önceki gün yapıldı aşı fakat annemin kronik rahatsızlığı olduğu için aşı ağır geldi sanırım yan etkileri oldu

      Yorumla
    • Pamukprincess19
      Pamukprincess19
      +1 yıl

      Geçmiş olsun bu arada

      Yorumla
    • GaraGuru
      GaraGuru
      +1 yıl

      bene 3 güdür bisey yok ama bilmiyorum ne olur.. size de gecmiş olsun

      Yorumla
    • Pamukprincess19
      Pamukprincess19
      +1 yıl

      Şükür olmasın da teşekkür ederim 🙏

      Yorumla
  • abduş6134
    abduş6134 Takip Et
    Bilge Yaş: 30 , eic 82%
    +1 yıl

    tercihim sinovaktan yana eğer herhangi birşeye alerjiniz yoksada biontech

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (298)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Sağlık > Anketler > En iyi korona aşısı hangisidir sizce? BioNTech mi Sinovac mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Arkadaşlar sizce hangi korona aşısı daha iyi ve siz hangisini oldunuz? 6 cevap verildi
Tercihiniz hangi aşıdan yana biontech mi yoksa çin aşısı olan sinovac mı? 5 cevap verildi
Hangi aşı daha iyi ve güvenilir? 3 cevap verildi
Koronavirüse karşı hangi aşıyı olmalıyım? 104 cevap verildi
Hangi aşı daha iyi? 8 cevap verildi
Hangi aşıyı oldunuz Sinovac aşısı mı yoksa biontech aşısı mı? 8 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Çocuk yuvası, bakım evi ve hastanedeki hastaları ziyeret ediyor musunuz, halinize şükür içinde misiniz?
  • Dolgun kalçaları sadece erkekler mi seviyor?
  • İlk aşk mı, son aşk mı?
  • Öfken yükseldiğinde aslında neye ihtiyacınız olur?
  • Hatice Ö.'nün 'Kapalılar imha edilsin' sözü ifade özgürlüğü mü nefret söylemi mi?
  • Kadınlar her zaman haklı mıdır?
  • Kendinde en çok sevdiğin şey nedir?
  • Dünya basını Türkiye’nin elenişini böyle gördü, peki ya sizce? 🇹🇷⚽
  • Sevdiğin insan için değişir misin?
  • Saçlarınızın neye ihtiyacı var?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨