Yemek yeme krizine girdim sanki çok yemismiyim?

isten geç geliyorum. 1 tabak ıspanak yedim. 2 dilim ekmek. 2 kaşık musakka.2 tane zeytin. 2 3 çatal peynir. 4 5 tane yer fıstığı attım ağzıma.2 dilim cevizli sucuk. 2 parca cips yedim. Yarım bardak meyve suyu 1 bardak süt içtim. Minicikte turşu yedim. Yerim diye aldım tabağa sadece bir kere ısırdim. Ne görsem yiyesim geliyor. Ama yediklerimden eskisi gibi tat alamıyorum. Aslında aynı annemin yaptığı yemekler ama ağzımın tadı yok niyeki. şu an sakinlestim daha. Sabah kahvaltısıyla duuryordum ama. İş yerinde sadece 1 tane minicik bitter çikolata yedim. Yarım bardak meyveli kefir içtim. Birşeyler yemek istiyorum ama yiyesim de yok tuhaf
Güncellemeler
+1 yıl
Ne yesem sanki bozuk gibi geliyor.
Yemek yeme krizine girdim sanki çok yemismiyim?
Cevapla