130 kilo olmuşum, hayatımdan nefret ediyorum Nasıl zayıflayacağım 🥺?

Çok kötü durumdayim, ruhum 18 ama bedenim 60 yaşında. Bel agrisi diz agrisi, bobreklerim cogu zaman parçalamıyormuş gibi hissediyorum, kalbim cok gülünce veya ani hareketlerimde azicik kasiliyor. Yasayan bir ölü gibiyim. Herkes bana bakiyor yolda yürürken. En nefret ettigim şeyde ne biliyormusunuz, benden 4 yas buyuk ablam yanimda kucuk kardesim gibi kaliyor ve ben ablaymışım gibi gorunuyorum, or*sbu ablamda keyifli keyifli guluyor. Allaha dua ediyorum hep, Allahim diyorum ne olur zayiflayayim, zayiflamazsam al canimi ben boyle yasayamam diyorum yillardir ne zayifladim ne de öldüm. Psikolojim yerlebir ne olur yardim edin
130 kilo olmuşum, hayatımdan nefret ediyorum Nasıl zayıflayacağım 🥺?
Cevapla